Geplaatst door: Bonasera
Datum: 26.06.2008 17:30
Geplaatst door: marrie
Datum: 26.06.2008 19:22
Haha, echt humor, Bonasera (en dat meen ik)!
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 27.06.2008 10:10
Een geweldig filmpje!
Geplaatst door: lili@n
Datum: 28.06.2008 01:23
Bona, je haalt je wel wat op de hals!Hoe is het inmiddels met je
nieuwste aanwinst?
Datum: 28.06.2008 16:56
Wat is het hier stil,iedereen al met vakantie?Deze topic was ooit bedoeld om hier zaken te behandelen die niet of zijdelings over kamperen gingen.
Helaas opent "men" steeds nieuwe topics voor zijn of haar doel.
Datum: 28.06.2008 17:57
Beste Lili@an.
Om eventjes te stoefen(preus zijn,trots zijn etc)een fotoke van mijn kleinzoon,zonder toestemming van mijn dochter,die wil dat niet oefff.
Enfin.
http://www.flickr.com/photos/lawbrokke/
Maak geen reclame aub.!!!
Binnen enkele weken zijn we partito en dan zal ik weer een reisverslageje neerpennen met alles erop en eraan.Ik ben bezig nu het reisschema uit te werken ,het te bezoeken waard,plannning maken ,veel werk,als we weer 20% van mijn doelen bereiken zal het weer een succes zinj.
Groetjes uit West Vlaanderen .
Bonasera,de trotse grootvader van ... en ....
Geplaatst door: InekeH
Datum: 28.06.2008 21:51
Prachtig mooi ventje Bonasera, geen wonder dat je er trots op bent en het niet kunt laten de foto te laten zien.
Ik ben deze week niet zo actief geweest in verband met verdrietige familieomstandidheden. Dan word je druk met het regelen van allerlei zaken die het gevolg daar van zijn.
Nu zit ik een beetje uitgeblust op de bank, moe van alles.
Gelukkig heb ik een weekje extra vakantie kunnen krijgen, dus kan ik nog een beetje bijkomen.
Geplaatst door: visje
Datum: 30.06.2008 00:13
Ik was jullie kwijt, maar gevonden op blz. 3.
Lijkt ie op jou Bonasera? Mooi kereltje hoor.
Dit jaar geen Frankrijk voor ons wat wel de bedoeling was (natuurlijk), maar een jaartje Kroatië. Ben benieuwd wat het wordt. In principe geen camping voor ons, veel te groot, maar voor je kind moet je wat over hebben he?
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 30.06.2008 10:12
Joh, Brenda, dadelijk gaan ze ons nog missen in La Douce France.. Ook wij zijn ontrouw, we gaan naar Duitsland, heerlijk op ons luie rug boten kijken op de oever van de Rijn...
Ja zeg, Bona, wat een rijkdom nietwaar? Hoe vind de 'grote zus' haar kleine broertje..?
Geplaatst door: gerit
Datum: 30.06.2008 17:20
Ook wij gaan dit jaar niet naar Frankrijk maar naar Engeland.
Datum: 02.07.2008 02:32
Afgezakt naar de 3 pagina, jongens dat kan toch niet.:-)
Gerrit waar blijf jij met een leuk verhaal?
Jan ik lees nooit geen interessante dingen meer van je hier.
Frank ook al met vakantie?
Annechie kön ie ok niks meer bedenk'n?
En hoe is het met Visje, ook al in de startblokken las ik.
Gisteren weer 2 appelboompjes geplant.De twee anderen waren niet
"aangegaan". Staat leuk en er zitten ook al een paar appeltjes aan.
Dus kunnen we toch t.z.t. weer appeltaart bakken Gerrit!
Dat we er onder kunnen zitten zal nog wel een paar jaar duren.
Datum: 02.07.2008 18:56
Alhoewel ik nu en dan nog eens op dit forum kijk,valt het mij geweldig op waarom iemand deze topic gestart heeft.
Op uitdrukkelijke vraag aan deze website een fatsoenlijk reisverslag te kunnen neerpennen wordt nog altijd geen gevolg gegeven.
En ik vind dit spijtig.Want via reisverhalen is er voor nieuwkomers een schat aan informatie niet beschikbaar ,alleen via andere sites.
Groetjes van een Belg.
Geplaatst door: frank
Datum: 02.07.2008 20:06
Niks vakantie, 3 slagen in de rondte werken op dit moment. Als alles goed gaat gaan we eind augustus nog weg.
