Geplaatst door: ® Theo
Datum: 14.08.2008 11:18
Over dezelfde reis met de camper hebben wij in de vakantie nog over gesproken maar zou toch niet hetzelfde zijn.
Ondanks dat ik voor mijn werk ca 35000 km per jaar rijdt is autorijden niet mijn grootste hobby maar het hoort erbij.
Wel is er een duidelijk verschil tussen een auto en een camper ook al omdat we tijdens de vakantie door dorpen en hele smalle wegen hebben gereden wat ik met een camper niet zou durven (bv tegenover Tournon s Rhone staat een kappeletje ...met een camper onmogelijk)Daarnaast maar misschien is dat een tik zouden we geen 5 dagen op dezelfde camping gaan staan en je hebt toch je hebben en houen bij je.
Wat ook bij ons geldt is dat we nog tentkampeerders zijn welliswaar mooi weer maar toch.
Toen wij terug kwamen met de camper hebben we al besloten om alleen een camper te gaan huren in voor en najaar maar het een en het ander kun je niet met elkaar vergelijken...dit is onze mening maar we kunnen ons heel goed voorstellen dat anderen er anders over denken...en terecht!
@ Bonasera nogmaals bedankt en we hebben al wat geselecteerd nu even afwachten hoe de reacties zijn
Datum: 14.08.2008 11:34
Was ik nog vergeten maar wil er ook geen topic aan gaan besteden en we hebben dit jaar ook veel RN gereden(beviel goed behalve bij sommige steden)maar heeft er iemand ervaring met telepeage en heb wel ff gegoogled en kwam bij een of andere firma (VAB) en dan moest je ook hun creditkaart aanschaffen en bij de ANWB kon ik ook niets vinden alleen veel reclame over de ANWB Visakaart
Geplaatst door: lili@n
Datum: 15.08.2008 01:59
Geplaatst door: Rivi
Datum: 17.08.2008 10:45
Allemaal terug van vakantie . . . . !
654 bezoekers op dit moment . . . . !
En deze topic bijna op blad 3 . . . . !
Heeft niemand meer iets te vertellen . . . . ?
Wij werden vanmorgen verrast door het feit, dat een vreemde kat zich genesteld had in onze terrasstoelen en daar een kadootje achtergelaten heeft . . . O,wat waren we blij !!
Welk kruid is daar tegen gewassen ?????
Geplaatst door: gerrit
Datum: 17.08.2008 11:08
Ook wij werden op kantoor verrast door het bezoek van 2 steenmarters. Resultaat: ravage. En wat mag je er tegen doen?..............NIETS, want het zijn beschermde diertjes!!! Grrrrrrr.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 17.08.2008 23:06
Rivi, misschien de stoelen inklappen? Maar je hebt natuurlijke "vaste"
stoelen, dus daar iets in of op leggen? Er is wel kruid tegen gewassen, maar dat is niet iets om hier te vermelden, hahaha krijg dan alle kattenliefhebbers over me heen.
Gerrit steenmarters in het kantoor? Wat voor een lekkere dingen hebben jullie daar gegeten? Misschien nog vis de laatste tijd? Daar zijn ze gek op.Nou de boel maar goed barricaderen in het vervolg, weet je trouwens wel zeker dat het steenmarters waren en geen andere "snuiters"?
Geplaatst door: ® visje
Datum: 17.08.2008 23:21
Ik geloof dat ik eens iets heb gelezen over mensenhaar, maar of dat nu tege katten was weet ik niet meer.
Wel koffieprut, maar om dat nu op je stoel te leggen?
Datum: 18.08.2008 09:00
Steenmarters die zitten ook bij ons in de buurt en bij mijn zwager(die bij ons in de buurt woont) hebben ze de kippen "te grazen gehad"
Soms zie ik sàvonds als ik de hond uitlaat lopen maar gelukkig hebben wij er tot op heden geen last van gehad.
