Geplaatst door: cimeroni
Datum: 04.12.2008 13:10
Bij mij werkt ie ook niet.:(
Geplaatst door: javi
Datum: 04.12.2008 13:16
Datum: 04.12.2008 17:59
Deze is ook wel grappig.
Imitatie van Johan Museeuw door Helmut Lotti
http://nl.youtube.com/watch?v=MBOyrAcfwwk
Geplaatst door: mar
Datum: 04.12.2008 18:08
Ha, een goede vriend van mij speelt in een band, genaamd DEAL!.
Hij doet mee met de Clash off the Coverbands. Soort landelijke toernooi van de allerbeste coverbands. Je kunt op ze stemmen (dan krijgen ze meer "airplay")
dus kijk op onderstaande link, en stem op DEAL. Ze zijn gezakt van de 5de naar de 7de plaats, dus er moeten wat stemmen bij.
Leuk als jullie het ook doen..en morgen ook weer een keer ;-) (je kan eenmaal per dag stemmen)
http://www.theclashofthecoverbands.com/?menu=nl,THE_CLASH,The_Clash_Hitlijst
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 04.12.2008 23:18
Wil ik best, mar, maar ik houd helemaal niet van Prince.
Dus ook niet van de covers.....
Geplaatst door: ® visje
Datum: 04.12.2008 23:37
Ik heb gestemd, doe het morgen nog een keer en op mijn werk ook ;-)
1 x per week maar vernieuwen he, zie je niet snel resultaat.
Geplaatst door: mar
Datum: 05.12.2008 09:40
nou al dat stemmen heeft wel geholpen, ze zijn weer twee plaatsen gestegen. Jan ik ben ook niet helemaal princefan, maar ik stem voor de band in totaal ze hebben meer nummers ;-).
Vorig jaar ben ik wezen kijken the clash off the coverbands. Had je ook de metallica-coverband. Ook geen fan van. Maar ze waren wel heeeel erg goed. Ben gelijk thuis in de kast een metallica-cd gaan zoeken. Toch anders dan dan in zo'n grote zaal ;-)
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 06.12.2008 10:04
Hebben jullie allemaal n leuk sinterklaasfeest gehad??
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 07.12.2008 00:13
Ja Cimeroni, volmondig ja! Het was weer een heerlijke avond! Al zou ik zelf niets krijgen(dat is niet zo..) dan nog zou ik me geloof ik suf genieten met die blije verraste gezichten om me heen en dan gaat het echt niet om grote, dure cadeaus, maar om dat stukje aandacht voor elkaar, de leuke gedichten die over en weer gemaakt worden en de gezelligheid. Bij ons is het echt niet weg te denken hoor, ik weet zeker dat mijn kinderen later het stokje overnemen.. een van die weinige echte oudhollandse tradities, laten we het in ere houden..
Geplaatst door: connie
Datum: 07.12.2008 00:29
zeker weten....
Geplaatst door: lili@n
Datum: 07.12.2008 01:26
Datum: 07.12.2008 15:52
Thanksgiving Day is al voorbij in de USA maar Kerstmis moet nog komen......
http://nl.youtube.com/watch?v=7p2Fk3kN6jw
Datum: 08.12.2008 21:13
Beestenboel: 67 honden is wat veel van het goede
Waarschuwing voor mensen die naar Frankrijk willen emigreren om daar leuk veel dieren te gaan houden: je mag er niet meer dan 9 honden hebben. Dat ontdekte een bejaard echtpaar in het zuidelijke Castelmoron-sur-Lot (Lot-et-Garonne), dat vermoedelijk al een tiental jaren liefst 64 honden vertroetelde. De regionale krant Sud-Ouest meldt dat de autoriteiten van verbazing achterover vielen toen ze de beestenboel in twee kamers ontdekten. Kieskeurig was het stel niet: het waren dieren van allerlei rassen en maten.
Die waren overigens prima verzorgd, moesten de autoriteiten vaststellen. Desondanks moesten de bejaarden 55 honden inleveren. Met meer dan negen honden heb je per definitie een fokkerij en dan moet je aan allerlei regels voldoen.
Inmiddels hebben ook de landelijke media zich op het verhaal gestort. Gemeenschappelijke noemer: de 64 honden zijn plotseling 67 honden geworden en die hadden niet eens twee volledige kamers maar zouden bij de oudjes in een tweekamer-appartementje verbleven hebben. Waar dan wel weer aan toegevoegd wordt dat de hondenliefhebbers bij dat appartementje op acht hectare land nog veel meer dieren hielden.
Datum: 09.12.2008 02:37
Datum: 09.12.2008 20:20
Snik, ik ben een werktuig van de georganiseerde misdaad!
Kreeg gistermiddag m'n post binnen en het enorme aantal enveloppen van de Kamer van Koophandel viel me op.
Op EEN adres bv had ik ongeveer 500 poststukken! Is een pand van Ernst&Young en ik geloof dat elke medewerker daar z'n eigen BV-tje heeft of is.
Goed, ik zit om 12 uur even naar RTL-Z te kijken en hoor dat honderdduizenden valse rekeningen van KvK verzonden zijn.
De voorzitter van MKB-Nederland had zo'n ding in zijn hand en 't leek verdacht veel op de enveloppen die ik moest posten.
Verdacht veel??? Identiek!!
Ik even bellen naar Sandd en jahoor 't waren inderdaad de valse rekeningen.
Wat ik moest doen met die dingen?? Terugsturen of weggooien? Zie maar was het antwoord!! Niet posten??? Nou, nee, liever niet!!
Jammergenoeg was ik al 90% van die enveloppen kwijt........
Geplaatst door: frank
Datum: 09.12.2008 20:24
Spannend beroep Jan:-)
Geplaatst door: Hans
Datum: 09.12.2008 20:29
Geplaatst door: lili@n
Datum: 11.12.2008 01:59
Wintermorgen
De geur van de vrieskou
het harde gras knispert
onder mijn voeten
Een dun laagje rijp
uitgestrooid over het land,
neemt de grauwheid weg.
Vormen en lijnen
worden geaccentueerd.
Modderige plassen
zijn veranderd in spiegels,
vangend het lage licht.
Geploegde akkers rusten.
De voren van geven,
verzamelen nieuwe krachten
om te zijner tijd
zaad te kunnen ontvangen.
Een vlucht ganzen vormt een strakke V.
Ze vinden rumoerig
hun weg naar warme streken.
Wat daarna overblijft is de stilte,
het geluid van een wintermorgen
Geplaatst door: Bonasera
Datum: 11.12.2008 15:31
Er zijn er hier een paar
Soms irritant da's waar
Van die Uniform Resource Locator plakkers
Zijn net bouwvakkers
Die er een spelletje van maken
Om toch maar aan een blauw kleurtje als aanhangsel te geraken
Indien het nog leerzaam zou zijn
Maar de meeste kunnen we missen als kiespijn
Dus voortaan een beetje nadenken
Met die vergifigde geschenken
Overdrijven is uit ten boze
En dit is nu ook niet de perfecte diagnose.!!!
Een zalig en gelukkige eindejaarsfeesten gewenst.
En om te zondigen tegen deze regels!!!!
http://www.kerstfotos.nl/index.php
Geplaatst door: Theo
Datum: 12.12.2008 09:28
Jan ik las vanmorgen bij ons in de krant dat er een postbode ontslagen is..jij toch niet hoop ik?