Geplaatst door: cimeroni
Datum: 22.02.2009 17:47
Hier is de optocht ook achter de rug. Ben ook al weer netjes thuis. Op naar volgend jaar.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 23.02.2009 09:55
Weer een tijdje niet geweest en langzamerhand wordt het wel eens tied om te gaan kieken wat loos is.
Cimeroni vandaag de uitslag en kijken wat ze gaan doen
Vrijdagavond en zaterdag was bij ons de optocht en zijn zaterdag ff wezen kijken maar we geven helemaal niets om carnaval dus het is allemaal aan ons voorbij gegaan
Geplaatst door: lili@n
Datum: 24.02.2009 00:09
Het gaat niet zo best met de economie:
de bananen handelaar is de pisang en
de tabakshandelaar is de sigaar
de bakker verdient geen droog brood meer en
de herenmode is de das omgedaan
de lampen winkeliers zien de toekomst duister in
de scheepvaart is de wind uit de zeilen genomen
de timmerman heeft er net het bijltje erbij neergelegd terwijl
de kousen fabrieken er geen gat meer in zien
de horlogemakers zouden de tijd willen terugzetten en
de confectie-industrie moet er een mouw aan passen
de tuinders heeft men knollen voor citroenen verkocht
en de binnenschippers zijn aan lager wal geraakt
de chauffeurs zijn de macht over het stuur kwijt omdat
de wegen aan belasting bezweken zijn
de wielrenners weten niet meer rond te komen
en de badmeesters kunnen het hoofd niet meer boven water houden
de bierbrouwers moeten uit een ander vaatje tappen
de bioscopen valt het doek
de kwekers zitten op zwart zaad
de schoorsteenvegers komen op straat te staan
de stratenmakers kunnen wel op het dak gaan zitten
de mijnbouw graaft zijn eigen graf
de Rijnmond gaat de pijp uit
de N.S. is het spoor bijster
de luchtvaartmaatschappijen vliegen de lucht in en dat terwijl
de metselaars in de put zitten
de caféhouder het zat is
de kapper zit met zijn handen in het haar
de boer is uit het veld geslagen
Geplaatst door: javi
Datum: 24.02.2009 00:29
Lilian,
Leuk stukje, De wielrenners weten niet meer rond te komen.
Hier nog een leuk wielerverhaal.
http://www.cubra.nl/auteurs/huubmoonen/huubmoonenwielrennen.htm
Datum: 25.02.2009 01:02
Ik vraag me af hoe het met Frank is. Ben je al helemaal "de oude"?
Guusje mocht je hier langskomen,ik heb je stukje gelezen over
Camping Contact, ik ben het helemaal met je eens. Wij hebben ook
al een paar keer via deze organisatie een camping geboekt en dat
was telkens tot volle tevredenheid.
Javi het was een interessant stukje!
Cimeroni is het goed afgelopen voor je gisteren?
Geplaatst door: javi
Datum: 25.02.2009 12:43
Frank ea
Het wordt dan toch nog spannend in de Tour.
Tour de France wil oortjes afschaffen
De organisatie van de Tour de France wil vanaf de aankomende editie het gebruik van communicatiemiddelen tussen renner en ploegleiders verbieden. Op initiatief van Daniel Bilalian, directeur van de Franse TV, wordt er vandaag in Frankrijk een debat gestart over het afschaffen van de welbekende 'oortjes'. Eddy Merckx juicht het initiatief toe. De ASO zal samen met de Franse wielerfederatie de reglementaire aspecten onderzoeken.
Bron: wielerland.nl
groet
javi
Datum: 25.02.2009 14:05
Nou ik heb de uitslag nog steeds niet. Mijn huisarts is vorige week op vakantie geweest. En vlgs de assistente hebben ze de boel nog niet gesorteerd. Morgenvroeg maar eens bellen.Zal wel niet ernstig zijn, anders had ik wel bericht gehad.
Geplaatst door: ® theo
Datum: 25.02.2009 15:41
Nou cimeroni dat denk ik ook ..als het iets heel verschrikkelijk was dan had je het al geweten..morgen gewoon bellen dus
Ja die oortjes !! gisternavond was er op nostalgienet een stukje van le Tour (ongeveer 1934...weet het niet zeker) ...
Zag ineens Jen weer op het forum..eindelijk weer ongezouten meningen
Geplaatst door: mar
Datum: 25.02.2009 17:32
"zag ineens jen weer op het forum" Volgens mij is hij/zij(?) niet weggeweest. Zie toch wel enkele keren per week de meningen van Jen (en ik denk niet altijd "he eindelijk" ;-))
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 25.02.2009 20:27
Bedoel ook dat ik zelf al een tijdje niet geweest ben en dan valt het op
Volgende week druk in Hengel 5 maart 10CC en 7 maart Leo Blokhuis en misschien gaan we naar beide ....moeten het nog even bekijken
Geplaatst door: InekeH
Datum: 25.02.2009 20:38
Theo: 10CC in Hengelo?? Waar?
