Geplaatst door: lili@n
Datum: 25.10.2008 01:48
Over de "oude doos" gesproken, hier een nieuwjaarswens van Pierre voor 2005, je vindt hier veel namen van mensen die we nooit meer zien op het forum:
Reactie: Geplaatst door: pierre, Datum: 21-12-2004 19:17
Hier dan een Kerst en nieuwjaarsgroet van mij.
Allereerst natuurlijk Johan die er nu voor zorgt dat ik weer vreselijk zit te medderen achter de computer. En verder alle mensen die weleens wat vermeld hebben bij het topic wat niet over Frankrijk ging zoals Annechie die de meest mooie gedichten en andere dingen met veel emotie wist te brengen en hopelijk nog steeds en in de toekomst. Verder Anno, Miep, Jan Z, Piet, Gerrit die het bewuste topic opende En verder Jacqueline, Mieke, Elma, Lilion, André, Aad, Josje, Sonja, Ilse, Simone, Arie, Guusje, Leo, Michel, Jeffry, Wim, Lianne, Gait-Jan, Martine, Ans, Herman, Henry, HansII, Erna, Keesje, Anneke, Bianca, Linda, Marc, Kees, Henk, Corani, Sjeng, Hennie, John, Jaap, Judy, Bart, Louise, Laura, Helene, Koen, Sjaak, Nieneke, Dorettie, Francien, Huub, Door van camping met niets, Pascale, Paulette, Dahne, Els, Jen, Gert, Rolph, Rene, Arjen Margreet, Anita, Caravanner, Betty, Gerard, Eveline, Ab, Ine, Keesje oet Grunnen, Rivi, Vlindertje, Raymon, Donald, Dennis, Caro, Opa, Annebel, Jp, Donnie, Anja, Bob, Peter m,n dorpsgenoot die komend jaar naar de camping toe gaat waar wij dit jaar stonden. Welke?? Ha Ha,dat zeg ik lekker niet. Daar komen jullie vanzelf wel achter.Verder Luc, Manuel, Ingrid, Kaat, Dee, Hans, Lil, Ans, Jacob, Froukje, Haagse Harry, Me, Jolanda, Tara, Marjan, Sandra, Monique, Eva, Dirk uit Antwerpen, Bleur, Karel, Kouwtje, Angela, Simon, Dre, Loor, Lia, Katrien, Jeanet, Glency, Rob, Trees, Marjanne, Nancy, Frank Freak, Petra, Helko, Frans M, Ger, jan S, Trudy, Mark, Karin, Kees, Do. En niet te vergeten Anneleen van Liefde in een tentje, Ruud, Saskia, Klaas, Chantal Wil, Tineke, Freek, Jenny, Pjotr, Bert, Esther, Annelies, Alma, Jitse, Margot, Sander, Marcelle, Elien, Manon, Susanne, Simone, Claar, Hillie, Manja, Pojo, Yvon, Jitty, Fred, Nora, Mike, Patrick, Marie-Anne, Anouk, Flexmaster, Erika, Tim Linde, Janine, Astyrid, Tamara, Rita, Marjolein, Nikki en al die andere mensen op de site, allemaal prettige kerstdagen en een goed 2005 En als laatste (iemand moet toch de laatste wezen)de Hr. Uilenspiegel die ons vreselijk in de rats heeft laten zitten door een tijdje niks meer van zich te laten horen, maar weer terug is en ons meteen weer verraste met enkele mooie webjes van Mont-Saint-Michel en de nieuwe brug bij Millau.
Annechie en ik hebben nog eens een zoektocht naar Anno ondernomen,
maar helaas.Er is ook geen mailadres van Anno achtergelaten op dit forum. Na de geboorte van hun laatste kindje heeft hij nooit meer iets
van zich laten horen.Misschien vond zijn vrouw het niet leuk?
Mooie foto´s van Joep en zijn makker, Gerrit!