Geplaatst door: lili@n
Datum: 23.09.2008 00:46
Bedankt voor al jullie reacties!Goh, Frank wat akelig dat het nog niet zo goed gaat.Aan de morfine geweest,dat is niet best voor je lichaam.Veel drinken dan maar.Kan me voorstellen dat je je nog niet
optimaal voelt om alle dagen achter een pc te zitten.Ik wens je van harte een toch wat versneld goed herstel!
Wat hebben jullie allemaal leuke dingen gedaan.Ik wist niet dat er iets in Delden te doen was zondag.Wij zijn zelf naar de "fair" geweest
bij Boomkamp gardens. Ik vond dat het de naam niet mocht hebben.
Gewoon open dag, maar als je als bedrijf op de ANWB borden hebt laten zetten dat je Gardens bent, dan moet dit gebeuren natuurlijk ook in het engels.Ik stel me een fair toch wat anders voor.
Enfin het is droog gebleven en we hebben nog eens door de diverse
voorbeeld tuinen gelopen en bovendien, het was te verwachten, enkele
bekenden letterlijk en figuurlijk tegen het lijf gelopen.:-))
Ik las vandaag in de krant dat Hennie v.d. Most zijn twee evenementen-
hallen heeft verkocht, om zijn nieuwe stokpaardje te bekostigen.
Ik had er al eens eerder over geschreven: De overdekte camping en pretpark, zwembad enz.in één groot complex.Vier honderd staplaatsen,
dat is nog al wat.Ik vond Nederland altijd al geschikt als overdekt
campingland,ik was blijkbaar niet de enige.De grote zijmuren zijn wel
weggehaald, dus als je echt in de zon wilt zitten, moet je je stoel een
paar meter verplaatsen, aldus de bedenker van dit geheel.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 23.09.2008 16:22
Lilli@n, Boomkamp trekt mij helemaal niet. Zal er ook niet komen.En wat vd Most betreft. Die camping lijkt me wel interessant, zal er t.z.t. eens n kijkje nemen. Het is tenslotte in t buitenland :)Het gebied ken ik wel. Hier vind je er info over.
http://www.most.nl/
Geplaatst door: mar
Datum: 23.09.2008 18:43
kamperen met een dak boven mijn hoofd...het lijkt me net zo weinig kamperen als dat het zwembad van centerparcs een subtropisch zwemparadijs is...
Maar heel interessant is natuurlijk hoe die meneer het zo gaat bouwen dat het geen echo-hal wordt waarin geluid altijd maar aanwezig lijkt.
Geplaatst door: diane
Datum: 24.09.2008 12:03
Ik las net dat er in Apeldoorn 25,26 en 27 september een Franse markt wordt gehouden . Met franse produkten e.d. Ik weet niet of het wat is maar aangezien ik in de buurt woon ga ik misschien wel even kijken.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 25.09.2008 01:17
Wat leuk, dank je wel Diane, voor je bijdrage.Om nog even op die overdekte camping terug te komen , de zijwanden van het oude complex worden verwijderd, dus de zijkanten worden open.
Aanstaand weekend is er ook weer een camperbeurs in de Evenementenhal van Hardenberg.Dus wie nog een paleisje op wielen zoekt..........
En het is inmiddels 25 september geworden en wil ik hierbij Ineke
van harte feliciteren met haar verjaardag!Een gelukkig en gezond
nieuw levensjaar toegewenst.Beterschap met je knie Ineke!
Diane in de weekkrant staat het één en ander over het evenement wat jij noemt:
http://www.deweekkrant.nl/artikel/2008/september/18/ach_ja_de_zomer_olijven_en_franse_kazen_volop_a
Woar zit Annechie toch, dén he'k a zolange nig meer hört of zeen.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 25.09.2008 08:59
Wacht maar Lilian.. töt een van oene kinder 't huus uut geet... Schidern, gedien'n vermaak'n, help'n inpakk'n en verhuuz'n... en aaaaal die liters koffie die'k al ezet hebbe...
Maak oe maar neet naar, 't kump wal weer.. Heb ie trouwens de kalender al weer terugge evund'n??
Ineke.. Van harte meid, ik hoop dat er een heleboel fijne jaren liggen te wachten!
Datum: 25.09.2008 09:46
Ineke, Hartelijk Gefeliciteerd. Een hele fijne dag gewenst.En dat er nog vele "forum" jaren met je mogen volgen.
Geplaatst door: Bonasera
Datum: 26.09.2008 17:36
Aan Ineke een dikke proficiat
Want September is je maandblad
Hopelijk ben ik juist
Want ik de datum niet aangekruist
Kamperen zit in je bloed
Wenselijk dat je hier nog lang meedoet
Al wordt er hier eens gezeverd
Door de band wordt hier kwaliteit geleverd
Nog vele jaren in gezondheid
En dank vooral voor Uw beleefdheid
Geplaatst door: InekeH
Datum: 26.09.2008 20:59
Wauw!! Een gedicht speciaal voor mij van Bonasera! Ik voel me zeer vereerd. Natuurlijk ook de dames hartelijk bedankt voor de gelukwensen.Ik heb net nog een stukje overgebleven appeltaart (met slagroom natuurlijk) genuttigd bij de koffie, lekker.
