Geplaatst door: cimeroni
Datum: 11.05.2008 08:22
Allemaal fijne pinksterdagen gewenst.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 12.05.2008 12:05
Zijn vrijdagavond weer teruggekomen om zaterdag de camper weer in te leveren en was een hele leuke ervaring en we gaan er zeker eens een huren.Zoals wij die tentkampeerders zijn is dit wel heel anders.
We zijn via de Elzas door de Vogezen naar de Jura gereden en hebben zo een "rondje" gereden via Auxerre,Troyes naar Verdun en weer naar huis.
Ongeveer 2100 km maar in een week met een camper gaat dat voor ons gevoel anders als dat wij normaal doen.Nu kwamen we op een camping aan en de volgende dag zijn we dan verder getrokken.Wel mooi weer gehad maar in ons mooie Twenteland was het weer beter maar kan ook niet klagen savonds zaten we in de camper ....en dat was wel lekker warm!
Omdat we weten dat onze hond graag in de auto zit hebben we hem ook meegenomen enne zeg nooit nooit maar dat was niet voor herhaling vatbaar.Verder hebben we alleen maar Route National gereden en dat is ons goed bevallen (Viel mij op dat je in de camper heel snel onthaast)daarbij zijn we dus nu in gebieden geweest waar wij normaal om welke duistere reden ook snel voorbij rijden en vooral de Yonne vonden wij prachtig
Datum: 12.05.2008 12:09
O ja Lili@n weet niet wat er gebeurd is maar probeer van de natuur te genieten ed en probeer het van je af te zetten...het weer helpt
Nog in het algemeen deze toipc stond op pagina 2 ...kan natuurlijk niet!
Datum: 12.05.2008 13:08
Hallo Theo, fijn dat je week Frankrijk goed is bevallen. Inderdaad de Elzas, Jura en de Yonne zijn prachtige gebieden. Er zijn mensen die in vaak in het zuiden van Frankrijk verblijven. Hun goed recht. Maar de rest van Frankrijk is ook mooi. Nu heb ik makkelijk praten, ben nog maar 1x in het zuiden geweest. Dat zal dit jaar veranderen. Als alles doorgaat.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 13.05.2008 14:09
Vergeef ons, vergeef ons, wij zijn 14 dagen in Duitsland geweest, aan de Rijn in Boppard. Prachtig weer, heel veel schepen en lekker + goedkoop eten.
Deze zomer maken we het weer goed en ga we na onze reis door Engeland weer naar Frankrijk.
Datum: 14.05.2008 15:26
Wij gaan eigenlijk na een aantal dagen op de hoogte van de Elzas gestaan te hebben altijd naar het zuiden maar het "noorden" is ook geweldig mooi
Datum: 15.05.2008 10:39
Grote landelijke storing KPN. En de abonnees van xs4all-only. Ik heb al sinds dinsdag geen internet :( Kan de krant niet meer lezen, geen mails meer lezen. En ik moet JULLIE missen. Ik zit nu in de plaatselijke bieb. Ik hoop toch zo dat de storing snel verholpen zal zijn.Groeten van cimeroni.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 15.05.2008 13:02
Ook wij hebben KPN, nog geen last gehad(gelukkig)..Wat een narigheid..
Geplaatst door: Rivi
Datum: 16.05.2008 01:03
Gerrit, het is je vergeven.
Je moet ook af en toe eens ergens anders "om de deur kijken" om La douce France weer te kunnen waarderen !
Cimeroni,
Ook wij hebben KPN en echt nérgens last van (gehad), 'k zou dan wel vréselijk gebaald hebben . . . . .
Héérlijk, de aannemer is aan het werk ! De garage een meter verlengen en een nieuwe pui plaatsen, daarna kunnen we binnendoor naar de garage, oei-oei. Dat betekende wel dat ons familie-uitje ingekort moet worden, maar dat hebben we er graag voor over.
Zaterdag en zondag intern (in eigen land) kamperen . . . en welk weer wordt er weer verwacht ????
Datum: 16.05.2008 13:13
Hallo, nog steeds geen internet. Ben weer in de bieb. Ach er zijn wel ergere dingen. Maar ik baal wel. Groeten.
