Geplaatst door: Rivi
Datum: 19.05.2008 21:30
Bona,
We zijn mét jou benieuwd naar jullie tweede kleinkind. Maakt toch niet uit WAT het is, tegenwoordig zijn de sporten voor jongens en meisjes (bijna) gelijk !
Ineke,
Leuk joh, de finish van de TdF in Parijs meemaken, geniet ervan !
Annechie,
Nog gefelciteard met oen dochters, 'k geleuve bes daj as 'n pouwe deur 't huus hebt eloop"n !!
Lili@an hölt oons ollemoale aorig in spanning, as ze mar wè goed gezond is ?? !!
Geplaatst door: InekeH
Datum: 19.05.2008 21:46
Rivi: bijna feest!! Alvast een fijne dag gewenst. Ben je al zenuwachtig?
Met Lilian gaat het prima, ze heeft het momenteel alleen wat druk met andere beslommeringen.
Zou cimeroni alweer internet hebben? Hier totaal geen problemen gehad met Planet.
Datum: 19.05.2008 21:59
Ineke,
Zenuwachtig, haha, nee hoor ???
Weet je, je kunt heel veel regelen, maar tot zover en dan houdt het op . . . .
Het succes is afhankelijk van het restaurant, de muzikant en, last but not least, de gasten.
En als die er allemaal net zo veel zin in hebben als ons, komt het helemaal goed . . . .
'k Ben overigens blij te horen, dat het met Lilian goed gaat, 't is hier af en toe zo stil . . . . en dan wordt deze te topic te zwaar , zodat ie te hard "afzakt" !
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 20.05.2008 09:48
Volgens mie Rivi.. mut 't ollemoal onmeunig good komm'n..'-))
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 20.05.2008 14:34
Hallo allemaal. Ik heb thuis nog steeds geen internet. Ik heb vandaag voor t eerst contact gehad met de helpdesk, maar toen ik alle gegevens had doorgegeven, werd de verbinding verbroken :(
Dus vanaf vorige week dinsdag was de helpdesk steeds in gesprek.
Zojuist heb ik er maar een lange mail heengedaan. Goddank kan ik in de plaatselijke bieb gratis internetten, maar dat is toch wat anders dan thuis. Ik heb trouwens wel n mooi uitzicht op t Heraclesveld. Vlgs mij word daar n nieuwe grasmat gelegd.
Annechie, ok nog gefeliciteerd met de kinders.
Lilli@n, ik hoop dat ie d'r gauw wierbint.
De groeten van cimeroni.
Geplaatst door: bonasera
Datum: 21.05.2008 08:21
Een vraagje.
Wie weet wat de huurprijs ongeveer is(per dag) van een fiets in de buurt van Ruoms Ardeche?
En niet afkomen met ,doe je eigen fiets mee.Wij wandelen liever en doen nooit fietsen mee.
Allez wie weet dat?
Datum: 21.05.2008 15:01
Rivi, ik weet niet wat voor n feest jullie hebben. Maar Hartelijk Gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.
Nog steeds geen internetverbinding. Dus zit ik elke dag op de bieb of is het in de bieb?? Mail te checken en krant te lezen. Ja ik heb n abonnement op de online krant vd tctubantia.
Goddank is het mooi weer. Maar wat zal ik blij zijn als ik weer internet heb. Ik ben van mezelf "zeer"positief ingesteld, maar ik word er wel minder "zeer"positief van :)
groeten van cimeroni.
Datum: 21.05.2008 15:39
Cimeroni,
Morgen bestaat onze vechtvereniging 40 jaar en ter ere daarvan hebben wij een feest georganiseerd :-).
'k Heb meelij met je, dat je nog steeds geen internet hebt en dan ook nog op die manier de krant moeten "missen". Wat zul je je gehandicapt voelen ! Blijf maar positief, want 'k heb ervaren dat boos worden ook niets helpt, daar plaag je iedereen, maar ook jezelf mee !
