Geplaatst door: lili@n
Datum: 30.09.2008 11:22
Dat wordt een feestje bouwen in Oldenzaal en dàt kunnen ze daar wel.Ben benieuwd of er nog kennissen bij zijn die in de prijzen vallen.Worden we vast getrakteerd op een zak patat met mayonaise! :-))
Het is inmiddels het ouderwetse hollandse weer geworden.Dat verveeld al na één dag.Krijg je via de mail een nieuwsbrief over reizen en
blijkt dat het in Platja de Pals 25 graden is.Woon ik toch in het verkeerde deel van Europa?
Om nog even terug te komen op je vraag van vorige week Ineke, helemaal vergeten te vermelden, het gekochte is goedgekeurd door de vereniging
van huismannen.
Bona een kennisje van mij werkt bij die desbetreffende bank, ze hebben het zo druk dat ze deze week moeten overwerken,daar snap ik niks van.We moeten, als we al geld over houden bij dit huidige beleid,
dit inderdaad maar weer in een oude sok stoppen.:-))
Annechie als je hier nog mocht kijken, ik heb de kalender wel op orde,
maar er staat teveel op!
Geplaatst door: gerrit
Datum: 30.09.2008 11:47
Wat duurt het nog lang tot de appeltaartparty. (zucht)
Geplaatst door: InekeH
Datum: 30.09.2008 12:04
Tja, het weer is onmeunig slecht. Niks geen Indian summer hier, maar plensbuien, de herfst is vroeg dit jaar. En ik heb nog wel met mijn moeder afgesproken vanmiddag de stad in de gaan, ze heeft nieuwe schoenen nodig. Jaja, ook al ben je bijna 97 jaar, nieuwe schoenen heb je als vrouw altijd nodig :-)
De mensen in Oldenzaal die meedoen met die loterij hebben straks in ieder geval nog een beetje geld over Bona. Maar het is momenteel wel een ernstige en onduidelijke toestand in de financiële wereld. En uiteindelijk betalen we allemaal weer mee door middel van onze belastingcentjes.
Heb je de appels al geplukt Gerrit?
Geplaatst door: connie
Datum: 30.09.2008 12:17
Afgelopen weekend nog een keertje gecampert (bestaat dat woord)Wij reden uit het drukke westen via de Veluwe naar de Achterhoek.Prachtige weggetjes met mooie natuur,vooral nu de bomen zo mooi gaan kleuren ennn lekker rustig.Het zal waarschijnlijk wel de laatste keer zijn dit seizoen ,maar we hebben het mooie weer nog even meegepikt.Op een SVR-camping in Hengelo een mooi weekend beleefd.
gr.connie.
Datum: 30.09.2008 12:22
Jammer dat het Hengelo Gelderland was Connie, anders had je even op de koffie kunnen komen èn... ik had eigengemaakte appeltaart dit weekend.
Succes met schoenen kopen Ineke, je winkelt in ieder geval binnnen en dat is beter dan buiten, moet wel weer wennen aan dit weer.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 30.09.2008 13:27
Mijn vrouw zei al "ik weet het al " want ik val in herhaling bah wat eens smerig weer en ik moet nog naar de kantoorboekhandel om een paar plastic tuiten te halen.
Vrijdagavond in Hengel bij Kayak geweest druk,druk en ze maakte een hoe heet dat ook al weer een popuorie? van al hun oude bekende nummers behalve die grote hit in 1978..ga maar weer verder bah wat een shit weer.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 30.09.2008 13:37
Tja, het is herfst. Het regent, waait en t is niet meer warm. Maar dat heeft toch ook zijn bekoorlijkheden? De bomen hebben mooie kleuren.Ik loop, naar t winkelcentrum, met n glimlach om mijn mond. Ik ben n.l. positief ingesteld en geniet van alle weertypes. Ik kom weer thuis.Daar is t warm en dan drink ik n kop koffie. Ik kijk ff op dit forum en lees leuke berichtjes.
Datum: 30.09.2008 14:06
Wat zijn plastic tuiten Theo?En je zal potpouri bedoelen?Ik heb wel wat met seizoenen,maar dan ook echt.s'Winters ijs en sneeuw en zomers zon, maar ja daar mankeert het nog weleens aan.
connie
Datum: 30.09.2008 14:14
Jammer Lilian dat ik je appeltaart miste en je koffie en jou natuurlijk..
Gerrit kan toch zelf prima appeltaart bakken?Tenminste dat heb ik geproeft al is het een poosje geleden ;-))
groetjes
Geplaatst door: Theo
Datum: 30.09.2008 14:56
Het is droog....plastic mapjes waar ik documentatie en papieren mee in kan binden.Morgen ga ik naar Veendam lekker geen files enzo genieten van de omgeving.
Wat het weer betreft Connie dat heb ik ook!
Geplaatst door: ® visje
Datum: 30.09.2008 21:33
Je brengt me op een idee Theo! Ik heb nog veel plastic mapjes liggen en kan er mijn losse Frankrijk en campingrotzooi wel eens inbinden. Netjes per departement, leuk klusje voor deze regenachtige dagen.
Eerst mijn boek van 500 blz. uitlezen en tussendoor nog wat werken en huishouden doen. :-) Ik lijk wel druk.
Datum: 02.10.2008 09:54
Eindelijk onze draaitafel(pick-up) weer terug was niet stuk ofzo maar heb er een andere bodem in gezet(slaat niet meer over als je in de kamer loopt en te dicht in de buurt komt...houten vloer) en een interlink kabel laten monteren....klinkt het beter? weet ik nog niet..
