Geplaatst door: cimeroni
Datum: 18.12.2008 16:39
Dat is inderdaad schrikken. Ik wil wel toegeven dat ik als jonge deer'n veel naar Deutsche schlagers luisterde. Maar dit is inderdaad dieptriest. Het laat maar weer eens zien, dat t leven kort kan zijn.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 19.12.2008 19:06
Niet te passe Javi..? Ie bint toch niet altied zo b-b-b-bibberig...
Datum: 19.12.2008 19:56
javi, wat is er?? Bin ie an t bléren??
Geplaatst door: connie
Datum: 19.12.2008 21:55
Brenda,Rivi,Lilian,Annechi,Karin,Gerrit,Luc,Harrie en vele anderen,heel erg lief van jullie.Leo vond het prachtig zulke lieve wensen te krijgen.We hopen dat hij met kerst een weekendverlof krijgt.Zo niet dan vieren we kerst gewoon in het ziekenhuis.We gaan er in het nieuwe jaar met frisse moed weer tegenaan.
Tussen 2() groet van Gerard uit Belgie.
groet van Connie
Geplaatst door: Hans
Datum: 20.12.2008 15:07
en alweer een nieuwe frankrijksite gespot: http://www.horsdeprix.nl
Geplaatst door: Rivi
Datum: 21.12.2008 19:05
Hé, lekker de koffers gepakt, om morgen voor een weekje met kinderen en kleinderen naar een bungalowpark in Cochem te gaan.
Gezellig, de kerstboom én een cullinair arrangement erbij gereserveerd, moet helemaal goed komen.
Natuurlijk hadden we gehoopt op een witte Kerst, maar dat zit er niet in. Dat wordt extra baantjes trekken in het zembad i.p.v. sleetje rijden ! Misschien ook wel harder nodig :-)
We proberen dinsdag de kerstmarkt in Koblenz te bezoeken.
Gelukkig is Jan inmiddels uitgeblèèrd.
Komt ervan als je een beetje zit te spelen !
Voor allemaal: Fijne dagen, geniet ervan !
Datum: 21.12.2008 19:13
Jarivi, ik wens jullie n fijne vakantie. En alvast fijne feestdagen.
Ik ben vandaag naar Deventer geweest, het Dickensfestijn. Was er jaren geleden ook, maar wat ik vandaag zag.. niet te geloven. We gingen met de trein. We komen aan op station Deventer, we lopen het station uit en staan meteen in de rij naar het festijn. Heb dik anderhalf uur in de "file" gestaan. Daar ga ik dus niet weer heen.Jammer, het is op zich mooi maar door de drukte krijg je alles niet mee.
Geplaatst door: frank
Datum: 21.12.2008 19:18
Blij dat het goed gaat met Jan, maakte me al een beetje zorgen over al dat gebbbbbbbbbb. Was al bang voor een virusje:-)
Geplaatst door: InekeH
Datum: 21.12.2008 22:12
@cimeroni: in de trein vanuit het oosten naar Deventer was het vanmorgen ook al zo druk. Ik vertrok om half 10 en er zaten allerlei "vreemd" uitgedoste mensen in de trein, later begreep ik dat het ivm het Dickens festijn was. Jammer dat het er dan zo druk is. Ik was vandaag een dagje in Den Haag, mijn dochter helpen inpakken, ze gaat komende week verhuizen naar Utrecht. Dus weer een half uurtje rijden dichterbij "moeders".
Lekker Rivi, zo'n uitstapje naar Cochem. Geniet ervan!!
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 21.12.2008 23:54
Gat Rivi, nu maak je me toch helemaal nieuwsgierig... Waarmee zat jouw Javi te spelen dat hij zo 'te passe' kwam..????
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 22.12.2008 01:30
Heeft iemand wel eens een Bollywood-film gezien?
Veel dramatiek en gezang maar weinig verhaal.
Maar waar gaan de teksten in die wonderbaarlijke liedjes over?
Geen idee??????
't Is zo simpel!!
http://nl.youtube.com/watch?v=hOgALTFzFbQ
http://nl.youtube.com/watch?v=6N2viKl3tdU
http://nl.youtube.com/watch?v=RsusD2d-0a8
Datum: 22.12.2008 11:02
InekeH, fijn voor je dat je dochter dichterbij komt wonen. Mijn zoon en schoondochter komen ook dichterbij. Ze woonden in Augsburg en wonen nu in Neurenberg. Mijn zoon word elke 3-4 jaar overgeplaatst. Maarja, je gaat er niet zomaar een dagje heen om te helpen met verhuizen. En dat hoeft ook niet, want dat doet het bedrijf waar hij werkt.Maar we hebben wel weer een nieuwe "vakantieplek" :)
Geplaatst door: froukje
Datum: 22.12.2008 14:32
Ik zou zo graag het midwinterhoorn blazen eens willen horen. Ik weet dat het vnl. in Twente gedaan wordt. Weet een van de Twentenaren op dit forum waar we dan het beste heen kunnen gaan?
alvast hartelijk bedankt.
Datum: 22.12.2008 14:42
Datum: 22.12.2008 14:45
Datum: 22.12.2008 21:43
Ja cimeroni, Augsburg en Neurenberg is inderdaad andere koek dan Den Haag en Utrecht. Maar een vakantieadres erbij is natuurlijk nooit weg :-)
Ik ga de laatste tijd trouwens bijna altijd met de trein naar het westen, met de auto is bijna niet meer te doen op een doordeweekse dag. Trein is wel relaxt, boekje erbij en iets lekkers te knabbelen en voor je het weer ben je over!
Datum: 22.12.2008 22:32
En .....Denhaag is mooi;-)
Datum: 22.12.2008 23:00
Ja Connie, Den Haag is inderdaad mooi. Je hebt mij niet horen zeggen dat dat niet zo is. 's Zomers ook lekker met het strand dichtbij.
Maar Utrecht ligt wel lekker centraal :-) En het scheelt mij een half uur rijden/reizen.
Overigens blijft ze wel werken in Den Haag, dus zal ze er nog zeer regelmatig komen.
Datum: 22.12.2008 23:01
Ja Connie, Den Haag is inderdaad mooi. Je hebt mij niet horen zeggen dat dat niet zo is. 's Zomers ook lekker met het strand dichtbij.
Maar Utrecht ligt wel lekker centraal :-) En het scheelt mij een half uur rijden/reizen.
Overigens blijft ze wel werken in Den Haag, dus zal ze er nog zeer regelmatig komen.
Datum: 22.12.2008 23:16
je komt maar langs,altijd welkom