Tja en als ik dan lees dat jullie allemaal niet naar Frankrijk gaan val ik ook nog eens een beetje stil:-)
Bona, helemaal eens, zou heel erg leuk zijn maar je gaat hier toch wel een mooi verhaaltje over de Ardeche neerzetten als je weer terug bent?
Jan is 4 weken weg, wel naar Frankrijk gelukkig, als ik het goed begrepen heb. Hoop op korte termijn ook op een mooi verhaal van zijn belevenissen.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 02.07.2008 23:53
Een leuk verhaal Lilian? Ik kan wel iets vertellen over het luchtballonnefestival. 3 Avonden zijn hier 35 ballonnen opgestegen. Een geweldig gezicht met drie avonden heel veel toeschouwers en de laatste avond een "nightglow" In het donker werden alle ballonnen nogmaals opgeblazen en werd er gefakkeld op de maat van muziek. Volgend jaar het laatste weekend van juni is er weer een festival.
Datum: 03.07.2008 00:48
Bona ik snap niet wat je bedoeld dat je hier geen reisverslag kan neerzetten. Frank heeft toch ook al eens een leuk verslag geschreven
hier op deze topic en Jan heeft in het verleden hier ook al eens zijn belevenissen opgeschreven.
Het ene verslag is het andere natuurlijk niet, maar je kunt toch allicht hier iets van je belevenissen opschrijven.
Ga je binnenkort al met vakantie?
Frank ik wens je sterkte met al je werk.
En Gerrit bedankt voor je bijdrage. Kijk dat was toch een hele leuke.
Had het eigenlijk iets eerder moeten weten, was wel een leuk uitstapje geweest.
Krijgen hier eind augustus altijd de Twentse Ballooning. Ook zoiets.
Wat was het anders warm vandaag, pffff het is hier nog steeds bloedje
warm binnen.Af en toe onweert het, maar veel is er gelukkig nog niet van terecht gekomen.Alhoewel de tuintjes dringend water nodig hebben.
Geplaatst door: ® visje
Datum: 03.07.2008 23:37
Nog niet startklaar Lilian, nog 2 weken werken. Geef je de boompjes wel water? Eindelijk wat regen vandaag hier in de tuin, aardbeien zijn van ellende al verdroogd en de meloen wil ook al niet.
Bona, kun je als het zo moeilijk is niet ergens anders een reisverslag neerzetten met een link hier? Ik vind het altijd wel leuk om zoiets te lezen.
Datum: 04.07.2008 00:48
Ja,ja ik geef de boompjes wel water! Er zitten zowaar ook al appeltjes aan.Dus nog twee weken aan het werk en dan begint het feest van het jaar! Morgen over een week hopen wij een weekje te gaan.Kan dat oude
"brakje" weer eens uit de stalling.Waar gaat jullie reis naar toe?
O, ja Kroatië geloof ik hè? Een keer wat anders.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 04.07.2008 16:45
Zo nog een week werken en dan gaan we naar Frankrijk en het eerste deel hebben we al vast staan...Twente naar Lons le Saunier en via Goudargues naar Apt...om de tour te gaan bekijken ...op 21.07 gaan dochter en vriend met Transavia terug naar huis en wij gaan dan verder trekken ???? we gaan het zien maar heb er wel vreselijk veel zin in!
Bomen ja ....onze appelboom is een beetje zielig, de perenboom doet het goed maaaaaaaaar de vijg gaat als een "raket"
Geplaatst door: ® visje
Datum: 05.07.2008 00:09
Ik dacht ook dat de vijgen het goed deden, maar ze vallen er nu allemaal af. Er hangen er nog 3 aan, te weinig water misschien?
Perenboom is bevroren, de bloesem dan, ik zie er dit jaar geen 1 aan.
Voorgaande jaren een paradijs voor de vogels.
Veel plezier in Goudargues, we zijn er 2 x met veel plezier geweest. Heerlijk om een uur of 4 de tour gaan kijken op een terrasje aan de beek. Krijg er nu al weer heimwee naar. We stonden op La Grenouille, 50 meter van het terras :-)
Ik denk dat we er wel weer eens terecht komen.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 05.07.2008 00:23
Hallooooooooooooooo
Nog niks gelezen, alleen melden dat we weer (heelhuids) even terug zijn !