Geplaatst door: ® Theo
Datum: 21.08.2008 22:15
We kunnen de hele avond al genieten van The Wall want ze reperteren nog en het klinkt ook op afstand goed
Geplaatst door: lili@n
Datum: 21.08.2008 22:43
Dat was het dus wat ik hoorde, en ik dacht wat is dat,hier
op Slangenbeek was het ook nog te horen!Ik heb gisteren even een website bezocht om uit te vogelen waar jullie het toch in hemelsnaam
over hadden, ik ben niet zo op de hoogte met al die bands, maar toen kwam het toch bovendrijven,hahaha
En dat allemaal in Hengelo, hoe is het mogelijk.Theo en Cim alvast veel
kijk- en luisterplezier en wie weet komen we elkaar nog tegen.......
Mijn dochter is in ieder geval al heel enthousiast en wil graag gaan.
Mar, wat leuk dat je ook even langs kwam,dit "geleuter" hier op deze
topic bestaat al een tijd,sinds "ons" aller Gerrit op dit lumineuze idee kwam.Dit is ongeveer al weer een jaar of 4 geleden, dus we keuvelen hier heel wat af. Sommigen zijn vanaf het begin hier blijven kletsen, anderen zijn afgehaakt,maar de echte "diehards" houden het in leven. In het oude deel staan ook heel wat leuke en interessante
sites vermeld met prachtige foto's.Maar om het oude gedeelte door te "ploeteren" kost heel wat tijd.
Annechie plaatste hier in het verleden prachtige gedichten die ze zelf
gemaakt had.
Die gedichten zo af en toe zou ik wel weer prachtig vinden.
In ieder geval Mar hoop ik dat je ook vaste gast wordt hier!
Datum: 21.08.2008 23:22
Wat ik vergeten ben te vragen, hoe is het met Frank? Iemand nog iets van hem gehoord? Ik hoop toch echt dat het beter met hem gaat.Maar 't is wel "angstvallig" stil rondom hem.
Geplaatst door: Jack
Datum: 22.08.2008 00:32
Ik ben bang dat Frank nog steeds met zijn hernia tobt Lilian.
Maar Jan v.I laat ook al dagen niet meer van zich horen,zelfs niet op het fotospelletje wat toch een beetje zijn kindje is......
Geplaatst door: ® theo
Datum: 22.08.2008 10:38
Lili@n Als je kunt zou ik zeker gaan en gisterenavond zo tegen half 12 heb ik de hond uitgelaten en ze waren nog aan het spelen en ook op afstand klonk het heel goed..dus vanavond voor de 2e keer The Wall.
Valt mij ook op dat ik van Jan van I de laatste dagen niets meer zie of is hij op vakantie?
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 22.08.2008 11:46
Jan van I, Annechie, InekeH, daar hoor je niets meer van. Hoe komt dat?? Komkommertijd :)
Geplaatst door: Loes O
Datum: 22.08.2008 12:41
Op 15 Augustus was de laatste reactie van Jan van I. Inderdaad een beetje lang....
Als hij met vakantie is dan zou hij dat hier toch wel even hebben vermeld?
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 22.08.2008 14:09
Annechie is er nog wel hoor Cimeroni! Ik ben alleen even 'lezend lid' op het moment. Soms heb je even zo'n poosje dat je gewoon een beetje 'uitgepraat' bent.. het gaat vanzelf weer kriebelen hoor!
Leuk trouwens Mar, dat je met ons meekletst, gewoon blijven doen hoor!
Nou, om het hele spulleke weer tevreden te houden een klein gedichtje, laatst als grapje gemaakt voor een van onze forumleden. Ik vind dat jullie daar best even van mee mogen 'genieten'...
Er was eens een kater
Die sloeg een geweldige flater
Hij zag zijn vrouwtje aan voor een muis
En sloot haar onmiddellijk buiten’s huis!
Even was de kater vergeten
Dat dit vrouwtje ook zorgde voor zijn eten
Karel, zonder het vrouwtje blijft je bakje leeg
Domme kater, een broodje van eigen deeg!
Daar zat het vrouwtje te bakken in de zon
En binnen die dekselse kater, die de deur niet meer open krijgen kon
Gelukkig is het goed geëindigd dit plot,
En Kareltje… doet de deur vast nooit weer op slot!!
Datum: 22.08.2008 15:00
Volgens mij is Jan nog voor mijn vakantie gegaan(wij gingen op 13 juli) en ging volgens mij naar z`n geliefde Sundgau(Elzas) maar miscchien moet hij veel post bezorgen ?
Heb gelezen over een camping Le vieux chene ..verschrikkelijk
Zijn Johan en Tineke ooit gevraagd naar een lijst van topcampings(wat het dan kan zijn weet ik ook niet) en naar campings met slechte beoordelingen?
Kampeervrienden graag voor ons duimen dat het weer zo blijft (in iedergeval vanavond)
Ben langzamerhand wel blij dat al dat sport voorbij is (EC Voetbal-Tour de France en Olympische spelen) kunnen we weer lekker bv Frost kijken enz....sorry als ik sommige mensen mischien beledig
Datum: 22.08.2008 15:35
Theo, dit weer kunt wie vanavond nig gebroeken :(
Ik hoop dat t nog opklaart, maar ik denk t wel.
