Geplaatst door: @nita
Datum: 06.09.2008 13:18
Geplaatst door: Jolanda
Datum: 07.09.2008 11:59
Jack, heb zelfs jij nog geen idee waar het is?
Datum: 09.09.2008 16:29
Het dorpje behoort tot de "mooiste dorpjes van Frankrijk" in dit departement.
Geplaatst door: leo vd G
Datum: 09.09.2008 17:40
saint ambroix ???
Datum: 09.09.2008 17:42
helaas Leo
Datum: 09.09.2008 17:45
Plaatsje ligt in een geheel andere regio
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 21.09.2008 22:54
Volgens mij ergens in Normandie..........
Jeetje, da's lang geleden!!!
De laatste keer dat ik op het forum was was geloof ik 14 augustus!
'n Paar uur later werd ik gebeld door mijn broer of ik met hem wat wilde trekken met z'n campertje door Duitsland. Wel, weer een paar uur later zat ik in de trein richting Keulen. Doorgereden naar Mainz waar m'n broer ongeduldig stond te wachten.
Nou, ik moet zeggen: 't is me goed bevallen. Zijn getrokken langs een paar rivieren: Main, Neckar en Donau.
Alleen de campings :-((
Misschien hebben we het slecht getroffen maar we kwamen steeds aan op campings met veel heeeeeeeeeel veel langkampeerders.
Dus een (sta)-caravan met een tuintje en inderdaad zoals Berny (waar is die eigenlijk??) terecht opmerkte veel tuinkabouters.
Er hing duidelijk een ons-kent-ons-sfeertje. Maar goed, voor een nacht was het best te doen maar de volgende camping was idem dito.
Goed, ik kom weer thuis en (hoera) mijn vrouw had twee weken vakantie opgenomen. Dus wat doe je?? Gesellig de stad in om te winkelen en af en toe een terrasje of een lunchje.
Tussendoor ook nog een paar dagen met belachelijk veel post van Ssand. Zat ik weer te sorteren tot twaalf uur 's nachts. En de volgende dag weer met volle fietstassen de stad in.
Vakantie van vrouwlief was over en (hoera) Ssand verblijdde me weer met post. Absurde hoeveelheden!! Afelopen dinsdag bv 63 kratten waarvan 55 kratten met kalenders van Postcode Loterij. Ik was niet blij!!! Ging mij teveel op werken lijken ;-)
Maaaaaaaaaaaaaaarrrrrrr........ik ben wel uitgeroepen tot de bezorger van het kwartaal!!!!! Snik......ik was behoorlijk onder de indruk!!! Er komen nog mensen langs voor een interview en om foto's te nemen.
Begreep het eigenlijk niet want ik was er wel een paar weken tussenuit geknepen met m'n broer. Was niet erg zeiden ze want dat waren toevallig een paar erg rustige weken.
Maar goed, door dat alles: Duitsland, vakantie van mijn vrouw plus daarna drukke werkzaamheden raakte het forum behoorlijk op de achtergrond. Of ik was weg, of ik had geen zin, of ik had 't te druk, of ik was te moe.........
OK, Jolanda, is Normandie (Calvados) goed?
Zou goed kunnen als ik het landschap bekijk. Alleen die kerk??!! Heb nog geen idee!
Datum: 21.09.2008 23:00
Wel, 't kostte me een paar minuten zoekwerk: Colombiers sur Seulles!!
Het graf....
http://www.flickr.com/photos/14242509@N07/1449076663/
Geplaatst door: Dik Trom
Datum: 21.09.2008 23:04
Ik ben in ieder geval weer heel blijd dat je weer terug bent op het forum.
Datum: 21.09.2008 23:23
Lieve help, er staat een foto van de kerk op jouw website, Jolanda, maar ik heb daar echt niet gekeken. Op mijn erewoord!!
Ja, ik vind het ook weer leuk terug te zijn.
De laatste paar weken heeft mijn PC niet eens aangestaan.
Kejje nagaan...
Mijn vrouw begon zich al te vragen of er iets met me aan de hand was.
Of ik ruzie had met iemand op het forum of zoiets.
Datum: 22.09.2008 00:46
Geplaatst door: Jack
Datum: 22.09.2008 01:01
Hm,ik zou denken op een voetstuk;)
Zal wel niet goedgerekend worden.
Desalniettemin,welkom terug Jan,het werd saai hier zonder jou.
Datum: 22.09.2008 01:15
En ik denk dat dat voetstuk in Auxerre geplaatst is.
Tsja,als het goed is mag de volgende die zich geroepen voelt plaatsen,ga maffen,morgen werken dus ik wil de vaart van de afgelopen tijd er ook niet uit halen;))
Datum: 22.09.2008 08:08
hoi Jan,
Ook weer terug op het forum zie ik.
Zoals je al verwachtte, is je antwoord goed. De foto staat pas sinds enkele dagen op mijn site.
Groetjes,
Jolanda
Datum: 22.09.2008 14:16
Dat was helemaal goed, Jack!!!
Heb je dat beeld gezien?
Datum: 22.09.2008 19:46
http://farm4.static.flickr.com/3086/2414447270_0a413ed5dd_b.jpg
Vraag me af waar dit staat.
Nee Jan,niet zelf gezien gewoon statue en cats ingetoetst.
Datum: 22.09.2008 20:02
Datum: 22.09.2008 20:06
http://farm4.static.flickr.com/3113/2413605899_1e1011c649_b.jpg
Nog een foto en dat is alles wat er van te vinden valt helaas,jullie zullen het dus van je vindingrijkheid met zoekwoorden moeten hebben;)
Hoef alleen de naam van het gebergte maar te hebben.
Datum: 22.09.2008 22:30
Ik weet het niet,vindt het maar een 'vreemd huis'.
Datum: 22.09.2008 22:54
Ik weet zeker dat ik dat gebouwtje wel eens meer gezien heb. Op de foto althans. Ik zou zelfs de naam van de architect moeten weten. Kan d'r alleen niet opkomen.
Welk gebergte?? Wat zullen we kiezen?
Iet wiet waai weg! Jij waait weg!!! Alpen?
Maarre......staan er niet meer foto's op flickr van de plaats waar dat huis staat?