Geplaatst door: cimeroni
Datum: 22.10.2008 20:32
Diffelen, heerlijk gehuchtje. Mooi meer om te waterspelen. Ik ben daar vaak geweest met ons roeibootje. Picknickmand mee. Maar dat is al weer een aantal jaartjes geleden:( Bootje is verkocht en gezonken op t Twentekanaal.
Geplaatst door: mar
Datum: 22.10.2008 20:44
ha ha, gelukkig is je bootje eerst nog verkocht en toen pas gezonken ;-)
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 22.10.2008 21:07
Heerlijk, ik plaats een foto met die bierkratjes en we zijn nu uitgekomen bij een gezonken bootje.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 22.10.2008 23:25
Ja het is de N36 Almelo-Witte Paal met die Grolsch vrachtwagen.
Cimeroni (anderen ook) je moet er nu nog eens naar toe gaan. De laatste jaren zijn ze daar bezig geweest om de uiterwaarden van de Vecht terug te geven aan de natuur. Prachtig gebied. Vooral 's-morgens in alle vroegte is het hier genieten van de natuur. Of varen vanaf de stuw Diffelen/Mariënberg tot de stuw Hardenberg.
Er is ook een fietsroute en dan met een pontje (zelfbediening) over de Vecht.
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 22.10.2008 23:45
Ik kreeg een mailtje van mijn broer omdat hij over een paar dagen op vakantie ging. Naar een of ander resort in Florida.
Er schoot iets in mijn gedachte! Vijf kinderen uit een familie maar allemaal verschillend wat vakanties betreft.
IK.
Da's bekend: kamperen in Frankrijk.
BROER 1.
Elk jaar naar Florida naar hetzelfde resort.
ZUS.
Elk jaar naar Zwitserland (Saas Fee) omdat haar oudste zoon daar werkt in een restaurant.
BROER 2.
Rondtrekken door Europa met z'n campertje. Altijd als het kan wildkamperen bij een meertje o.i.d.
BROER 4.
Kamperen in het Zwarte Woud. Zat begin dit jaar te mopperen dat z'n kinderen niet meer meewilden. Ja, zei hij, als we naar Thailand zouden gaan dan zouden ze allemaal mee willen gaan.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 22.10.2008 23:50
Geplaatst door: lili@n
Datum: 23.10.2008 00:10
Rivi, nu pas je foto's bekeken, wat ben je toch een bofk.. ...,het hele strand voor je alleen, geen "hond" op een terras, een zee van ruimte om je heen, dat is wel anders in het hoogseizoen.
Prachtig. De show had weinig om het lijf zo te zien :-))
Wat het winkelen betreft: ik hou me aanbevolen! De mannen kunnen intussen een potje boulen op de sportafdeling......
Geplaatst door: frank
Datum: 23.10.2008 18:52
@Jan,
Wat doe broer 3 precies?
Geplaatst door: connie
Datum: 23.10.2008 20:16
Ik denk Jan zelf ;-)
Geplaatst door: InekeH
Datum: 23.10.2008 20:21
Nee Connie, Jan zelf is IK ;-)
Misschien is broer 3 er niet meer....
Geplaatst door: Rivi
Datum: 23.10.2008 21:11
Toch is Jan = IK = broer 3, want het is een gezin van VIJF kinderen . . . .
Datum: 23.10.2008 21:33
dacht ik ook
Datum: 23.10.2008 21:43
Tja, als je het zo bij elkaar telt, dan hebben jullie gelijk.
Hij zal qua leeftijd dan wel tussen 2 en 4 in zitten en dus broer 3 zijn.
Datum: 23.10.2008 22:33
Datum: 23.10.2008 23:18
mooi Gerrit....
Datum: 24.10.2008 10:44
Annechie ik heb nooit meer iets van je collega, lotgenoot, soulmate gehoord. Ooit waren jullie beiden geweldig aan het dichten, maar Anno is er niet meer. Waar ia Anno?
Oproep aan ANNO, laat een keer iets van je horen.
Datum: 24.10.2008 12:07
Aaah, mooi Gerrit, die twee honden :-)
Geplaatst door: Rivi
Datum: 24.10.2008 12:51
Gerrit, wat een prachtige fotosessie van die twee honden !
Geplaatst door: javi
Datum: 24.10.2008 19:27
Deze is niet van mij zelf.
20 kleine engeltjes:
Er waren eens 20 kleine engeltjes,
10 ervan deden een dutje
op hun wolkje.
En 9 ervan speelde samen,
en 1 lief klein engeltje zit nu dit berichtjes te lezen.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 24.10.2008 20:02
;-)))))) Heerlijk.. ik hou wel van die lekkere zoetsappige woordspelingen Javi, mijn weekend is weer goed hoor!
Ja Gerrit, sommige mensen vergeet je gewoon nooit meer. We waren een leuk team, al zeg ik het zelf. We konden rijmen en dichten zonder ons ... van de stoel te lichten..
Mooi dat zoiets op het internet kan gebeuren, over het algemeen hoor je mensen alleen maar de akelige, negatieve kanten belichten. Grappig eigenlijk, niets hebben samen, elkaar niet eens kennen, nooit samen gesproken hebben... en dan toch zo adrem kunnen reageren op elkaar, dat zijn dingen waar je zuinig op moet zijn.
Daarom is het ook zo vreemd dat we nooit, echt nooit meer iets van hem vernomen hebben... Dat is dus het nadeel van het 'anonieme', je kunt niet even navragen.. ANNO, toe, waar zit je !!!!!!
Hoe kwam je er trouwens ineens bij Gerrit? Heb je in de oude doos zitten graven..;-))
Geweldig die hondenfoto's. Dieren zijn altijd zo ontzettend fotogeniek.. als je dan ook nog een goede fotograaf hebt..