Geplaatst door: cimeroni
Datum: 12.12.2008 11:12
Theo, ik las het ook. Moest ook meteen aan Jan denken.
Geplaatst door: mar
Datum: 12.12.2008 11:58
bij ons in de krant heet die man Rick Timmer.."onze" jan heet toch gewoon ook in het echt jan? Tenminste dat hoopte ik dan maar toen ik het bericht las. Deze man moest bezorgen, bij jans' bericht staat dat toen ie belde met Sandd dat hij ze maar beter niet kon bezorgen...wat ie eigenlijk al voor groot gedeelte gedaan had. Enfin maar niet leuk om door zoiets een collega te verliezen. Ook al dacht de man dat ie er goed aan deed op aantal brieven stickers te plakken..
Datum: 12.12.2008 12:02
Mar, bij ons in de krant stond geen naam vermeld.
Geplaatst door: mar
Datum: 12.12.2008 13:45
ha ha ik voel me net Sherlock Holmes. Net kwam via de post hier ook zo'n "fraudebrief" binnen. Dus ik even op internet zoeken wat er allemaal bekend van is, word ik doorgelinked naar artikel in de telegraaf van de ontslagen postbode. Stond een foto van de man bij. Ik zag verder een auto en bomen en dacht "dat is zeker niet jan, want die woont op een appartement zoveel hoog, dan kun je geen auto zien"
Datum: 12.12.2008 14:18
Deze man was gisteravond in t rtl nieuws te zien. Ik las erover op n ander forum.
Geplaatst door: frank
Datum: 12.12.2008 21:25
Nu begrijp ik helemaal de keuze voor Rotterdam niet meer:
http://www.ad.nl/rotterdam/2839113/RotterdamZuid_centrum_van_Tour.html
Beetje saai ritje, hier door die schitterende oude binnenstad waren de plaatjes vast fotogenieker geweest:-)
Geplaatst door: javi
Datum: 12.12.2008 21:52
Geplaatst door: frank
Datum: 12.12.2008 22:14
Kom vandaag thuis staat er een alleraardigst kerstboompje midden in de kamer, niet te vol met "zooi" en ik zie sinds jaaaaaren weer eens veel groen aan de boom.
Mijn vrouw is wat minder tevreden want ze kan een groot deel van de kerstspullen niet vinden?? en kan dus niet alles in de boom hangen wat ze wil.
We zijn inmiddels een paar uur verder en ik word er nu van beschuldigd dat ik die kerstspullen wel weg zal hebben gegooid. En dat alleen maar omdat ik gezegd heb dat ik het leuk vind dat we eindelijk eens een kerstboom in plaats van een kermisboom hebben staan.
Ach ik zal het wel weer verliezen, morgen zijn de winkels weer open en zal het een en ander wel weer aangevuld worden. Jammer.
Geplaatst door: ® luc
Datum: 13.12.2008 00:22
Connie,wij wensen Leo van harte beterschap.Hopelijk wordt zijn verblijf in het ziekenhuis nog een beetje gezellig met de feestdagen.Wij wensen jullie alvast het beste en veel sterkte.
Groetjes uit het Belgenland,Luc en Christiane.
Geplaatst door: Harrie
Datum: 13.12.2008 00:33
beterschap met je man,Connie!!Mijn skischoenen zijn nog wat aan de kleine kant.
Geplaatst door: connie
Datum: 13.12.2008 01:51
Lief van jullie Luc en Harrie.Ik zal de wensen overbrengen naar Leo.Komt allemaal goed.
connie
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 13.12.2008 02:11
Saai, saai, dat ritje door Rotterdam-Zuid?????
D'r zitten TWEE cols in!!! De Erasmusbrug (oftewel Zwaan) en de Willemsbrug!!!
Rotterdam-Zuid is altijd het ondergeschoven kindje geweest van Rotterdam.
Als je daar woonde dan woonde je op de "Boerenzij".
Je woont niet IN Rotterdam-Zuid maar je woont OP Zuid!
En ik weet ook wel dat dat gedeelte van Rotterdam nooit de schoonheidsprijs zal winnen maar als je daar ongeveer 50 jaar hebt gewoond dan heeft 't toch een plekje in je hart.
