Geplaatst door: mar
Datum: 09.01.2009 14:22
het zijn volgens mij ook altijd mannen die die woontorens bedenken. Het moet groter, groter, groter. Volgens mij speelt het EGO hier een erg grote rol.
Vraag me ook altijd af wie er willen wonen. (in zoveel woontorens..kijk dat hier en daar een woontoren handig is vooruit, maar het gekke is dat bv in onze stad een hoop depri flats staan, maar er dan dan toch "hippe" torens worden bijgebouwd. Over 30 jaar zijn dat toch ook weer depri-flats waar geen hond wil wonen? Dus waarom niet die depri flats pimpen?? Kost vast meer en minder goed voor het ego)
Om alleen al niet te bedenken wat je moet doen als de lift het niet doet, god god.
Geplaatst door: frank
Datum: 09.01.2009 20:47
Hier in Utrecht zijn nog een paar van die hemelbestormers bezig:
http://www.bellevanzuijlen.nl/
Onzinnig gedoe en nog lelijk ook zo midden in het niks. Ik vind de Dom al hoog zat, heb die ooit 1 keer met de tong op mijn schoenen bedwongen en dat was al zo'n 112 meter. De lift zal het niet doen in zo'n ding, ligt die tong denk ik onder je schoenen.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 10.01.2009 02:47
En denk eens aan mensen met hoogtevrees,dat zal de architekt
een ...... zijn.Laat die lui eens wat zinnings bedenken en laten
ze dan vooral ook vrouwen mee laten denken.Vooral voor de praktische zaken zoals een indeling van het één en ander in het appartement of woning.Want dat laat ook nog wel eens te wensen over.
Datum: 10.01.2009 16:24
vandaag zag ik het in de krant. In de meest luxe woontoren hier in de stad stonden enkele tekoop. 2 slaapkamers en 2 complete badkamers. Waarom heb je in vredesnaam 2 badkamers nodig als je maar met misschien 3 mensen ofzo op zo'n flat gaat wonen? Alsof het altijd spits is in 1 badkamer..
Datum: 10.01.2009 22:18
Verbijsterend gitaargeweld, maar o zo mooi:
http://nl.youtube.com/watch?v=8w-0bSo9OcI
Het gaat niet goed met Eddie. vandaar deze korte bijdrage.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 11.01.2009 10:50
Frank, gaat het niet goed met Eddie?? Hij wil dit jaar trouwen.
Datum: 11.01.2009 12:52
Dat bedoel ik dus:-)
Datum: 12.01.2009 00:47
Tsja........
Wie kan mij helpen aan de naam van de kerk/abdij die veelvuldig
op foto's wordt afgebeeld met een lavendelveld ervoor.
Ik heb het geweten, maar ik ben het kwijt.Volgens mij ergens
in de Drôme?
Datum: 12.01.2009 20:11
Geplaatst door: ® visje
Datum: 12.01.2009 21:22
Mooie foto! Moet er zeker nog eens heen.
Zal ook nog wel eens komen, maar voor dit jaar nog geen idee waarheen of zelfs wanneer.
Datum: 12.01.2009 21:54
Het worden er wel wat veel zo langzamerhand hier in het dorp, is best wel lastig dat we niet iedereen meer kennen.
http://www.nd.nl/artikelen/2009/januari/12/300.000e-inwoner-utrecht
En dan in 2025 ook nog eens 392.000 waar ze ze vandaan gaan halen weet ik niet, maar gezien de traagheid van het bouwproces op de vinex-locatie waardoor dit allemaal komt gaan ze ze zeker niet kwijt kunnen.
Geplaatst door: tineke
Datum: 13.01.2009 10:17
lili@n, als het de abdij is die Frank noemde, dan is hier een link naar meer informatie:
http://www.euroreizen.be/vakanties/provence/senanque.htm
Datum: 14.01.2009 00:07
Bedankt Tineke en Frank heeft het inderdaad goed!
