Geplaatst door: lili@n
Datum: 30.08.2008 01:22
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 30.08.2008 10:36
Ja, ik maak er een weekend weg van. Maar dan in de buurt. We gaan 's middags weg en komen 's avonds thuis.Ik wil wel verder, maar ik moet maandag naar t ziekenhuis :(
Als we naar t zuiden gaan, dan naar Tilburg. Heb daar familie wonen.
Geplaatst door: Mar
Datum: 30.08.2008 15:56
@ Lilian, omdat ze die prijs echt deze maand geleden gewonnen hebben dacht ik wel dat ik dat nog ergens zou kunnen vinden. Deze twee campings had ik ook al gezien, maar hebben het er niet over, en ik zou zoiets direct op mijn website zetten ;-)
Maar ik ga nog eens kijken als ik tijd heb, want nu wil het weten ook!
Datum: 01.09.2008 02:12
Mar, de volgende camping is uitgeroepen als beste VeKaBo camping van Brabant http://www.minicampingdetramhalte.nl/.Per provincie hebben ze een camping uitgekozen en nu moeten ze nog kiezen wat de allerbeste van heel Nederland is.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 01.09.2008 09:11
Gisterenavond BBQ met dochters,vrouw,vriendin en vriend van een van onze dochter.
Toen ik om 23.00 uur de hond ging uitlaten was het nog 21 graden alleen veel bliksemflitsen.
Jammer dat het weer bewolkt is
InekeH bij mijn dochter hebben ze kraakbeen weggehaald maar gisteren kwam ze weer op haar fiets en het ging weer goed ....woont dus niet thuis maar bij ons in het centrum
Geplaatst door: InekeH
Datum: 01.09.2008 11:12
Gelukkig is het voor je dochter dan nog meegevallen Theo. Lopen gaat bij mij wel weer redelijk, maar fietsen en autorijden nog niet. Das wel jammer want ik heb nu weer een paar weken vakantie en wil er dus wel op uit. Vandaag maar eens voorzichtig proberen...
Het bliksemde en donderde gisteravond inderdaad heel erg, maar er is weinig regen gevallen. En nu is het helaas weer gewoon binnenzitweer.
Cimeroni: sterkte in het ziekenhuis, moet je er lang blijven?
Datum: 01.09.2008 11:38
InekeH, ik ga er vanmiddag heen voor n echo. Ik heb n knobbel a.d. achillespees. En dan maar kijken wat er mee moet gebeuren.
Ben je nog naar de Melbuuln geweest? Ik ben er zondagmiddag geweest. Wat n gezellige drukte. En t dweilorkesten gebeuren trekt altijd mijn aandacht.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 01.09.2008 12:29
Nee, ik ben gisteren niet geweest, fietsen lukt nog niet. Heb wel alle muziek etc kunnen horen terwijl ik in de tuin lekker zat te lezen. Het was fantastisch weer.
Succes vanmiddag met de echo.
Geplaatst door: mar
Datum: 01.09.2008 15:03
Ha Lili@n bedankt, Esbeek; net een dorp verder dan Diessen waar ik dacht dat het moest zijn!!
Maar enfin daar in de buurt van Landgoed de Utrecht is het schitterend fietsen voor wie interesse heeft!!
Datum: 01.09.2008 16:09
InekeH, de echo heeft uitgewezen dat er kleine scheurtjes zitten. Met rustig aandoen en niets forceren moet t overgaan. Over 4 weken weer voor controle.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 01.09.2008 16:50
Cimeroni is de knobbel een onsteking door de scheurtjes?
Datum: 01.09.2008 17:19
Ja, was in t begin behoorlijk, daardoor heb ik in de vakantie alleen maar voor de caravan gezeten.Wist dus niet precies wat t was en wilde niets forceren. t Begon 2 weken voor de vakantie en ben toen niet naar de arts geweest. Maar t is nu n stuk minder.
Geplaatst door: visje
Datum: 02.09.2008 12:18
Luchtballonvaart is uiteindelijk toch doorgegaan gisteravond.
Het klaarde helemaal op, wind nam af en we gingen.
Jammergenoeg niet zoveel over dorpen, wel veel weiland en natuurgebied. Tja dat heb je nu eenmaal in Friesland he? ;-)
Een aanrader voor iedereen die twijfelt of hij het wel durft. Er is echt niks engs aan.
Datum: 02.09.2008 13:10
Visje, mooi he n ballonvaart. Ik heb er zelf 1 gemaakt op 7 april 2007. Een ochtendvaart met aansluitend een champagneontbijt. Aangezien ik hoogtevrees heb,zag ik er tegenop. Maar je hebt er helemaal geen last van. t Was heerlijk.De natuur zien te ontwaken. Prachtig.
Geplaatst door: visje
Datum: 02.09.2008 14:05
Ochtendvlucht lijkt me idd erg mooi. Champagneontbijt trouwens ook ;-)
Geplaatst door: mar
Datum: 02.09.2008 19:11
heb mijn petekind een ballonvaart kadoo gedaan voor zijn middelbare school diploma, die gaat zondag de lucht in, als het tenminste goed weer is.
Ben nu uiteraard een onsterfelijk leuke tante ;-)
Geplaatst door: gerrit
Datum: 02.09.2008 21:34
Tot 3 keer toe kreeg ik een ballonvaart aangeboden. Heb verschrikkelijk hoogtevrees,(met 2 paar sokken aan ben ik al bang) dus ik zei: al leg je er 1000 euro in, ik ga niet mee. De vierde keer kon ik echter niet meer weigeren en ben ik meegegaan.
Geweldig wat een belevenis en geen hoogtevrees. Volgens kenners bestaat hoogtevrees in een luchtballon niet. Dus de volgende keer stap ik er zo weer in.
Laatste weekend van juni is in Hardenberg altijd het ballonfestival. Drie avonden stijgen elke keer 35 ballonnen op, prachtig gezicht. Volgend jaar zal ik jullie er aan herinneren!
Datum: 03.09.2008 09:35
Gerrit, dat zou mooi zijn. In Hardenberg dan. Ik ben er gisteren nog geweest. In zo'n grote hal :)
Geplaatst door: gerrit
Datum: 04.09.2008 23:51
In die grote hal wordt 26, 27 en 28 september een Camper occasionshow gehouden.
Datum: 05.09.2008 01:06
Hier zijn alle evenementen in die hal te vinden en als je geluk hebt,vang je ook nog een glimp van Gerrit op :-)
http://www.evenementenhalhardenberg.nl/
Er staan leuke "dingen" op het programma.