Lili@n: zijn je aankopen door het thuisfront goedgekeurd? Leuke spullen hebben ze daar hè?
En Annechie ben je nog druk met de kinders? Schiet het al een beetje op met de verhuizing?
Cimeroni hoe gaat het met je been?
Allemaal fijn weekend!
Geplaatst door: connie
Datum: 26.09.2008 21:15
Zal voor mij wel lukken Ineke,ga er nog ff een weekendje vandoor.
groetjes voor allen...connie
Datum: 26.09.2008 21:44
Veel plezier Conny, je hebt er nu nog goed weer bij.
Datum: 26.09.2008 21:48
connie, ecxuses dat ik je naam verkeerd gespeld heb :-(
Datum: 26.09.2008 22:16
InekeH, lekker he zo'n stuk overgebleven appeltaart met sahne;).
Tja dat been van mij. Als ik rustig aandoe gaat t wel, maar als ik teveel doe heb ik weer last. Volgende week donderdag mag ik voor controle naar t hospital. Kijken wat ze zeggen en dan misschien fysio o.i.d. We zien wel.
En hoe gaat t met jou??
Datum: 26.09.2008 22:49
Dus niet te veel doen cimeroni ;-). Moet ik nodig zeggen...
Je merkt pas dat je te veel hebt gedaan als je weer last krijgt en dan is het al te laat!!
Ik ben ook wel aan het klungelen hoor. Was even gestopt met de fysio voor m'n nek, maar dat was dus nog te vroeg en ben inmiddels weer begonnen. En mijn knie gaat heel langzaam wat beter, het kan volgens de arts nog wel een paar maanden duren voordat die weer normaal is.
Wel lastig allemaal, je wordt zo met de neus op de feiten gedrukt dat ouder worden ook wel eens met kwaaltjes gepaard kan gaan.
Datum: 26.09.2008 23:14
Tja Ineke ouderdom komt met gebreken. En ik heb n drukke maand voor de boeg. Maar na 17 oktober kan ik rustiger aandoen.En pak dan mijn "oude" hobby maar weer op. Keyboard spelen. Dan breken er "koudere" tijden aan.
Sterkte met je "ouderdoms" gebreken;)
Datum: 28.09.2008 12:38
Ff naar boven halen. Mooi weer om met de spartamet erop uit te gaan. Lekker naar de kermis in Boeskoolstad. Er is daar ook nog koopzondag. Dat wordt waarschijnlijk met volle tassen weer huiswaarts;)
Geplaatst door: nachtvlinder
Datum: 29.09.2008 01:29
In hoogstaande culturen heeft men steeds de
grootste eerbied gehad voor bejaarde mensen,
voor de ouderen, de oudsten. Meestal hadden zij
alles te zeggen In elk geval werden ze telkens
geraadpleegd!
Onze tijd heeft van'oude mensen'een probleem
gemaakt. Dat is vreemd en een teken van verarming!
In onze gekke maatschappij worden de mensen
opgedeeld. De bejaarde mensen behoren tot de
onproduktieven. Ze worden dikwijls gewoon
'afgeschreven', zoals machines en materialen.
In de produktiewereld heeft men het over afvoer
van personeel, van 'mensenmateriaal' !
Men heeft het over problemen van huisvesting,
het opbergen en bezighouden van oude mensen,
maar nooit over de fantastische bijdrage die ze
kunnen leveren in familieverband, groepsverband,
bedrijfsleven, in elke gemeenschap,
soms alleen al door hun stille, wijze aanwezigheid !
We maken ons wijs dat we leven, omdat we
jachtig voorthollen alsof we geen minuut te
verliezen hadden.
Bejaarde mensen zijn kostbare mensen,
die ons vooral de betrekkelijkheid van vele dingen leren.
Ze zijn mild geworden en maken zich geen
illusies meer. Ze kijken dieper, zijn innerlijker
gaan leven en genieten van geestelijke waarden.
Wijze mensen. Rustige mensen. Mensen vol humor!
(uit bloemen van geluk)
Geplaatst door: Bonasera
Datum: 29.09.2008 14:51
Gaan we volgend jaar nog spaarcenten hebben!!!!De banken staan op springen, wie durft nog geld op de bank laten.Gaan we weer onze centen onder het bed moeten verstoppen.!!Rare toestaden hedendaags.
Datum: 30.09.2008 10:20
Voor deze mensen wordt t een spannende week. 2900 woningen die hebben deze postcode. Maar hoeveel doen er mee??
Datum: 30.09.2008 10:21