Gisteren bij ons een wijkfeest met een rommelmarkt...wat sommigen voor LP`s durven te vragen en als het nu collecters waren maar Euro 4,= voor bv Abba maar heb er een van the Cure gescoord voor Euro 2,=
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 18.08.2008 09:39
Theo, dan waren we elkaar bijna tegengekomen. Wij hadden daar ook heen gewild. Mijn dochter woont in die wijk. Maar Heracles had open dag. En dat gaat natuurlijk voor. Wat een spektakel. Ben er nog hees van :)
Datum: 18.08.2008 09:49
Las het vanmorgen in de krant ...de open dag van Heracles en nu maar hopen dat ze erin blijven.
Het wijkfeest was zoals elk jaar leuk met 2 podia met het levenslied (ik ken die artiesten niet maar werd veel meegezongen...!)mensen met plakplaatjes en tig kraampjes en het wordt ook elk jaar groter(beint een beetje op de Esreinmarkt te lijken.....eeh een beetje dan en die ken je natuurlijk ook of niet ?
Datum: 18.08.2008 12:24
Ja die ken ik ook. Vrijdagavond is The Wall in t centrum. Als het weer meezit ben ik daar wel aanwezig.
Datum: 18.08.2008 15:18
Nou de 22e the Wall en de 23e DI-REKT dus ben komend weekend druk.
Ja Hengelo staat weer op de kaart !!
Geplaatst door: Theo
Datum: 20.08.2008 10:03
Was alweer gezakt naar de 2e pagina!Werk thuis dus kan af en toe even kijken in het forum en of er nieuwe leuke meningen zijn.
Vandaag groot artikel bij ons in de krant over the Wall die vrijdag bij ons op de markt gespeeld gaat worden en hopenlijk gaat het weer een beetje meespelen ...en het beloofd een mega spektakel te worden
Geplaatst door: gerrit
Datum: 20.08.2008 18:01
Cimeroni en Theo via het bespreekbureau van het Rabotheater kun je nog kaartjes bestellen voor de voorstelling van vrijdagavond en dan heb je een plaats op de tribune, kosten € 5,00. Jammer,jammer, wij kunnen niet, maar dit is geweldig om te zien en te horen!!
Datum: 20.08.2008 20:32
Nou ik hoef niet op de tribune te zitten. Gewoon er zijn en genieten. Tjonge als het net zo goed wordt als Barcelona, dan wordt het fantaaastisch :)
Datum: 21.08.2008 11:42
Via een vriendin hoorde ik dat er een mega podium gebouwd wordt en tribune?...wist ik niet maar wij gaan gewoon heel bescheiden achterin staan ...dus Cimeroni komen jullie ook?
Geplaatst door: Mar
Datum: 21.08.2008 13:16
Wat een heerlijk topic is dit. Ik heb niet alles gelezen, maar gewoon beetje "gebladerd" en ergens las ik dat dit topic was voor alles wat niet met kamperen met frankrijk te maken heeft. Nu zijn er een hoop topics actief die daar ook niks mee te maken hebben, of althans een wending hebben gekregen die er niks te maken mee heeft, maar telkens op geweldig gehakketak over en weer uitlopen. Dus heerlijk om zoveel pagina's gewoon klets te lezen zonder dat uitdagende en gemopper.
Ik dacht er heel soms al over nl om dit forum links te laten liggen..maar het kan dus ook heel gewoon gewoon over normale beslommeringen.
Fijn om te zien, vind ik dat!
Datum: 21.08.2008 13:42
Mar, kom maar vaak terug op dit topic. Fijn dat je het leuk vind.
Ja Theo wij gaan ook. Met zijn 4en. Lopend vanaf de H.Es, dat is 2km. Dat moet te doen zijn ;) Heerlijk, ik verheug me er nu al op.
Datum: 21.08.2008 13:59
Mar, dit is een heerlijke topics met allerlei zin en onzin en lekker gewone dingetjes..... een beetje ouwere hangjongeren ...denk ik.
Wij gaan met de fiets ook vanaf de H ès (sorry moet Wilbert schrijven....mijn vrouw he Hengeler weent)
Jammer dat Gerrit niet kan.
Hoop dat weer een beetje meezit.
@Bonasera..we hebben een huisje gevonden alleen wachten nog op de bevestiging ....hoop dat het lukt
Datum: 21.08.2008 15:18
Theo, ze zijn al flink aan t oefenen. Mijn dochter loopt er langs, belt mij op en laat mij mee genieten van n stukje slagwerk, Wow klinkt al goed.