Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 10.12.2007 13:00
Oeps... te laat dus!
Jolanda, bij deze toch nog een welgemeend:
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Geplaatst door: lili@n
Datum: 11.12.2007 00:36
Het houdt hier niet over op deze topic.Iedereen te druk met foto's zoeken? Er is wel concurrentie ontstaan Gerrit!
Wie heeft de kerstboom al staan? Kerstversiering aan het huis? Of in de tuin?
Cimeroni ben je zondag nog op de Kerstmarkt geweest bij de Kaas boerderij te D? Was weer ouderwets gezellig!
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 11.12.2007 09:34
Lilli@n, ik had zaterdagavond een feestje. Onze plaatselijke voetbalclub heeft met 2-0 gewonnen. Toen ik "zwalkend langs 's herens wegen" huiswaarts keerde, heb ik vlak voor mijn huis, mijn voet verzwikt. Dus ik zit met mijn pootje hoog.:(
Goddank is het niet erg gegaan. Maar ik ga a.s. zondag naar de "boeskoolstad" voor een gezellige koopzondag.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 11.12.2007 17:44
Oeps... Cimeroni, wat lastig!
Was het die beruchte 'laatste' die het 'm deed? Nog een geluk dat je bijna thuis was. Moet je je voostellen dat je daar 's nachts fijn langs de kant van de weg zit.. Sorry, maar bij dat denkbeel moet ik bijna even grijnzen..'-)). Niet lelijk bedoeld hoor! Ik wens je bij deze een zeer snel en voorspoedig herstel..
Datum: 11.12.2007 21:16
Hi hi Annechie. Ik was ook nog eens vreselijk aan het lachen. Echt de slappe lach. Maar ik woon maar 10 min. lopen van het stadion. Desnoods was ik naar huis gekropen. Maar het gaat al beter.
Met jou ook hoop ik??
Geplaatst door: javi
Datum: 11.12.2007 22:09
Cimeroni,
Het is spijtig voor Heracles(veel familie die supporter zijn) maar wel goed voor jouw dat ze niet zo vaak winnen.
javi
Datum: 11.12.2007 22:27
Ik ga op speciale uitnodiging naar een thuiswedstrijd van Heracles. Zit dan eerst te eten met de vip's en ga dan de wedstrijd bekijken. Onder het genot van hapje(s) en drankje(s). Gratis dus.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 11.12.2007 22:59
Ja hoor Lili@n, bij ons staat de kerstboom al !
I.v.m. de op-komst-zijnde verhuizing is ie dit jaar extra gróót: wel 80 cm hoog, met 50 lampjes, 18 ballen en een slinger van 2 meter !!
Maar, hij is apart !
Trouwens -"verhuizing"- voor jullie nog een krappe week voor de sleuteloverdracht ??
Wat de concurent op dit forum betreft, ze laten ons wel een béétje in de steek, maar heb je wel gezien dat Berny ook weer aanwezig is ?
@ Cimeroni, ik dacht altijd dat je in een bepaalde "toestand" altijd heel soepel was, maar dit keer niet ?? Beterschap toegewenst !
Geplaatst door: frank
Datum: 11.12.2007 23:05
@Rivi, hoe doe je dat?
Die van ons is bijna een meter hoog, kennelijk zijn grotere neefje, met 12 lampjes, een stuk of 20 ballen en kerstmannen etc. en een rood slingertje en zilverkleurige ketting er in en hij zit nou al stampvol?????
Zie jij nog boom dan??
Geplaatst door: Fotozoekster
Datum: 11.12.2007 23:43
Datum: 12.12.2007 00:41
Die boom zou bij Rivi kunnen staan.
Cimeroni, van harte beterschap! Je zag zeker dat opstapje voor je
deur net niet of die opstaande steen........Natte doek omdoen. Ik ben
destijds geadviseerd niet meer met het been hoog te gaan zitten, maar gewoon door te strompelen, om het aan de gang te houden :-)
Ik hoop voor je dat je weer wat mobiel bent als je naar Boeskoolstad gaat.Alvast veel koop- en kijkplezier.
Rivi, ik ben het helemaal met je eens dat ze ons hier een beetje in de steek laten.Ik heb gezien dat Berny terug is,maar hij "communiceert" niet meer met me, ik weet niet wat ik de beste man aangedaan heb, dat de "liefde" helemaal over is. ;-)
En als hij dit leest, wordt hij vast nog nijdiger!
Datum: 12.12.2007 00:52
O, Rivi nog vergeten te vertellen, want je vroeg naar de verhuisperikelen.Afgelopen vrijdag konden we een kijkje nemen en wat meetwerk verrichten.Laten ze de hobbyruimte, die we wel besteld hadden,er nu helemaal niet in hebben gebouwd.Vreemde gewaarwording.
Zo waren er nog wel meer dingen die niet klopten,zoals geen toilet boven aangesloten, geen plaats voor de vaatwasser in het aanrecht en de verwarming net voor een kale muur plaatsen, zodat daar
nu net niets kan staan.Dus we zijn benieuwd hoe dit allemaal nog veranderd en aangepast gaat worden voor de 17e.
Geplaatst door: ® karla
Datum: 12.12.2007 10:22
Het is waar op dit topic wordt minder frequent gereageerd. Hier ben ik natuurlijk ook schuld aan:(excuus)want ik vind het fotozoekspelletje wel leuk en dan zit je daar dus op te kijken. Verder bij ik twee weken naar Madeira geweest (volgende excuus) en ik heb helemaal niets met de feestdagen (laatste excuus). Ik zal weer wat vaker mijn mening ertussen gooien, want het wordt ook wel een kliekje! op het forum.
