Geplaatst door: connie
Datum: 05.09.2008 01:19
lijkt me leuk Lilian....kom je ook..
groet connie.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 05.09.2008 16:26
Ben bijna de hele week weg geweest dus geen tijd en zin gehad om te kijken....Gerrit ik vind het knap ook na de 4e keer zou ik nog weigeren denk ik...
Is Jan van I al weer gesignaleerd?
Ga snel weer ff kijken waar de discussies weer los gebarsten zijn en naar de meningen.
Groeten Theo
Knie(InekeH) en been(cimeroni) ?? alles weer herstellende ?
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 05.09.2008 16:38
Theo, dat van mij kan nog wel een poos duren :( Maar goed, er zijn wel ergere dingen. Ik kan nog steeds op dit forum kijken. En dat is HEEL belangrijk.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 06.09.2008 20:49
En Theo, ben je weer helemaal bijgelezen?? Het is tamelijk rustig op het forum.
Knie gaat wel iets beter, maar nog lang niet beter en het duurt me eigenlijk veel te lang.
Komende dinsdag ga ik naar het Gelredome, Symfonica in Rosso met Lionel Richie.
Datum: 07.09.2008 13:51
Hallo InekeH. Ik wens je alvast veel plezier bij Lionel.
Geplaatst door: ® karla
Datum: 07.09.2008 15:08
We zijn terug van drie maanden rondtrekken door Italië en Frankrijk. Wat mis ik de zon nu en dat open weer. Alles is gewassen en opgeruimd en nu het hier super saai. Op het forum is weinig te doen en ik mis Jan van Iersel met het fotospelletje. Wel natuurlijk veel aanloop en dan maar zeggen, dat ik er nog helemaal geen zin in had om terug naar huis te gaan. Volgend jaar dan maar voor 4 maanden weg gaan, hopelijk komt er nog een mooie nazomer want ik wil naar buiten.
Geplaatst door: ® visje
Datum: 07.09.2008 23:27
Karla je maakt me jaloers!!
Het is je van harte gegund hoor, maar ik wil ook! Zeker met dit petweer. Nog maar 20 jaar werken ofzo, dan mogen wij ook :-)
Geplaatst door: Marjolijn
Datum: 08.09.2008 09:15
Karla, dat lijkt ons ook zo geweldig, gewoon een aantal maanden met de caravan op pad door Frankrijk, wij hebben ons voorgenomen om dat zeker te gaan doen als we kunnen stoppen met werken, (nog 10 jaar haha), ik kan me helemaal voorstellen dat je nog niet echt weer in het ritme van alledag bent, daar heb ik na 3 weken Frankrijk al moeite mee.
Datum: 08.09.2008 09:28
een klein beetje gelezen en behalve de "oude" discussies of opmerkingen weinig nieuws....moet ook eigenlijk aan het werk.
Zaterdag "moesten" wij naar Summer Square van onze dochters en hebben 2 optredens gezien en niet achter elkaar dus een aantal keren naar de stad gefietst.
Toen mijn vrouw Lionel bij Paul de Leeuw op TV zag zag ...mooi,mooi,mooi!maar hoe was het ....m,m,m?
Dit jaar hebben wij in Tournon op de camping een Engels echtpaar gesproken em zij wonen ca 6 weken per jaar in Engeland.
Ze hebben een stacaravan(echt heel groot op de foto`s) in Spanje waar zij dan ca 7 maanden verblijven en de rest van de periode van het jaar trekken zij door Nederland,Duitsland en Frankrijk met een Eriba Puck(?)
Wij hebben er met elkaar over gesproken maar lange vakanties misschien OK maar wil toch graag echt kontakt met het thuisfront houden en niet via een webcam.