Geplaatst door: InekeH
Datum: 21.05.2008 22:45
Rivi en Javi, alvast hartelijk gefeliciteerd met jullie 40-jarige huwelijk morgen. Het wordt vast een superdag met een fantastisch feest. Het weer zit in ieder geval mee.
Geplaatst door: ® visje
Datum: 22.05.2008 12:03
Rivi en Javi van harte met deze mijlpaal!
Fijne dag gewenst.
Geplaatst door: connie
Datum: 22.05.2008 12:35
Rivi en Javi,
van harte gefeliciteerd met dit heugelijke feit.
Maak er een mooie dag van,hetzelfde eigenlijk als al die dagen daarvoor.Veel plezier,
connie en leo.
Datum: 22.05.2008 14:58
RiJaVi, ik hoop dat jullie een fijne dag hebben.
Nog steeds mailend vanuit de bieb. Leve de bieb, xs4all, nouja, kunnen er waarschijnlijk ook niet veel aan doen. Hoewel 10 dagen zonder internet.Pfff.
Maar het zal ooit , in de toekomst, weer goed komen.
Groeten
Datum: 23.05.2008 14:19
JaRiVi, al bijgekomen vd mooie dag, gisteren?
Datum: 23.05.2008 23:52
Dank voor jullie felicitaties en goede wensen !
We hebben een hele mooie dag gehad, die we afgesloten hebben met een gezellig feest. De muziek was fijn om op te dansen en mooi om naar te luisteren en de kok én obers hebben flink hun best gedaan.
Nu gezellig kaarten inplakken, foto's bewerken en herinneringen opslaan op onze eigen "harde (grijze) schijf".
Daarna een reisje (hobby=hobby) uitzoeken voor het geld dat we gekregen hebben, óóóóóóóó'da's zoooo mooooooi !
De appeltaart hebben we al op,mmmmm, nu de franse bonbons nog, dan is dat leed ook weer geleden (erg hè).
Datum: 24.05.2008 14:42
JaRiVi, fijn dat jullie n mooie dag hebben gehad.
Ik werk nog steeds vanuit de bieb, alwaar vanmorgen een internet storing was.Maar ik dacht, ik ga vanmiddag stadten en dan is de storing mischien voorbij. Bij mij thuis nog niet :(
Datum: 26.05.2008 18:48
Grote Grutjes,
Bijna op het eind van pagina 3 !!!!
Waar is iedereen toch, zijn jullie nu al de caravans aan het poetsen en de tenten aan het controleren ??
Datum: 26.05.2008 19:20
Ik ben er weer. Ich bin wieder da. I am back. Ik bin d'r wier.
Na 15 dagen rillen en beven heb ik weer internet. Ik dacht dat t nooit weer goed zou komen. Wat duurt wachten dan lang. Maar mijn huis is spic en span ;)
Heb vd nood een deugd gemaakt en maar eens lekker gepoetst.Tja net of ik dat anders niet doe ;)
Datum: 26.05.2008 22:05
1236 bezoekers. Je kunt zien dat het vakantie seizoen er aan komt.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 27.05.2008 09:18
Ha cimeroni mooi dat je er weer bent!kan mij bijna niet voorstellen 14 dagen zonder internet.
Zondag wezen Jeu de Boulen in Enschede en met de buurman meegereden en sàvond met OV weer terug ...had ik geen morbiede telefoon bij mij (ook geen tijd dus) net de bus naar Hengel gemist dus lopend naar het station met de trein en vanaf het station lopen naar huis.
Mooi weer ,lekkere wandeling en onderweg tegen elkaar zeggen dat tegenwoordig de mobiel best wel belangrijk is .....tijden zijn veranderd maar eigenlijk gewoon stom om dat ding te vergeten
Datum: 27.05.2008 14:53
Tja, die mobieltjes zijn wel handig. In die tijd dat ik geen internet had, heb ik heel wat sms-jes verstuurd. Normaal gebruik ik de mobiel alleen tijdens de vakantie. Een geluk dat het zondag was. De bussen staken vandaag.