Bij al die foto's zoeken vond ik deze ook leuk
http://lh6.google.nl/karlaasten/R1RxgmlbnSI/AAAAAAAABWc/R5C5rJ1r6CQ/1%20%28180%29.jpg?imgmax=576
Datum: 12.12.2007 15:03
Leuk Karla, dat je zo spontaan reageert!Je hoeft je niet te excuseren hoor,ieder zijn meug,zeggen ze hier.
Bij Obelink in Winterswijk hebben ze na de feestdagen een markt:
Obelink zal de dagen na kerst (27, 28 en 29 december) de vrijetijdsbeurs van 2007 houden. Overal gezellige kraampjes met vakantievoorpret.
Een kijkje in de nieuwbouw:
Tijdens deze vrijetijdsbeurs hebben de klanten ook toegang tot de nieuwbouw !(3 verdiepingen met parkeergarage)
o.a. Life Cooking op de skottelbraai.Een kok laat zien hoe u de lekkerste hapjes op de skottelbraai kunt klaarmaken.
Gezellige kraampjes waar diverse toeristische bedrijven zich presenteren. (campings, natuurkamperen, vvv enz)
o.a een Nordic Walking Clinic door de mooie omgeving van Winterswijk. Dit in samenwerking met de Nordic Walking Vereniging Winterswijk. U kunt hier gratis aan deelnemen. Ontvangst met koffie en krentenbrood. Stokken worden ter beschikking gesteld. U kunt zich opgeven via: info@obelink.nl of bellen en vragen naar Femke.
Het merk Ecco schoenen komt met een event tent.
Er is een prijsvraag waar iedere uur een prijzenpakket te winnen valt!
Ook zullen de Firma's Craft en Life Line zullen ook aanwezig zijn om uitleg te geven over thermisch ondergoed en diverse stofkwaliteiten.
Gezellige kraampjes waar diverse toeristische bedrijven zich presenteren. (campings, natuurkamperen, vvv enz)
o.a. een Dweilorkest, een clown en animaties voor de kinderen. Daarnaast uiteraard ook de gezellige kraampjes waar diverse toeristische bedrijven zich presenteren. (o.a. campings, natuurkamperen, vvv enz.) o.a. campings, natuurkamperen, vvv enz.
Ik dacht dat dit wel iets kon zijn voor de liefhebbers om hier te vermelden.
Geplaatst door: ® visje
Datum: 12.12.2007 19:50
Lijkt me erg leuk Lilian daar bij Obelink, maar altijd zo vreselijk druk die dagen!
Wist niet dat ze nieuw gingen bouwen, was het te klein?
Ben laatst nog even snel door zo'n zaak gelopen voor een kacheltje, maar ben een nieuw wokvelletje vergeten. Toch een excuus om naar Winterswijk te gaan?? :-)
Geplaatst door: InekeH
Datum: 12.12.2007 22:56
Arme cimeroni, zo lelijk terecht gekomen. Maar ze hebben lekker wel weer een keer gewonnen:-) Daarom was een extra neut wel op z'n plaats.
Beterschap met je pootje.
Heb vanavond ook een klein ongelukje gehad. Tijdens het sporten plat op m'n gezicht gevallen, vergat mijn voeten goed op te tillen of zoiets :-(. Zere neus, bloeden en lippen kapot en dik.
Nou Lilian, dat is ook vervelend, al die zaken aan je nieuwe huis die (nog) niet in orde zijn. Hopelijk komt het nog op tijd voor elkaar. Heel veel succes en sterkte met alles.
En dan de kerstboom..., ik zal dit weekend de boel eens optuigen, maar ben benieuwd of ie katproof is. Het zal wel een interessant klimobject zijn. Nou ja, als ie maar niet omvalt, dat geeft zo'n rotzooi.
Geplaatst door: Andrea
Datum: 13.12.2007 11:55
"want het wordt ook wel een kliekje! op het forum."
En door het instandhouden van een topic als dit, heeft de webmaster een bedenkelijke inbreng daarin. Niet iets om trots op te zijn.
Datum: 13.12.2007 14:59
Een berichtje vd strompelaar:). Het gaat al stukken beter. Allemaal bedankt voor jullie reactie's. Maar het heeft ook zo zijn voordelen. Een fruitmand. Bloemen enz.
InekeH. Vervelend voor je. En zeer pijnlijk. Ik hoop dat de pijn snel afneemt. De rest betert wel weer.
En zondag ga ik naar de Boeskoolstad. Strompelend of niet, maakt me niets uit.
Datum: 13.12.2007 17:23
Mijn opmerking over "kliekje" is niet negatief bedoeld. En de webmaster hoeft dit leuke topic echt niet te verwijderen. Alleen reageren er nu minder mensen en dat vind ik jammer. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Op dit moment reageert er slechts een klein aantal bekenden en daar mag wel weer verandering in komen.
Datum: 13.12.2007 22:13
Gisteravond op internet gezocht naar een stedentrip naar Madrid. Uiteindelijk heb ik alles zelf rechtstreeks geboekt. Eerst de vluchten van Ryanair bekeken naar data en prijzen. Een vlucht heen gevonden 7,99 pp en terug 19,99 pp. Daarna komen alle toeslagen en luchthavenbelasting er nog bij en dan wordt het 143,50 euro. Dan ga ik boeken en dan komt er nog bagage kosten en incheck kosten bij. Alles bij elkaar is het 173,50 voor twee personen naar Madrid. Je kunt er niet voor lopen ! Daarna hotels gezocht en bekeken en toen de hostels (goedkopere en simpele hotels). Nu heb ik in het centrum van Madrid rechtstreeks een Hostel geboekt. Ik ben heel benieuwd hoe dit allemaal gaat straks, want het is pas in mei 2008 dat we gaan.