Geplaatst door: ® Theo
Datum: 02.06.2008 15:37
Bonasera ik sluit mij bij iedereen aan
Geplaatst door: lili@n
Datum: 02.06.2008 15:53
Bona van harte gefeliciteerd met je tweede "opaschap".Ik weet nog hoe
enthousiast en zenuwachtig je was bij de eerste keer. Geweldig dat je
dit nog een keer ten deel mag vallen.
We zijn in de prijzen gevallen........waarachtig, ik dacht eerst dat het weer de zoveelste reclamestunt was.
We mogen 7 nachten kamperen op een camping in Nederland.
Ik vind dit een leuk cadeautje!
Zou Jos alias JP inmiddels al in St.Tropez gearriveerd zijn?
Geplaatst door: connie
Datum: 02.06.2008 20:31
Ja Lilian,die zit er al.
gr.connie
Geplaatst door: Javi
Datum: 02.06.2008 20:59
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 02.06.2008 21:40
Gefeliciteerd Lilian, hartstikke leuk!
Geplaatst door: InekeH
Datum: 02.06.2008 21:47
Lilian,leuk voor jullie :-) Mag je zelf een camping kiezen en moet je met eigen kampeermiddel of in een bungalow of stacaravan?
Zou er hier nog onweer komen vanavond/vannacht? Ik vond en vind het maar vies warm weer vandaag.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 02.06.2008 22:28
Lilli@n, wat n leuk nieuws. Mag je zelf weten wanneer je gaat en waarheen in Hollandia ?
Ik hoop dat we regen krijgen, en ook dat het minder warm wordt. Zit met een handdoek achter de pc. Klam en zweterig.Jakkes.
Datum: 02.06.2008 22:41
Hier flitst en dondert het lekker.De hond helemaal trillen.
Ik niet want ik hou wel van een stevig onweersbuitje,kom er zelfs mijn bed voor uit om het te bekijken.
Datum: 02.06.2008 22:57
Nou als ik op buienradar kijk komt er nog heel wat slecht weer over DH heen Connie, dus hopelijk niet teveel stress voor de hond.
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?
Datum: 02.06.2008 23:16
Oei Ineke,dus de hond weer even advocaat geven en ze slaapt als een roosje.
groet connie
Datum: 02.06.2008 23:23
Haha, dat krijgt dus ook tijdend Oud en Nieuw, heeft ie meteen z´n Nieuwjaarsborrel :-))
Misschien wel beter dan al die pillen....
Geplaatst door: Rivi
Datum: 02.06.2008 23:45
Lilian,
Gefeliciteerd met je "prijs", ben benieuwd waar jullie heen gaan, maar dat zullen we vast en zeker nog wel horen.
Nou, wij gaan morgen, naar het "zonnige" zuiden ????? Volgens de berichten regent het op de hele route tot aan het zuiden toe !!!!
We zijn er wel zeker van, dat we "warm" onthaald zullen worden, met óf zonder zon.
Wij wensen jullie allemaal een hele goede zomer, half juli zijn we er (even) weer !
Groeten van ons, JaRiVi
Datum: 03.06.2008 21:56
JaRiVi, mochten jullie dit tijdens je vakantie lezen:
Heel veel vakantieplezier.
Datum: 04.06.2008 00:09
Het is een camping in Brabant,die door de "prijzencommissie" is vastgesteld.Deze camping behoort tot de Cambiance keten.Tegen de tijd dat het zover is kan ik wat meer vertellen.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 04.06.2008 22:53
Hé Lilian van harte gefeliciteerd natuurlijk.
Datum: 06.06.2008 01:27
Noar de tweede bladzijde is geen optie, wie wilt um hier hoal'n op de eerste pagina.Momenteel heb ik 'n logee dus ik heb nig völ tied um achter de pc te zitt'n en noe is 't a weer nachwerk ewod'n.Bint d'r nog leuke ding'n gebuurd? Hef d'r nog één nun anekdote?
Datum: 06.06.2008 17:47
Tja, t was deze week op radio 2 de week vd eightie's. Met vandaag de top 100 vd 80er jaren. Klinkt wel goed.
Gisteren heb ik, samen met t verkeersteam, de verkeersdiploma's vd winnende school uitgereikt. Dit naar aanleiding van de praktische verkeersproef.
Ik wil morgen nog ff naar H'lo. Ik heb daar mooie shoe's gezien bij Velthuis.
En verder is het warm, warm, warm en nog eens warm. Maar dat is de tied van 't joar:)
Datum: 06.06.2008 20:35
Voor de liefhebbers: vanavond is de Nacht van Hengelo http://www.nachtvanhengelo.nl/ Met de nodige bekende namen.
Het is er perfect weer voor. Lekkere zwoele avond.
De eerste jaren dat ie verreden werd, geen keer overgeslagen, toen werd onze vakantieperiode verplaatst naar juni, met als consequentie: geen "Nacht" meer. En de laatste paar jaar niet meer geweest, omdat het niet leuk is om alleen te gaan.
Geplaatst door: ® visje
Datum: 07.06.2008 00:03
Hé Lilian wat leuk, waar kon je dit bij winnen?
Als het weer zo blijft als nu zit je in Nld goed.
Het zit er in dat we nog een week of 2 op vakantie kunnen. Dochter heeft al een kamer gevonden in Utrecht, nu eerst nog slagen anders heb je er niks aan :-)
We hoeven dus niks te schilderen en verhuizen, jongste gaat met een vriendin + ouders mee, dus wij kunnen voor het eerst sinds tijden weer met z'n 2en op vakantie.
Wordt pas eind juli, maar zal geen probleem worden aangezien we nu op de kleinste campings wel terecht kunnen.
Wordt weer ouderwets dag van tevoren kijken waar het mooi weer is.
Datum: 07.06.2008 00:47
Dan heb je het lekker voor elkaar dit keer Visje!Geniet er lekker van!
Ik keek net bij een paar campings in Frankrijk en kwam ook langs "onze"
camping waar we ooit vakantie vierden.
Nu ligt daar in de buurt ook een camping waar ik al veel van gehoord
had qua mooie ligging enz. We zijn er zelfs een keer langs gereden
maar het zag er vanaf de straat allemaal een beetje rommelig uit.
Dat hebben ze achteraf "express" gedaan om niet al te veel bezoek te krijgen op zo'n plek, want nu is er blijkbaar een nieuwe eigenaar en een nieuwe website en nu denk ik, wat een plaatje van een camping, kijk zelf maar:http://www.lescriques.com/cdpn/cdp00n.html
Hoe het er is zal wel bij de meningen staan.
Ineke had je niet met een paar collega's kunnen gaan? Het was er het
perfekte weer voor. Terrassen stampvol natuurlijk en tegelijkertijd
vooral voor de jongelui het showen van zichzelf.Ha, ha
Dat vind ik zo leuk in Spanje in de dorpen en steden.Jong en oud gaat 's avonds de straat op om te flaneren en een praatje
te maken en vooral in Arenys de Mar gaan ze naar de Placa d'Eglesia
om daar bij elkaar te komen om de sardana te dansen.Zo gezellig!
http://www.arenys.org/arribat/holandes.htm
We hebben de prijs gewonnen bij één of andere campingorganisatie
van meerdere campings bij elkaar onder één dak.Ik heb wat ingestuurd, maar was dat al lang weer vergeten.Je weet wel, ik en campings............
Morgen krijgen we dan eindelijk na bijna 5 maanden de schutting in de tuin, het was één grote tuin met de andere woningen.