Geplaatst door: javi
Datum: 22.08.2008 16:37
Even wat van je laten horen:
Voor de wieler liefhebbers;
Eneco Tour 19-8 t/m 27-08-08
Holland Ladies Tour 2-9 t/m 7-09-08 op Tv bij RTL 7
Ma
01-09-2008
Hellendoorn
Team presentation
Di
02-09-2008
Hellendoorn-Hellendoorn
Rit in lijn: 109,5 Km
Wo
03-09-2008
Hellendoorn
Individuele tijdrit: 20,5 Km
Do
04-09-2008
Leek-Roden
Rit in lijn: 113,2 Km4
Vr
05-09-2008
Dedemsvaart-Hardenberg
Rit in lijn: 85,2 Km
Ronde van Spanje (Vuelta) 30-08 t/m 21-09-08
WK Varese Italié 23-09t/m 28-09-09
Genoeg wieler plezier dus.
Datum: 22.08.2008 17:00
Even een aanvulling:
De profronde van Almelo op 29 augustus.
Geplaatst door: ® cimeroni
Datum: 23.08.2008 10:06
Ondanks de regen, was The Wall een groot succes. Wat n show, wat een performance. Geweldig wat heb ik, en velen met mij genoten.
Datum: 23.08.2008 11:36
Was inderdaad heel mooi alleen jammer dat er in het midden van het concert een bak water naar beneden kwam en als je klein bent zoals wij zie je niet zo veel meer.....
Geplaatst door: InekeH
Datum: 23.08.2008 15:25
Ik ben er ook nog wel hoor, maar net zoals Annechie ben ik op dit moment even lezend deelnemer.
Leuk Annechie, het gedichtje over kater Karel, komt me bekend voor ;-)
Ik was gisteren graag naar The Wall in Hengelo gegaan, maar kon niet omdat ik begin deze week aan mijn knie geopereerd ben. Het slechte weer heeft de spijt van het niet kunnen gaan gelukkig een beetje verzacht.
Voor iedereen die wel ging natuurlijk ontzettend jammer dat het zo regende.
Door de omstandigheden heb ik deze week dus heel veel Olympische Spelen kunnen kijken. Een leuke afleiding en je ziet dan ook eens sporten die je anders minder of nauwelijks ziet en die zeer zeker de moeite waard zijn.
Datum: 23.08.2008 19:15
Oei InekeH dat is vervelend. Zo'n operatie, je bent dan toch weer een tijdje uit de running. Maar hopen dat t snel geneest. Anders kun je volgend weekend niet eens naar de Melbuul'n dagen.
Als het weer dat weekend meezit ben ik vrijdags naar de profronde Almelo, zaterdags naar KunstinOotmarsum en zondags naar de Melbuul'n dagen.
Ohja, en woensdag moet ik naar de ballooning. Ja, moet, want ik moet daar iets leren over alcohol in t verkeer. En dat in oktober weer overbrengen op de "jeugd".
Geplaatst door: Rivi
Datum: 24.08.2008 00:07
De auto staat startklaar, de wekker is gezet, we gaan slapen . . . .
Het is de bedoeling dat we straks, zondagochtend om 5 uur (!) wegrijden.
We gaan eerst naar Mulhouse, een ernstig-zieke medekampeerder bezoeken in het ziekenhuis, er staat een geweldige fruitmand in de kofferbak. Maandag rijden we door naar Valence, dinsdag willen we dan St.Remy de Provence gaan bezoeken, rijden 's avonds door naar Brignoles en hebben dan woensdag nog 60 km te rijden om de caravan uit de stalling te halen . . . . oef . . . .
Voor alle overnachtingen een B&B-hotel gereserveerd !
Als alles volgens plan verloopt, blijven tot eind oktober daar, tenzij . . . .
Allemaal de hartelijke groeten uit Zwolle . . .
Heel veel lees- en schrijfplezier op dit forum . . .
Misschien kom ik nog wel eens "langs" . . .
Ineke: spoedig herstel toegewenst !
Cimeroni: heel veel plezier bij de profronde, kijk die Schleck maar niet te diep in de ogen !
Frank: 'k hoop dat jij intussen ook weer aan de beterende hand bent !
Alle appeltaartenliefhebbers: tot gauw !
Doei, doei !
Datum: 24.08.2008 00:34
Gezien de tijd dat je gepost hebt Ria,krijg je weinig slaap vannacht.
Dat wordt vroeg uit de veren......
Ik wens jullie een hele fijne tijd en geniet van de mooie omgeving en
het uitzicht.
Theo en Cim. wat een weer, het plenste en niet zo zuinig.Maar het was een succes!
Is er nog iemand naar "di-rekt" geweest vanavond? Of toch meer voor de jongere generatie?
Geplaatst door: ® visje
Datum: 24.08.2008 00:58
Plenzen vanavond? Wat zonde, het was hier prachtig weer. We hadden een bbq, droog, af en toe zon maar wel een frisse wind.
Helaas niet naar Di-rect dus, wel leuke muziek.
Rivi, spreek je vast nog wel voor je terug bent. Werd idd tijd dat je je bed eens op ging zoeken.
Geplaatst door: Mar
Datum: 24.08.2008 09:04
Ik moest even lezen en denken "waar wonen ze toch" The Wall..(ken ik alleen van Pink Floyd, heeft het daar mee te maken?)
Maar Hengelo, een stad waar ik nog nooit geweest ben. Alleen mijn man regelmatig voor het atletiekstadion daar...Zwolle...heel lang geleden ooit doorheen gekomen met tienertoer..Alleen nu ik wel eens op dit forum lees herkende ik direct de stad van Bonesera toen ik door Belgie reed, dat dan weer wel.
En eerder had ik al gelezen dat Cimeroni voortaan met OV en vouwfiets gaat kamperen. Daar heb ik ook nog eens over nagedacht: knap als je de caravanspullen "allemaal" op de fiets krijgt. Maar vooral het principe vouwfiets moest ik even over nadenken. Als vrienden op fietsvakantie gaan incl tent dan hangen aan de voorwielen tassen en achterop..= niet te vouwen die fiets ;-)
Enfin. Leuk om welkom geheten te worden!