Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 25.11.2008 16:46
Geplaatst door: InekeH
Datum: 25.11.2008 19:44
Hoi cimeroni, hier is alles ok. Hoe is het met jouw been/voet/achillespees? Gaat dat al wat beter?
Mijn verschijnen (voor zover zichtbaar?)in de regiosoap zal waarschijnlijk tegen het einde van dit seizoen zijn. Ik was aanwezig bij touwtrekwedstrijden, als publiek uiteraard :-)
Overigens mis ik Theo al een tijdje op dit topic...
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 25.11.2008 21:19
Hoi InekeH, met dat been, achillespees gaat t al wat beter. Ik kan nu weer 6km lopen zonder pijn. Fietsen gaat ook al beter. Heb nog wel fysio. Door al dat gedoe waren mijn spieren behoorlijk verslapt en daar krijg ik nu oefeningen voor. Groeten...
Geplaatst door: InekeH
Datum: 25.11.2008 21:56
Ja, die achillespezen kunnen erg hardnekkig zijn. Maar je kunt in elk geval nog wel een eindje lopen, 6 km lukt mij (nog) niet:-(
Ik heb het een tijdje zonder fysio geprobeerd, maar dat was geen succes, dus ga ik maar braaf door, al ruim een jaar nu....
groetjes
Geplaatst door: lili@n
Datum: 26.11.2008 01:35
Jan, denk je dat het echt is in dat filmpje met die militairen?
Ik geloof dat het in scene is gezet!
Cimeroni en Ineke van harte beterschap met jullie benen!
Wie ik ook al een tijdje mis is Frank.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 26.11.2008 14:22
Frank was gisteren nog aanwezig bij de douchemuntjes !
Geplaatst door: frank
Datum: 26.11.2008 20:11
Joehoe hier ben ik!!
Sinds het missen van de tourstart heb ik het hier helemaal gehad:-)
Maak weinig mee de laatste tijd dus nauwelijks stof om hier eens neer te pennen. Beetje werken, veel revalideren, moe en niet erg mobiel. Het gaat in ieder geval vooruit dus over een tijdje komt dat wel weer.
Datum: 26.11.2008 23:51
Lili@n, hoest, breng ie oen oalejoarsoamd nog 'n betje in gepaste stemming deur ??
Geplaatst door: connie
Datum: 27.11.2008 00:06
gefeliciteerd lilian
Geplaatst door: RiJaVi
Datum: 27.11.2008 00:42
Lili@n
Van Harte Gefeliciteerd met je ..e .-) Verjaardag en nog véééle jaren !
Geplaatst door: lili@n
Datum: 27.11.2008 01:01
"Meiden", jullie zijn allemaal een dag te vroeg......maar ik vind het
geweldig dat jullie aan me denken! Bedankt!
Datum: 27.11.2008 01:08
Da's toch nie ech woar ???
Datum: 27.11.2008 10:16
Lilli@n maak er n mooie "oudejaarsdag" van. En voor morgen: Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. En n fijne dag.
Datum: 27.11.2008 14:05
Eindejaarsproblemen ??
Gisteren, op weg naar de supermarkt,wil ik even een kaart op de bus doen. Wat blijkt ? De brievenbus hebben ze i.v.m. baldadigheden tijdelijk verwijderd en wordt in het nieuwe jaar weer geplaatst !
Is het nog steeds november !! Vraag je je toch af . . . . .
Achteraf had het niet zo'n haast, maar je staat toch gek te kijken !
Geplaatst door: ® tineke
Datum: 27.11.2008 14:34
Even iets anders dan Frankrijk:
een groet vanuit een zonnig en warm Dubai (31 graden).
Johan is hier om te werken, ik mocht een keertje mee en vermaak me hier met shoppen en zonnen bij het zwembad op het dak van ons hotel.
Dubai is een hectische stad, en in het oude centrum waan je je in een 1001-nacht-sprookje: een goudsouq, een kruidensouq en een indrukwekkende textielsouq met de mooiste stoffen.
Gisteren in de Mall of the Emirates geweest, waar ook een skipiste is en héél veel winkels en vermaak voor groot en klein.
Ondanks de enorme betonmassa van gigantisch hoge gebouwen en rondrazend verkeer viel mij als eerste het getjilp en gefluit van de vele vogeltjes in de (weinige) bomen op! (eerst dacht ik dat ze luidsprekertjes met vogelgeluiden in de bomen hadden hangen, maar het waren heel leuke, échte vogeltjes....)
Datum: 27.11.2008 14:51
Tineke, wat leuk voor je dat je meemocht. Het lijkt me n geweldige stad. Geniet er nog maar lekker van. Het is hier 6C.
Geplaatst door: mar
Datum: 27.11.2008 15:47
Ha Tineke,
Geniet van je vakantie hoor. En niet teveel op camping-frankrijk kijken en goede tips geven, lekker bij zwembad blijven liggen, of beter nog vele baantjes zwemmen. Ga je nog een broodje eten ofzo in dat 7 sterren hotel? (ik ga er blindelings vanuit dat Johan daar niet gestationeerd wordt voor zijn werk en dat jij daar nu ligt te zonnen;-)) Ben benieuwd of je zomaar daar naar binnen mag!
Geplaatst door: ® digi-oma
Datum: 27.11.2008 15:52
Hoi Tineke (en Johan)... wat ontzettend leuk dat je nu eens bent meegegaan. Volop genieten hoor! 't Schijnt daar allemaal extreem en super te zijn, dus wat mij betreft mag je wel een fotolink plaatsen als je terug bent. Ik had je een paar maal getracht te bereiken via "contact" maar kreeg de mail onbestelbaar retour. Dommage.
Heel veel plezier daar... digi-oma
Geplaatst door: Marjolijn
Datum: 27.11.2008 16:01
Tineke, dus we zijn hier onbeheerd op de site in Nederland:=)) het lijkt me helemaal geweldig om daar een keer rond te struinen, ik denk dat je daar je ogen uitkijkt, inderdaad die 7 sterren hotels (ik dacht dat er inmiddels al 2 waren, Atlantis en Burj al Arab, en een derde in de maak), ik wens je heel veel plezier daar, misschien straks mooie foto's??
Datum: 27.11.2008 18:30
Tineke,
Heerlijk zo'n kans te krijgen, geniet ervan.
Veel plezier samen !