Dat is het plaatje wat ik bedoelde!Ik had helaas nog geen tijd gehad om te reageren. Bedankt Frank!
Datum: 15.01.2009 19:01
Ik ben vandaag naar de vakantiebeurs geweest. Morgen meer.Ik wil nog wel zeggen dat het de 1e en de laatste keer was.
Geplaatst door: Theo
Datum: 16.01.2009 11:15
Hallo Cimeroni..jammer en wacht even jou bericht af ...zijn nl al jaren van plan naar de vakantiebeurs te gaan
Datum: 16.01.2009 11:45
Mijn dagje naar de vakantiebeurs.
Met de trein naar Utrecht. Daar naar de beurs.Hal 11 was mijn eerste interesse. Daar was Frankrijk o.a. vertegenwoordigd. En ik wilde nog bepaalde info die ik op t internet niet kon vinden. En de info heb ik gekregen en was vlgs de dame die mij ter woord stond inderdaad niet op internet te vinden.
Vanuit hal 11,naar hal 12 gegaan. Daar was Nederland vertegenwoordigd. Mooie stands gezien. Vervolgens zijn we via hal 7, 8, 9 en 10 naar hal 3 geweest. We hebben dus Europa gezien en in hal 3 waren de verre bestemmingen. Eten en drinken is er in overvloed te koop.Aan prijsvragen kon je meedoen. B.V. hoeveel stokbroden zitten er in een Renault of hoeveel haagse hopjes zitten er in een pot. Er werd genoeg info gegeven en folders waren er ook genoeg.Maar folders kun je ook via internet aanvragen.Ik heb alleen de folders meegenomen die voor mij interessant waren.
Datum: 16.01.2009 12:03
ok cimeroni maar waarom eigenlijk eens maar nooit meer?
Omdat je alles via internet kan bestellen of andere reden?
Geplaatst door: ® cimeroni
Datum: 16.01.2009 13:55
Mar, waarom eens maar nooit meer voor mij.
Ik wilde er heen om info over busvervoer in de Elzas wat niet op internet staat. En een beurs meemaken leek me ook wel n keer leuk.
Tot nu toe gingen we op vakantie en haalden ter plekke de informatie.Op de beurs is veel informatie voorhanden. Maar wij reizen door Frankrijk. We beslissen een paar dagen voor vertrek waar we heengaan. Dus om dan al veel info thuis te hebben liggen vind ik niet handig. Want als je er toch niet komt, ligt het maar stof te vergaren. De informatie die ik nu heb meegenomen is ook alleen van gebieden waar we de 1e 3 jaar naar toe zouden willen. En ik vind het veel leuker om ter plekke informatie te vergaren.
Geplaatst door: ® digi-oma
Datum: 16.01.2009 14:33
Ben het met Cimeroni eens... ook wij zwerven door Frankrijk en halen de info op de camping of bij het toeristenbureau ter plaatse. Is het je opgevallen dat de regio-informatie, welke op de Vakantiebeurs wordt verstrekt, diwijls verouderd is? Van het jaar ervoor bijv.. Voor een camping niet erg, maar voor vertrektijden van bussen, treinen en boten erg onhandig. Kan me de achterliggende gedachte wel indenken... het merendeel van de folders wordt toch ongelezen weggegooid of niet meegenomen op vakantie. De laatste vakantibeurs is voor ons een jaar of zes geleden.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 16.01.2009 15:12
Het gaat ons meer om een beetje de sfeer te proeven en misschien ook wel andere ideeen op te doen ...alhoewel met het aanbod op internet hoeft dat eigenlijk ook niet maar net als wat wij ook leuk vonden waren de ANWB tentenshow dagen (Mijn vrouw wil niet meer ...ziet elk jaar de bui hangen...en ze heeft gelijk)maar net zoals jullie en misschien zijn wij nog erger want we maken plannen die tot nu toe nooit uitgekomen zijn dus gaan van streek naar streek en vaak ook nog via het office du tourisme voor de informatie ...maar terug het ging mij om de sfeer