Dromen over een huis in Frankrijk doen wij nog steeds(ca 20 jaar)en het zal wel bij dromen blijven
Geplaatst door: ® karla
Datum: 08.09.2008 09:54
We reizen graag en trekken graag rond, maar we zijn niet van plan om ons ergens te vestigen. We zijn nu 6 jaar met pensioen en gaan in de winter naar Portugal, steeds in hetzelfde dorp. Dit jaar gaan we voor de winter weer eens wat anders uitzoeken, het is er heel fijn, maar we willen toch weer meer van het zuiden zien. We zijn op zoek naar iets rustigs in Spanje, zonder al te veel overwinteraars, maar dat is wel lastig. Dus als iemand tips heeft graag. Dan met de caravan rondtrekken is echt heerlijk, maar steeds weer andere gebieden. Gaan we naar een grote stad (Berlijn, Madrid, Rome of zo, dan boeken we een heel goedkoop hotelletje vlucht Ryanair) en dan voor 10 dagen is ook heerlijk. We zeggen ook altijd, we gaan niet op vakantie, dit is gewoon onze manier van leven.
Maar ja thuis is het nu een beetje saai, alleen dus op zoek naar een onderkomen voor de winter. Voor Frankrijk volgend jaar staat het Katharengebied op het lijstje.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 09.09.2008 15:17
Bij deze, via een omweg... :
De hartelijke groeten van Javi en Rivi! Ze hebben het weer ontzettend naar hun zin in het zonnige zuiden, geen kans om zich te vervelen en heimwee hebben ze ook al niet.. Het zal dus nog wel eventjes duren eer ze hier weer verschijnen...
Natuurlijk ook allemaal de groeten van mij... ben het vakantiegevoel allaaaaaang weer kwijt, een van de dochters is aan het verhuizen, pfff, 't wordt nooit mijn hobby..
Datum: 09.09.2008 15:45
Annechie, fijn om goed nieuws van RiJaVi te horen. Ik ga morgen voor n weekje naar Terschelling. Heerlijk ff weer n vakantie gevoel terug krijgen.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 09.09.2008 17:00
Kan ik niet mee in je achterzak..;-))
Datum: 10.09.2008 08:54
InekeH, heb je n leuke avond gehad in t Gelredome??
Annechie, ik weet net of ik nog plek heb ik miene achtertuk :)We gaan met bus en trein.
Datum: 10.09.2008 09:01
Lijkt mij ook wel wat lekker uitwaaien op Terschelling! veel plezier
Datum: 10.09.2008 22:52
Lionel Richie was een mooie show. Prachtig beeldeffecten, geluid was soms wel iets minder. Maar echt indrukwekkend zijn al die rooie mensen in zo'n stadion.
Vandaag ook nog een leuke dag gehad: ik ben bij de opnames van Van Jonge Leu en Oale Grônd geweest. Voor de niet-Tukkers onder ons: dit is de regionale soapserie. Er waren opnames met touwtrekwedstrijden. Natuurlijk ook figurant geweest, maar niet zelf touwgetrokken hoor. Het was bovendien heerlijk weer om een dagje in de omgeving van Denekamp door te brengen.
Geplaatst door: frank
Datum: 11.09.2008 21:36
Even kort,
Het gaat weer beter na weliswaar een hoop morfine en daarna toch vlot een operatie, was allemaal wat erger als ik dacht. Ben er nog niet, schrik van mezelf als ik in de spiegel kijk maar kan nu weer vooruit gaan kijken. Kom wel weer eens langs als ik wat verder ben.
Geplaatst door: ® Karla
Datum: 11.09.2008 22:31
Fijn dat het beter gaat Frank.
Datum: 11.09.2008 22:32
Ha Frank, goed weer even van je te horen. Een operatie was dus toch noodzakeljk. Hopelijk ben je nu wel van de pijn af en kan je herstel een stijgende lijn ingaan.
En die morfine: ik weet wat het is, je bent soms gewoon stoned en je moet er gewoon van afkicken.
Van harte beterschap.
Geplaatst door: ® tineke
Datum: 11.09.2008 23:11
Frank, sterkte en beterschap! Fijn dat je even wat hebt laten horen!