Geplaatst door: Bonasera
Datum: 16.05.2008 17:28
Ik begin nerveus te worden,indien alles naar wens gaat word ik eind mei for the second time grandfhater.
Amaai zou het een 2de kleindochter zijn of een kleinzoon??????Een groot geheim.Heb al een voetbalveld aangelegd in de tuin !!!!
Is het een kleindochter even welkom.MAAR voetballen gaan ze,ihhiihhi
Groetjes
Geplaatst door: frank
Datum: 16.05.2008 22:29
@Bona,
Wat dacht je van een tennisbaan erbij voor het geval dat? In ieder geval veel sterkte met de "bibbers".
@Cimeroni,
Weet je wel zeker dat je nog last van de KPN-storing hebt? Volgens de diverse nieuwssites zou die de 14e opgelost zijn. Zelf inderdaad wat problemen met e-mail gehad tot woensdagavond daarna alles weer prima. Iemand heeft een vraag gesteld over predom caravans, volgens mij zit die met smart op je te wachten.
Datum: 17.05.2008 02:02
Ooooh Bona, gefeliciteerd!!! Leuk weer van je te horen.. en dan nog wel met zo'n mooi bericht.. klasse! Wat het wordt maakt niet uit, het liefst gezond, maar altijd geliefd!
Wij hadden vanavond weer eens zo'n heerlijke ongeorganiseerde, oergezellige spontane borrel, binnen drie weken twee dochters die hun HBO-diploma binnenhaalden... Mijn moederhart groeit van trots... Trusten...
Datum: 17.05.2008 10:27
Bonsarea, wat leuk. Voor de 2e keer opa. Spannend.
Ik heb nog steeds geen internetverbinding. Ik heb xs4all/only.Volgens de site is het euvel nog niet verholpen. Enkele duizenden hebben nog geen internet,en daar behoor ik ook bij.
Een vraagje over een predom? Waar staat die vraag? Ik kan dinsdag pas weer naar de bieb. Ik hoop dat ik het thuis dan weer voor elkaar heb.
Groeten.
Geplaatst door: Dave
Datum: 17.05.2008 12:51
Hebben ook kpn , totaal geen last gehad hier .
Geplaatst door: InekeH
Datum: 17.05.2008 22:33
Bona, alvast proficiat met je 2e kleinkind. Enneh.... in Nl is er tegenwoordig ook een competitie voor vrouwenvoetbal, dus leg dat voetbalveld maar gewoon aan.
Annechie natuurlijk ook gefeliciteerd met je dochters, allebei hun diploma gehaald, daar mag je natuurlijk apentrots op zijn.
Ik heb vandaag een hotel in Parijs geboekt voor het laatste weekend van de Tour de France. We zijn al vaak naar een "gewone" etappe van de Tour geweest, maar nog nooit bij de finish in Parijs.
En we gaan er heen met de Thalys, in 3,5 uur van Den Haag naar Parijs!!
Geplaatst door: Irene
Datum: 17.05.2008 23:38
Leuk Ineke! Wij zijn zo'n 7 keer bij de finish geweest, manlief werkt mee achter de schermen. Het heeft wel iets. Snachts tevoren een lege Champs d'élysees, en vlak nadat de finish is verreden worden de dranghekken met spoed geruimd.
Geplaatst door: frank
Datum: 18.05.2008 19:31
Ik weet niet of jullie hier wel eens rondkijken, maar is echt helemaal geweldig!!:
http://www.beleefdelente.nl/steenuil
Zelf al 2 dagen een moederspreeuw (neem ik maar aan) met 2 jonge spreeuwtjes op stap in de achtertuin. Hippen een beetje achter haar aan en zitten alleen maar met de bek open naast haar. Het zullen je kinderen maar wezen:-)
Houden de kat maar een beetje binnen, vind ie niet fijn trouwens want hij heeft ze ook al in de gaten vanachter het raam.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 19.05.2008 19:03
Leuke site Frank, bedankt.
Datum: 19.05.2008 19:31
Allemaal de groeten van Lilian!
Binnenkort komt ze wel weer langs...