Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 28.11.2008 00:31
Eindelijk maar toch Lilian... Meid, van harte gefeliciteerd, nog heel veel heerlijke, voorspoedige jaren toegewenst samen met je innig kussende echtgenoot..;-))
Geplaatst door: visje
Datum: 28.11.2008 12:40
Goedemiddag Lilian, van harte gefeliciteerd met je zoveelste verjaardag. Fijne dag gewenst, veel taart, kadootjes en knuffels!
Tineke leuk hoor om dat eens mee te maken. Lijkt me een hele ervaring daar. En foto's: ja graag, doen hoor.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 28.11.2008 19:52
Ha Lilian, ook namens mij van harte proficiat met weer een jaartje erbij.
Hopelijk komen er nog vele gezonde jaren bij!
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 28.11.2008 22:45
Gaat er nog iemand naar n kerstmarkt?? Ik ben vandaag met mijn ouders en zussen naar Nordhorn geweest. Niet ver van huis,maar ouderwets gezellig.
Geplaatst door: connie
Datum: 28.11.2008 23:29
http://villageofjoy.com/50-strange-buildings-of-the-world/
Kreeg deze mail en vond het de moeite waard om hem hier te plaatsen.
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 29.11.2008 01:45
Hoi, hoi, op nummer 9 staat Rotterdam!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 29.11.2008 01:50
Jan er wordt dit weekend iets verplaatst in Rotterdam.Een kabouter of zo!!!Komt bij mijn kennis voor zijn deur te staan.Zal wel weer een feestje worden;-)
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 29.11.2008 01:54
Sssssst, connie, dat hoeft niet iedereen te weten!!
Een hoop mensen vinden het maar helemaal niets maar ik vind het wel een grappig beeld.
Datum: 29.11.2008 01:57
Ja ik ook de foto's zal ik laten zien;-)
Geplaatst door: lili@n
Datum: 29.11.2008 02:04
Rivi,Connie,Cim,Ineke,Annechie en Visje hartelijk dank voor jullie
goede wensen.
Tineke geniet nog even van je tijd daarginds, wat een belevenis!
Totaal "andere wereld" daarginds.
Cimeroni, ik ben nog wel van plan naar een kerstmarkt te gaan, maar
dat zal niet verder dan Nordhorn zijn.
Bovendien sta ik zelf ook nog op een kerstmarktje op zaterdag 13 december vanaf 16.00 uur in het Castello in Almelo.Jou vast niet
onbekend.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 29.11.2008 22:19
Cimeroni,
'k Ga naar de kerstmarkten in CentrO-Oberhausen én Dortmund, zóó gezellig !
Connie,
Een hele mooie reportage, 'k ga hem beslist nog doorsturen !
Geplaatst door: Dik Trom
Datum: 30.11.2008 14:52
Vanmorgen deze voormalige boerderij bezocht. Vele malen langs gereden maar nooit bezocht. Echt een aanrader.
http://www.controversy.nl/
Datum: 30.11.2008 16:04
Hallo Dik, dat is wel een hele aparte manier van logeren.
Datum: 30.11.2008 20:03
Geplaatst door: sint en piet
Datum: 01.12.2008 01:30
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 01.12.2008 10:13
Tijdje niet meer op deze topic geweest ..en zelfs niet op de site want het is ook een van de drukste periodes op mijn werk en vorige week bijna de hele week in Z-Duitsland geweest.
Ben ook nu bijna 6 weken gestopt met roken en behalve de afkickverschijnselen(giga hoge bloeddruk,maagpijn,rusteloosheid en hoofdpijn) gaat het prima maar moet dus rustig aandoen.
Voor wat de Weihnachtsmarkt betreft ik denk dat wij over 14 dagen voor het eerst naar zo`n markt gaan en denk in Munster...mooi met de trein
Datum: 01.12.2008 10:32
Theo, fijn dat je weer wat laat horen.Werkdrukte is nooit leuk, maar stoppen met roken is ronduit vervelend. En dan de "bijverschijnselen". Ik ben inmiddels 26 jaar geleden gestopt, van de ene op de andere dag radicaal. Maar ben toen begonnen met snoepen. En dan dij je uit. Met alle gevolgen. Daar doe ik dus nu wat aan. Proberen van 90kg naar 80 te gaan. En als dat lukt, nog meer naar beneden.
Sterkte met alles.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 01.12.2008 13:51
Klasse Theo, volhouden hoor!
Ik weet nog heel goed hoe moelijk het was, doe het dag voor dag en bekijk ook elke dag dat je weer een dag niet gerookt hebt... Zo wordt je winst steeds groter en zul je steeds minder de neiging voelen om toch....
Aan het eind van het verhaal zul je zo blij zijn dat je eindelijk 'baas over jezelf' bent en niet meer afhankelijk van die nicotinestoot.
Mocht je toch een keer onderuit gaan.. gewoon opnieuw beginnen, de taaiste zal winnen!
Hou je haaks hoor!
Geplaatst door: InekeH
Datum: 01.12.2008 18:27
Ha Theo, goed weer eens van je te horen. En nog beter dat je gestopt bent met roken. Kun je tenminste in de kroeg binnen zitten :-)
Hopelijk hou je het vol. Zelf ben ik er ruim 30 jaar vanaf, van een pakje per dag in 1x gestopt. Zonder de hulpmiddelen van nu, want die waren er nog niet.
Maar wel vervelend zijn de bijverschijnselen die jij noemt, hoge bloeddruk en hoofdpijn. Rustig aan doen!
Geplaatst door: frank
Datum: 01.12.2008 19:36
Wat zijn jullie toch een bofkonten daar in Rotterdam:-)