Maar ze nemen ook nog een stukje Centrum mee: De Boompjes.
Heerlijk!!! Hoef ik maar 200 meter te lopen!
Maar wat duurt het nog lang: 2010!!
BTW, ik ga volgend jaar met mijn broer wandelen in Frankrijk!
Twee weekjes gezellig kletsend en keuvelend door het Franse landschap.
Ik weet alleen nog niet waar: een stukje Sint Jacobsroute of een meerdaagse rondwandeling in de Gers.
De Gers is een departement dat niet al te populair is bij de Nederlanders maar je kan er prachtig wandelen.
Ik zie er echt naar uit: 's avonds ergens zijn campertje parkeren en ik met m'n tentje ernaast. Beetje kokkerellen met een koud biertje erbij. Wat wil een mens nog meer....????
Dat wordt dus wildkamperen met af en toe een bezoek aan een camping voor een douche.
Je gaat stinken als je 3 dagen niet onder een douche gestaan hebt. Maar je moet er wat voor over hebben....
En over de post gesproken: ik word zo onderhand doodziek van de PostCode-loterij. Nu ook weer honderden envelopjes die ik mocht bezorgen.
Ik sta wel eens in de hal van onze flat en kijk dan belangstellend naar mensen die hun postbus legen.
En wat gebeurt er?? Inderdaad, ze mieteren dat soort post meteen weg! Doe ik ook! Ongeopend bij het oude papier.
Nou ja, iedere envelop levert met 4 cent op....
Datum: 13.12.2008 16:47
Jan, als iedere envelop je 4 ct oplevert, hoef je niet mee te doen met de postcodeloterij. Dan heb je de aap al binnen. :)
Datum: 13.12.2008 18:43
Lilli@n, hoe was t vandaag in Castello?? Ik was in de buurt. Bij ons werd de nieuwe bioscoop geopend. Dat was leuk om mee te maken. Iedereen die wilde kon de bios van binnen bekijken. En in 1 zaaltje werden voorproefjes vertoond van films die binnenkort te zien zijn.
Datum: 15.12.2008 15:07
Datum: 16.12.2008 11:11
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 16.12.2008 11:25
Toch maar niet... ben dan aan reis-, parkeer- en entreekosten zeker 70 euro kwijt. Dan spreek ik nog niet over garderobe en een kop koffie. Alle info haal ik wel via deze site en allerlei andere Frankrijk-site's binnen. Scheelt ook een hoop gesleep met tassen vol folders die thuis weer worden weggegooid.
Maar... het was destijds wel erg leuk! Ik werkte in Utrecht, nam een halve snipperdag (ochtend) om naar de vakantiebeurs te gaan en ging daarna naar kantoor.
Datum: 16.12.2008 13:24
Bij Blokker is een treinkaart voor 25 Euro voor 2 personen te koop. En als je de toegangskaarten via internet besteld heb je ook zo 11 euro voor 2 personen korting te pakken. Scheelt toch al zo heel wat Euro's.
Geplaatst door: Theo
Datum: 17.12.2008 15:38
Wij zijn nog nooit op de vakantiebeurs geweest en lijkt mij leuk om een beetje de sfeer al te proeven ...maar aan de ander kant wat digi-oma schrijft ...een boel folders die je toech weer weg gooit
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 18.12.2008 13:16
Overleden: Freddy Breck!!!!
In de 70er jaren hebben we op menig feestje z'n hits zitten meezingen!! Natuurlijk alleen maar als we wat gedronken hadden.
Nuchter zou ik nooit willen toegeven dat ik hem wel kon
waarderen.
http://www.omroepbrabant.nl/anp.aspx?mode=entertainment&id=181208189
http://nl.youtube.com/watch?v=AMkd-uCaKqg
http://nl.youtube.com/watch?v=_0shyPWrB-E
http://nl.youtube.com/watch?v=lM5s8ugVk98
Verdomme, zit met tranen in mijn ogen te luisteren.
Die feestjes waren namelijk bij goede vrienden die veel te jong zijn overleden. Verdomme!!!!!!!