Is één van mijn favo groepen: Dreadlock Holidays en I'm not in love, mooimooi
Geplaatst door: frank
Datum: 25.02.2009 21:12
@Ineke,
http://www.podiumagenda.nl/artiest/10cc/
@Javi,
Even afwachten of het ook doorgaat dus.
@Lilli@n,
Niet de oude, nog restverschijnselen zoals de medische stand dat zo mooi noemt. Niet duidelijk of dat nog verdwijnt. Was het allemaal nogal zat en heb twee maanden geleden besloten dat ik geen patient meer wens te zijn. Doe gewoon weer alles full-time, praat er nauwelijks meer over en voel me er veel prettiger bij.
Datum: 25.02.2009 21:29
Frank bedankt, ik had het inmiddels al gevonden. Ik vraag me af of het wat is zo'n optreden in een theater.
En hoe doe je dat: besluiten geen patient meer te zijn? Ik kan dat ook wel besluiten, heb ook nog steeds restverschijnselen waarvan ik me zo langzamerhand afvraag of het ze ooit weg gaan.
Hoezeer ik probeer ze te negeren, het lukt helaas niet :-(
Datum: 25.02.2009 22:24
@Ineke,
Om kort te zijn ik wilde niet meer dingen maar een paar uur opbouwen en ik wilde uit het revalidatieproces. Heb de fysiotherapeut er van kunnen overtuigen dat ik mijn revalidatie zelfstandig buiten werktijden op een sportschool kan doen (Zie hem wel 1 keer per maand overdag om te kijken hoe het gaat) en daarnaast de bedrijfsarts er van kunnen overtuigen dat ik gewoon weer 8 uur wilde werken. Was de eerste weken vreselijk vermoeiend en her en der pijnlijk maar je voelt zelf wel of je forceert denk ik dan en dat is ook zo, heb wel eens een week iets gesmokkeld. (Heb overigens wel de afspraak dat ik meteen kan bellen en terecht kan als ik ook maar even het idee heb dat het niet goed gaat)
Grote voordeel, veel meer afleiding en steeds minder mensen die vragen hoe het gaat, dus je staat er steeds minder bij stil. Zal voor iedereen anders zijn of dat wel of niet werkt lijkt me zo, ik voel me er goed bij. Ben 's avonds nog steeds wel meer vermoeid als vroeger maar daar is ook vooruitgang.
Restverschijnselen maak ik me nog niet al te veel zorgen om, ik kan er mee omgaan, weet inmiddels dat ik hoe vaker ik iets belast, wat soms wel pijnlijk is, toch langzaam een verbetering geeft, Gaat wel heel traag. Volgens de medici kan een en ander zich nog tot 1 1/2 jaar na de operatie herstellen, dus ik heb nog even. Daarnaast klinkt het misschien raar maar ik heb op de een of andere manier alle vertrouwen in mijn lichaam dat het zichzelf weet te herstellen, zou me tegenvallen als het me in de steek laat, voel me op zich zo gezond als een vis.
Datum: 25.02.2009 22:47
@Frank: Mijn werk op kantoor gaat me gelukkig ook goed af, maar fysiek wil het lang (nog) niet zo als 1,5 jaar geleden. Huishoudelijke klussen doe ik in etappes. Lopen lukt een hooguit uurtje en dan krijg ik weer stekende pijn in mijn schouder. En ja, tegen mij is ook gezegd dat het wel 1- 1,5 jaar kan duren, dus hou ik hoop. En je kunt toch niet anders dan het accepteren, maar ik ga er nog steeds van uit dat het wel weer goed komt.
Datum: 25.02.2009 23:00
@Ineke,
Klinkt toch niet zo verkeerd. Ik kan ook lang nog niet alles met het gemak of zo lang als een jaar geleden. Moet nu bijvoorbeeld echt naar bed ben helemaal af.
Ik weet niet hoe het bij jou werkt maar ik merk dat ik toch veel baat heb bij blijven bewegen en sporten, als het maar niet al te lang wordt.
Datum: 25.02.2009 23:18
@Frank, bewegen is natuurlijk altijd goed, maar dan gaat het altijd weer pijn doen. Ik heb ook nog steeds fysio, die houdt de boel een beetje soepel.
En omdat alles meer moeite kost ben ik ook veel eerder vermoeid dan 1,5 jaar geleden. Je wordt zo wel geconfronteerd met het feit dat niet vanzelfsprekend dat je gezond 80 jaar wordt.
Datum: 27.02.2009 10:24
Datum: 27.02.2009 14:43
Mijn onderzoek is nog niet afgerond. Volgende week nog 1. Vandaag ook al van alles laten onderzoeken. En ik hoop over 2 weken meer te weten.
Geplaatst door: ® connie
Datum: 27.02.2009 22:39
Ik mis toch wel veel oude/nieuwe namen op de chatbox waar het altijd reuze gezellig was.
groet connie.