Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 27.12.2008 00:22
Ik zit maar te denken.......
Waar leken de Buffoons toch op?? Tenminste volgens mij.....
En, ja hoor, er kwam een naam boven borrelen: Ivy League!
http://nl.youtube.com/watch?v=PPpLEkDsEZg
Maar vooral het volgende nummer!
http://nl.youtube.com/watch?v=6KYSdeshp-c&feature=PlayList&p=1C2718B3C12D0FBB&playnext=1&index=17
Geplaatst door: ® cimeroni
Datum: 27.12.2008 22:07
The Buffoons, jeugdherinneringen. En deze week heerlijk weg dromen bij de top 2000....
Geplaatst door: InekeH
Datum: 28.12.2008 11:25
Weersverwachting voor de komende 14 dagen: overdag lichte, 's nachts lichte tot matige vorst, zou het dan weer een echte winter worden? Durven we het "E-woord" hardop te zeggen...
http://www.buienradar.nl/weersverwachting-per-plaats.aspx?lat=6.88&lon=52.27
Geplaatst door: Mieke
Datum: 28.12.2008 13:47
Sinds kort hebben we een nieuwe Citroën, de C5 Tourer.
Hiervoor hadden we ook een C5.
Nu zijn we tot de ontdekking gekomen, dat onze caravanspiegels (die op de spiegels van de auto bevestigd moeten worden) waarschijnlijk niet meer passen, omdat de autospiegels nu een andere vorm hebben dan die van de oude C5 ('06).
Wij hebben spiegels van het merk 'Spec. Mirror', gekocht bij Obelink Winterswijk destijds ('04). Ik weet niet zeker, of "Spec. Mirror" een merknaam is, op de doos staat verder geen naam namelijk.
Is er onder de lezers van dit forum misschien iemand, die hier ook tegenaan loopt (iemand met de Spec. Mirror). Mijn vraag is dan ook, hoe dit probleem is opgelost. Of is de enige oplossing nieuwe te kopen.
Alvast bedankt voor de reacties
Geplaatst door: lili@n
Datum: 29.12.2008 03:20
Mieke zou het een idee zijn deze vraag te stellen op het caravanforum? Zie http://www.caravan-forum.nl/
Datum: 30.12.2008 18:53
Tijdens mijn postronde van vandaag zei een dame tegen me dat ze bewondering had voor postbodes! Vooral met dit koude weer!
Ik keek haar stomverbaasd aan en zei dat het heerlijk weer was om te fietsen: geen wind en een zonnetje.
Liever dit dan zo'n smerige druilige dag......
BTW, zijn er al flinkerikken het ijs opgeweest?
Mij zul je er nooit op zien! Ben d'r niet in opgevoed en mee opgegroeid zal de reden wel zijn.
Als je in Brabant geboren bent waar de breedste sloot 1 meter is dan valt er ook weinig te schaatsen.
Geplaatst door: mar
Datum: 31.12.2008 11:22
Brabant grossiert dan weer in de vennetjes. Zo ligt hier een groot aantal vennetje in de buurt, bij 1 grote borden "verboden te schaatsen" en er staan honderden mensen op...vorig jaar ook al..ben even gaan kijken en zag overal scheuren en water. Doodeng.
Enfin ik kan ook niet schaatsen. Laatste keer was op de vechtsebanen in utrecht en daar schuifelde ik wat langs de reling en werd door allemaal kleuters links en rechts van de baan gereden...ook geen lol.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 31.12.2008 14:55
Allemaal een hele fijne jaarwisseling en een heel voorspoedig, gelukkig en bovenal heel gezond 2009 toegewenst!!!
Geplaatst door: ® visje
Datum: 31.12.2008 16:07
Ik sluit me bij het bovenstaande aan. Doe voorzichtig als je nog de weg op moet vanavond. Het is hier al aardig mistig.
Zou jammer zijn voor het vuurwerk, vorig jaar was er ook al weinig van de pijlen te zien.
Tot volgend jaar.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 31.12.2008 19:51
Datum: 31.12.2008 19:56
Allemaal een gezellige avond gewenst!
De mist gooit ook dit jaar weer roet in het eten. Jammer voor
de mooie vuurpijlen.
Het schijnt bij jou Visje de hele dag al een beetje "dampig" geweest te zijn. Hier was het nog schitterend weer vandaag.
Ik wens jullie allen een voorspoedig en vooral gezond nieuwjaar
toe en ik wil speciaal Johan en zijn vrouw hartelijk danken voor
dit forum dat zij al jaren met veel verve verzorgen!
Ook voor jullie een gezond en goed forum jaar toegewenst!
Geplaatst door: frank
Datum: 31.12.2008 20:03
Allemaal van hetzelfde!!!
Geplaatst door: connie
Datum: 01.01.2009 00:42
alle lieve mensen de beste wensen....connie
Datum: 01.01.2009 02:29
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 01.01.2009 09:40
Voor iedereen: Een gelukkig en gezond 2009!!
Geplaatst door: InekeH
Datum: 01.01.2009 09:59
Ik sluit me helemaal aan bij alle goede wensen van de andere forummers: een heel gelukkig en gezond 2009!
Nu eerst weer even afkicken van de lekkere hapjes, oliebollen en de glühwein ;-)
Geplaatst door: Irene
Datum: 01.01.2009 20:03
Voor eenieder een gezond en gelukkig 2009! Met weer net zoveel plezier van deze site en dit forum als het afgelopen jaar.
Datum: 02.01.2009 01:40
Johan, wat heb je mooie streepjes getrokken!
Staat mooi en duidelijk!
Geplaatst door: ® digi-oma
Datum: 02.01.2009 13:12
Allereerst iedereen een fantastisch jaar.
Vandaag gebeurde 't weer nu onze kleindochter een paar dagen logeert... "Oma, mag mijn mobieltje op jouw oplader; ik ben de mijne vergeten". Uiteraard lukte dat niet; ander merk en type etc.
Dat is me ook enkele keren op campings in Frankrijk overkomen. Buren die kwamen vragen of wij soms hun type oplader bij ons hadden; is nog nooit gelukt.
Snap 't niet... bij analoge fototoestellen van welk merk dan ook paste destijds altijd een rolfilmpje van Kodak, Ilford enz.
Nu digitaal wordt 't al wat minder met de verschillende geheugenkaartjes, maar met een kaartlezer kun je in eigenlijke elke PC of laplop via de USB-poort je foto's opslaan.
Waarom maken de fabrikanten het niet mogelijk dat je een universele oplader voor zoveel mogelijk types mobiele telefoons hebt. 't Gaat er alleen maar om de accu op te laden.
Of loop ik achter en bestaat zo-iets al of in de vorm van een verloopstuk?
Geplaatst door: Irene
Datum: 02.01.2009 18:44
Jawel Thea, dat bestaat. Als relatiegeschenk ontvingen wij een tijdje geleden een oplader op zonne-energie, met -tig verloopstukjes. En raad eens, alle mobieltjes van de kinderen passen erop, behalve de mijne. En voor de zekerheid, want welke tiener kan zijn mobiel missen, nemen zij toch hub vertouwde oplader mee.....