Vorige week heeft een vriendin haar LP`s meegegeven op een voorwaarde dat ik ze niet ga verkopen ...geweldig en verkopen natuurlijk niet.
Omdat wij wel eens LP`s kopen die we achteraf al hebben (Niet erg onze dochter spaart nu ook LP`s...pas begonnen!) ben ik gisterenavond begonnen met een lijst te gaan maken met een Excel sheet...leuk zo van Oh ik wist niet dat ik die ook had......dus LP`s draaien ...leuk voor de komende maanden in het weekend ...biertje...of mijn vrouw een wijntje ... iets lekkers..haardvuurtje en LP`s draaien en op een gegeven moment over Frankrijk kletsen...maar dan is het al laat
Geplaatst door: ® karla
Datum: 02.10.2008 16:46
We waren in de zomer in de alpen bij de col d'izoard en daar werd met skateboarden van de helling naar beneden geskated. Maar dit is weer even anders!
http://nl.youtube.com/watch?v=zumVyUSgrEE
Geplaatst door: marrie
Datum: 02.10.2008 23:56
Apart filmpje, Karla. Het eerste waar ik op lette was of hij wel een helm op had!
Je zou hem maar tegenkomen op de weg, je schrikt je toch een hoedje!:-#
Datum: 03.10.2008 01:38
De weg zal wel zijn afgezet,want je zult hem maar tegenkomen.......
en bovendien moet je precies weten wanneer er een bocht komt.......
brr,.
Datum: 03.10.2008 18:07
We hebben nu al vijf dagen geen telefoonaansluiting meer.
Volgens mij hebben ze ons gewoon afgesloten zonder opgaaf van redenen.
De rekening is wel betaald ! :-)Na 2 keer de KPN gebeld te hebben, waarvoor je iedere keer 15 minuten in de wacht staat,en het probleem uitgelegd te hebben, geven ze een advies wat je moet doen, alsof we dat nog niet hadden gedaan, en dan moet het weer vanzelf goedkomen.
Ja, aan m'n hoela, wat een bedrijf.Vroeger kon je nog een storingsdienst bellen, tegenwoordig moet je eerst hele bladzijdes lezen op internet of een half uur in de wacht "hangen" à 10 cent per minuut.Dan moet je nog blij zijn ook.Gelukkig hebben we nog een prepaid
mobieltje, maar daar schiet je ook niks mee op, in huis is er geen bereik, ook KPN! We hebben Internetplus bellen,waarvan dus nu alleen het internet doet.Ik wil terug naar het ouderwetse bellen met een vast toestel en een stekker in de muur!Sinds al die bedrijven geprivatiseerd zijn, gaat het alleen maar achteruit met de kwaliteit.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 03.10.2008 21:42
Dat is inderdaad super vervelend Lilian. Ik heb vorge week internet plus bellen van KPN laten installeren door een monteur van KPN. Internet werkt prima, zelf naar buiten bellen ging ook, maar ik kon niet gebeld worden. Ik heb ook meerdere keren met KPN moeten bellen, maar het is afgelopen woensdag weer in orde gemaakt, de monteur had een draadje niet goed aangesloten.
Overigens heeft KPN het tarief van hun 0900 service nummer tijdelijk verlaagd naar 1 ct per minuut, omdat de wachttijden teveel opliepen. En anders zijn ze ook bereikbaar via een gratis nummer 0800 2626254.
Voor meer alternatieven voor 0900 nummers zie http://www.vraagalex.nl/
Datum: 06.10.2008 00:02
Bedankt Ineke voor je adres! We hebben inmiddels weer telefoon.
Eén of ander lampje ging weer branden en zoonlief heeft het één en ander uitgevoerd en voilá, waarachtig weer een kiestoon.Gelukkig dat we "techneuten" in huis hebben!
Vanavond heerlijk gegeten in een leuke ambiance, om ook maar eens dat
woord te gebruiken, haha
Wat een weer vandaag, je stuurde er nog geen hond uit :-)
Hoe is dierendag gisteren voor jullie verlopen?
Datum: 06.10.2008 08:47
Moesten gisteren wel met de hond naar buiten maar het was behoorlijk nat en veel wind.Verder maar de Excellijst met de LP`s gemaakt en viel eigenlijk tegen hoeveel we er hebben...het was in iedergeval lekker droog.Dierendag gewoon aan ons voorbij gegaan want ze worden toch al verwent.Om ook maar een term te gebruiken was het een "Chefwaardig" menu?
Geplaatst door: mar
Datum: 06.10.2008 14:34
Ben weer terug van ruim week in Frejus! Was heerlijk weer, tussen 20 en 24 graden. Veel strand gezien. Bij harde wind ook "helemaal" naar lac st. croix gereden. Ook de campings daar stonden nog behoorlijk wat mensen. Het was er "koud" 15 graden, maar wel flinke zon, dus veel goed geklede wandelaars te zien.
En nu bekijk ik het maar zo positief als Cimeroni: heerlijk herfstweer. De bladeren kleuren weer mooi, herfstkou is heerlijk op de neus als je fietst, straks de klok verzetten, wordt het weer echt vroeg donker en ik ben dol op de kerstdagen en de aanloop. Idd weer om in de weekenden gewoon weer appeltaart te bakken!
Nu wassen/strijken en de zomerkleren van de kinderen in dozen aan het doen. Die passen volgend jaar niet meer..