Geplaatst door: lili@n
Datum: 18.02.2009 02:38
Voor hen die houden van wat nostalgie!
Als je op onderstaande links klikt, krijg je een overzicht van de beste
hits uit die tijd.
Klik dan op het liedje dat je wilt zien,zet je boxen aan en geniet van
de videoclips uit de jaren 50,60, 70, 80 of 90
Clips jaren 50
http://www.hitsallertijden.nl/videoclassics/fifties.htm
Clips jaren 60
http://www.hitsallertijden.nl/videoclassics/sixties.htm
Clips jaren 70
http://www.hitsallertijden.nl/videoclassics/seventies.htm
Clips jaren 80
http://www.hitsallertijden.nl/videoclassics/eighties.htm
Clips jaren 90
http://www.hitsallertijden.nl/videoclassics/nineties.htm
Geplaatst door: Rivi
Datum: 18.02.2009 15:42
Lili@n,
Da'j snachs nog zo lange wakker bint en dan achter'n kepjoeter kroept is nog doar antoe, mar da'j dan ok nog 's in't duuster deur't hus hen spookt .-).
Wàà'j bange da'j 's ollemaole wakker zoll'n maak'n ?
Doe astoebleef wè 'n betje veurzichtig an, ie mut nog langer met as vedage !
Trouwns, da's knap beroerd aj 's nachs nie sloap'n könt, 'k weet d'r alles van . . . . .
Geplaatst door: InekeH
Datum: 18.02.2009 19:11
Ai Lili@n, hopelijk ben je niet al te hard gevallen. Eigenlijk zou je niet bij nacht en ontij in het donker door je huis moeten lopen.
Cimeroni, hopelijk is er niets ernstigs waarvoor je naar het ziekenhuis moet.
Ik ben gisteren naar de Huishoudbeurs geweest. Netjes met de trein zoals geadviseerd wordt. Nou het was een ramp, in Almelo was de trein al zo vol dat de mensen moesten staan, in Amersfoort werd door de conducteur gevraagd of de mensen wat dichter op elkaar wilden gaan staan, er stonden nl nog mensen op het perron die ook graag mee wilden. En het werd steeds maar voller. De terugweg was minstens zo erg. Onverantwoord om mensen zo te vervoeren. Als haringen in een ton.
De beurs zelf was uiteraard ook druk, na zo´n dag ben je wel helemaal gaar. Maar met aankopen hebben we ons aardig in bedwang kunnen houden. Als je ziet wat sommigen aan het einde van de dag in hun trolleys gepakt hebben.....
Geplaatst door: mar
Datum: 18.02.2009 19:31
en die volle tassen en trolleys moeten dan ook weer terug in de trein....
Jarenlang met trein gereisd richting Utrecht en terug. En oh die beurzen en dan al die mensen. Zo ook mijn moeder een keer naar de creadoe beurs ofzo. Ze was helemaal verontwaardigd dat ze had moeten staan (uur lang;-)). Edoch ik vond het niet zo slim van haar dat ze tijdens de spits ging terugreizen..of je pakt de trein van 16.00 uur, of je eet een hapje daar en neemt de trein van half 7 of 7 uur. Maar niet allemaal gaan proppen tussen 5-6....Mijn pa gaf me toen gelijk. Mams is volgens mij nooit meer naar een beurs geweest!
Cimeroni succes morgen in het z'huis, waarvoor het ook moge zijn!
Geplaatst door: ® visje
Datum: 18.02.2009 20:52
Gaat goed met je Lilian zo te lezen he? ;-)
Wie zet er dan ook een tv op de grond als ze weten dat jij midden in de nacht nog rondstruint? Is toch niet vreemd dat je daar om die tijd loopt?
Cimeroni succes morgen, hoop dat het meevalt.
Datum: 18.02.2009 22:01
Cimeroni, 'k Hoop ook dat het morgen meevalt in het ziekenhuis !!!!
