Geplaatst door: InekeH
Datum: 19.04.2009 10:54
Nou cimeroni, wie weet komen we elkaar dan zonder het te weten nog wel tegen :-)
Ik ga ook maar even naar het Beste van Borne. Niet vanwege de koopzondag, maar vooral om te kijken naar de living statues. Dat lijkt me wel wat.
Fijne zonnige zondag allemaal.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 19.04.2009 11:09
InekeH< ik heb een rode korte jas aan, een bruine broek en bruine wandelschoenen. ik="" heb="" een="" rode="" korte="" jas="" aan,="" een="" bruine="" broek="" en="" bruine=""> ik heb een rode korte jas aan, een bruine broek en bruine wandelschoenen.>
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 19.04.2009 11:40
Hallo enne de Esrein markt dan?
Geplaatst door: herja
Datum: 19.04.2009 12:26
Het lijkt wel Tukkers on Tour !!
Het mooie weer duwt onze fiets waarschijnlijk naar de Haarmuhle. Je vindt me dan achter zo'n grote Erdinger.
Datum: 19.04.2009 12:34
Ha cimeroni, ik zal er op letten. Bij mij zullen mijn schoenen waarschijnlijk het meest opvallen: paarse flatjes/ballerina's of hoe het ook mag heten.
Theo: dat is voor de Hengelo-ers en ze hebben daar zoals gewoonlijk weer fantastisch weer.
Datum: 19.04.2009 16:07
Erdinger mmmmm.
Borne, wel geweest maar de Living statue's niet gezien:(
Had niet door dat t in Oud-Borne was.
Datum: 19.04.2009 16:29
Ook geen standbeeld gezien, wist dus ook niet dat het daar was
:-(
Geplaatst door: mar
Datum: 19.04.2009 19:34
hmmm toch jammer dat het ontspoor-topic weg is. Kon er wel om lachen..
Datum: 20.04.2009 08:54
Ik vind het wel goed dat t weg is, ik kon er inderdaad om lachen. Maar het wordt zo'n scheldtopic.
Datum: 20.04.2009 09:05
Vanmorgen stonden er wel foto`s van de living statues in Borne...wij hadden er ook na de Esreinmarkt nog heen gewild maar gingen lekker kletsen over de vakantie en thuis lekker in de tuin zitten...ook vandaag lekker weertje
Geplaatst door: lili@n
Datum: 20.04.2009 23:37
Helaas ook niets van de 'levende standbeelden' gezien,en ook niks
van het Esrein.Daar hebben ze toch meestal geluk met het weer.
Heb wel begrepen uit de krant dat het allebei een succes was.
Wij zaten heerlijk op een terrasje in het Saasveldse en mochten
genieten van een gezellig dineetje met de hele familie.
Op die plek was ook een rustpauze ingelast voor een club van Porsche rijders van een bepaald type.Een aardig gezicht zo al die
auto's op een rij.Wat is dat toch met mannen en auto's? :-))
Vanmiddag op de spartamet naar het jeu de boulen.Tenslotte is het
nu prachtig weer om op zo'n ding te rijden en een balletje te gooien. Het wordt nog spannend. Aanstaande zaterdag heb ik mijn
1e wedstrijd....
Geplaatst door: Theo
Datum: 21.04.2009 09:26
Bijna 2 jaar geleden voor mijn 50e verjaardag in Enschede een JdB feestje gegeven compleet met "competitie".....was heel leuk alleen de mensen van de club(Als begeleiding deden er 2 mee)waren met afstand beter als alle 35 gasten bijelkaar
Geplaatst door: tineke
Datum: 21.04.2009 15:39
Vier eieren zijn er gelegd, nu is het wachten op de kleintjes.
Beleef het mee op
http://www.beleefdelente.nl/slechtvalk
Datum: 23.04.2009 11:06
Spannend, zo'n nest. Altijd afwachten wat er uitkomt.
Ik heb de uitslag van de onderzoeken binnen. Ik heb sarcoïdose.
Datum: 24.04.2009 13:08
Hier heb ik nog een site over de slechtvalk.
http://www.werkgroepslechtvalk.nl/
Geplaatst door: tineke
Datum: 24.04.2009 21:13
Vandaag is het eerste ei uitgekomen!
http://www.beleefdelente.nl/slechtvalk
Bekijk ook even het filmpje van vanmiddag: "Pa ziet eerste kuiken, derde valk "
Geplaatst door: frank
Datum: 24.04.2009 21:52
Het blijft ieder jaar weer vreselijk leuk om naar te kijken Tineke.
Datum: 27.04.2009 10:00
De platte daken zijn nat dus het zal bij ons in Twente geregend hebben (afgelopen nacht)...en zo staat deze topic weer bovenaan...heerlijk een korte werkweek
Datum: 27.04.2009 10:22
Ja, het weer is totaal omgeslagen. Gisteren nog heerlijk buiten gezeten en nu brrr. Ik hoop dat t met koninginnedag droog is.
En op 2 mei. De ronde van Overijssel. Ik denk dat ik het schouwspel maar eens ga bekijken vanaf de Kuiperberg.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 29.04.2009 10:57
Bonjour !
Wij zitten AL een week in La Douce France en dat hebben we jullie niet eens verteld :-( We hebben het afgelopen weekend réééégen gehad, de paden op de camping stonden blank, maar de temp was wel goed. We zitten nog steeds in een stacaravan, terwijl onze caravan al wel op de plaats staat, maar de eigenaar vindt het er nog te nat en heeft liever dat we nog even wachten. Het heeft hier de afgelopen periode exeptioneel veel geregend. Geen probleem, we zitten goed. Op dit moment schijnt de zon, maar wel een stevig windje, net geen mistral, zo langs het strand terug ! Jullie horen nog wel weer van ons. A bientot !