Geplaatst door: ® visje
Datum: 09.03.2009 12:06
Hortensia's staan er mooi bij Lilian. Snoeien mag pas in april geloof ik. Wel de pluimhortensia zaterdag gesnoeid, veel blad uit de tuin geharkt en mos weggehaald. Wat een bende in de tuin zeg. Het was hier zaterdag prachtig weer tot we op verjaardag moesten gelukkig. Zo zonde om binnen te zitten als het eindelijk eens mooi weer is. Gister was het hier ook aardig, maar nu is het al weer herfst.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 09.03.2009 23:36
Vanmiddag tijdens het jeu de boulen leek het wel storm aan zee.Wat een wind,dat komt hier niet vaak voor.Het was dan ook behoorlijk fris om daar te staan.
Mijn planten hebben veel schade geleden door de vrieskou.De hortensia's die ik had meegenomen zijn nog niet aan snoeien toe.Bovendien bloeien ze dan niet dit jaar.
Zaterdag is een begin gemaakt om ons oude huis met zo'n grijper in "de puinpoeier te gooien".Vandaag hebben ze het tot de grond toe gelijk gemaakt.Dan gaat er toch wel even iets door je
heen als je er 20 jaar met veel plezier gewoond hebt.
Voor degenen die nog vakantiewerk willen gaan doen:
http://www.camping-indigo.com/srt/indigo/offres?location.id:=1432&user.indigo.lang:=nl
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 11.03.2009 16:27
Heb eigenlijk niets te melden alleen dat ik met dit weer een prettig vakantiegevoel krijg en wie weet dit jaar eens in het hoogseizoen naar Corsica en Sardinie...eeeh in iedergeval weer op pagina 1.
Cimeroni heb je al wat gehoord?
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 11.03.2009 21:09
Donderdagmiddag om 3 uur moet ik naar t ziekenhuis voor de uitslag.
Ben vandaag nog naar H'berg geweest. Naar n beurs. Weer interessante dingen gezien en lekker gegeten ;)
Datum: 12.03.2009 16:09
Ben net naar t ziekenhuis geweest. Er is ergens een vermoeden van, maar om dat zeker te weten, moet ik nog weer een onderzoek ondergaan. Daar krijg ik volgende week bericht over.
Of een vakantie er dit jaar inzit?? Ik hoop t :(
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 13.03.2009 11:03
Goh Cimeroni denk je dat je uitslag krijgt gaan /moeten ze nog verder onderzoeken ....beste ervan hopen en ga in iedergeval genieten van het mooie weer .....ga ik ook doen
Datum: 13.03.2009 18:58
Sterkte Cimeroni met de vervolgonderzoeken.
Datum: 14.03.2009 16:29
Bedankt Theo en Lill@n.Want het wordt voor mij een zware tijd.
Datum: 15.03.2009 02:05
Nationale Open Campingdagen 2009
Initiatiefnemers: ANWB en RECRON
U kunt tijdens de Paasdagen (11 & 12 april) een kijkje nemen op de kampeerbedrijven van de Overijssel vakantieparken. U kunt dan kennis maken met het kamperen, tevens worden er diverse aktiviteiten georganiseerd, zoals eieren zoeken. Ook is er in het Paasweekend op diverse parken een recreatieteam aanwezig. Kijk hiervoor op de website van de desbetreffende parken.
Geplaatst door: ® connie
Datum: 15.03.2009 13:44
Hee,precies 1000 bezoekers!
Datum: 15.03.2009 14:40
Nu op zdf, de gendarmerie van St. Tropez.Met Louis F.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 15.03.2009 15:10
Hou je haaks Cimeroni, zoals Gerrit vrogger al zèè... 'N kop d'r veur en de schoolders d'r oonder!!!
Geplaatst door: InekeH
Datum: 15.03.2009 17:48
Vervelend cimeroni, dat je steeds weer opnieuw onderzoeken moet ondergaan en nog niet weet wat er aan de hand is. Veel succes en sterkte er mee!
Geplaatst door: mar
Datum: 15.03.2009 18:17
Sterkte Cimeroni, ik hoop dat het niet de meest vervelende onderzoeken zijn die je moet gaan doen.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 15.03.2009 21:00
Cimeroni veel sterkte en wat Annechie dus al zei!
Geplaatst door: frank
Datum: 15.03.2009 21:07
Naar deze tentoonstelling geweest:
http://www.singerlaren.nl/Museum_Tentoonstellingen.html?i=21
Als je van mozaiek, glas in lood, art nouveau en toegepaste kunst houdt zeker heen gaan.
Datum: 16.03.2009 23:50
27 t/m 29 maart 2009
Stalplein Kasteel de Haar
Het Stalplein van Kasteel de Haar in Haarzuilens (nabij Utrecht) zal zijn omgetoverd tot een Franse enclave in Hollands laagland. Met natuurlijk uitsluitend puur Franse producten in een totaal Franse ambiance. Voor Francofielen een virtueel bezoek aan hun zo geliefde land, inclusief alle ingrediënten die van La Douce France zo’n beminde bestemming maken.
http://www.amisdefrance.nl/
Geplaatst door: ® cimeroni
Datum: 17.03.2009 08:59
Lilli@n, dat liek mie wa mooi. Moar dat weekend bin ik joarig en krieg ik logees.Dus dat geet miene neus veurbie.
Datum: 18.03.2009 00:00
Ik probeer te onthouden dat je dan jarig bent!Hoald wie hier 'n klein feestje!
Ik had bij de score van "hoe frans ben je" 50/50 dat had ik niet
verwacht.Ik voel me trouwens net zo thuis in Italië of Spanje.
Wil nog even weer onder de aandacht brengen dat aanstaande
zondag het zgn.'gebedshuizenpad' wordt georganiseerd in Almelo.
Ben je nieuwsgierig naar een 'huis' waar je normaliter niet naar toe zou gaan, nu is je kans daar eens te kijken. Ook zag ik in
Zenderen dat je daar de kloosters kunt bekijken.
Datum: 18.03.2009 10:15
Lilli@n, ga je nog naar de gebedshuizenroute? Ik woon naast 1 vd kerken.Gisteren was ik nog onderweg.oa. vanaf Fr op de B,r.a. de V.veldstraat op naar H'lo. Doar in D bint ze best an t wark.
Joa miene verjoardag wordt n mooi feessie. Ik worre 55 en dat is 5x11.