Datum: 19.02.2009 01:21
Normaliter struin ik 's nachts niet in het donker door het huis,
dit even ter vermelding,het zit zo: Ik deed de lampen uit, om
naar bed te gaan (ja, ook ik ga daar naar toe, al is het
soms maar kort :-)er zit een lichtschakelaar op een "vreemde" plaats en dat is nu juist de plek waar mijn geliefde zoon op de
grond die tv had neergezet.Ik heb nu een afstandsbediening voor
alle lampen en schemerlampen en die heb ik stand-by liggen, zodat
ik nu ten alle tijd licht heb,zodra ik de woonkamer verlaat of er 's nachts inkom. Tenzij de electriciteit uitvalt,dan wordt het
anders.:-)
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 19.02.2009 15:49
t Onderzoek is achter de rug. Ik kan maandag de uitslag halen bij de huisarts. Waarschijnlijk heb ik iets met stenen, kiezelstenen, zwerfkeien :)o.i.d.
Ik ga zundag wa noar t carnaval. Ik ben nu al bezig om in de stemming te komen.
http://www.internetradionow.nl/feest-radio/carnaval-radio.html
Datum: 19.02.2009 18:35
Cimeroni,
Voorlopig ziet het er dus niet echt ernstig uit ?? !!
Als je iets met "stenen" hebt, moet je meestal veel drinken, komt dat even goed uit ??
Veel plezier met carnaval, alaaaaaaf !
Datum: 19.02.2009 22:14
En veel hossen, misschien spring je ze er wel uit. ;-)
Veel plezier!
Datum: 20.02.2009 09:05
Met dat hossen heb ik geen probleem, en dat drinken, mmmm normaal drink een juttertje of een baco. Maar ik heb wel eens horen vertellen dat oud bruin ook goed werkt. Wie zult zeen wat of t wordt, maar t wordt een mooi feest. Bedankt voor jullie meeleven.
Datum: 20.02.2009 09:52
en aangezien oud bruin toch maar 2% alcohol heeft kun je er veel meer van drinken dan een gewoon biertje ;-)
(alhoewel op gegeven moment ben je die zoete smaak wellicht ook beu)
Datum: 21.02.2009 00:15
Ik denk dat we je voor woensdag niet meer zien hier op dit forum. ;-)
Datum: 21.02.2009 00:18
Visje hoe was je verjaardag?
Datum: 21.02.2009 11:47
Visje, ik heb besloten om alleen zondag carnaval te 4en. Of ik dan maandag in vorm ben, dat weet ik niet;) Maar vanaf dinsdag ben ik weer onder ons;)
Datum: 21.02.2009 13:42
Verjaardag was aardig rustig ivm de vakantietijd, een aantal wintersporters dus minder eters.
Ik kreeg bericht van een collega uit Limburg dat ze vanaf vrijdagmiddag los ging voor 5 dagen, maar dat valt bij jullie nog wel mee dus. :-)
Denk niet dat ik dat 5 dagen vol zou houden zeg, daarna nog een week vrij om bij te komen.
Datum: 21.02.2009 14:00
Nou toen ik jonger was, ging ik van vrijdag t/m dinsdag los.
Maar ik ben ouder, woon niet meer in Oldenzaal en manlief geeft niets om carnaval.
Datum: 21.02.2009 14:14
Manlief houdt zeker wel van Heracles, Cimeroni?
Datum: 21.02.2009 16:17
Nee ook niet, ik wel. hij is electronicamonteur en die schijnen niet van voetbal te houden.
Datum: 21.02.2009 18:49
De optocht alweer achter de rug. Volgens mij aardig wat gefilmd dus ik zoek maar eens de zender op van de regionale tv om te zien of ik of man of kinderen er ook op te zien zijn. (ijdel??)
Ik zou het nu geen 5 dagen meer volhouden. Vroeger (niet zolang geleden) wel, toen elke middag EN avond. Toen ik niet meer zoveel op stap ging werkte ik in discotheek en dat was eigenlijk nog zwaarder. In ieder geval had lichaam dan de dag daarna hele dag nodig om bij te komen voordat ik in de avond weer achter de tap ging. Enfin ik ga de pakken uithangen, en morgenmiddag weeeeerrrrr..... alaaf alaaf alaaf