Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 13.10.2008 16:55
Eh....eh......maar ik had eigenlijk geen naam genoemd!
Wilde alleen maar zeker weten of die olifanten pasten bij de foto van Jolanda. Nou ja, dat wist ik natuurlijk wel!
Maar omdat ik zo snel die olifanten te pakken had dacht ik dat een ander dat ik zou lukken. Dus daar wachtte ik op....
Maar toen kwam jij op de proppen met de murals dus dacht ik zo kan het ook! Frank is aan de beurt.
Geplaatst door: joost
Datum: 13.10.2008 19:20
Parijs is goed. Place des Innocents.
Geplaatst door: frank
Datum: 13.10.2008 22:08
Niet veel foto's te vinden verder.
Dan nog maar wat kriptisch: zonder dit stadje geen Champagne.
Datum: 13.10.2008 22:10
A.d.h.v. van je eerste reeks foto's kwam ik via het winkeltje "au coin vert" uit op Ste Menehould.
Maar, dacht ik, dat kan niet waar zijn omdat ik me niet kon herinneren dat daar een riviertje stroomde.
Dus heb ik niet verder gekeken.
En toen zag ik de tweede reeks en dan vooral de laatste foto en ik dacht: laat ik toch eens kijken bij Ste Menehould.
En, verdraaid, toch Ste Menehould!
Geplaatst door: Dik Trom
Datum: 13.10.2008 22:20
Waar kan ik dan de foto 5jpg plaatsen in de Champagne streek.
Datum: 13.10.2008 22:28
Ste Menehould ligt in de regio Ardennes-Champagne.
Ik zit nog steeds in mijn maag met dat riviertje. Is mijn geheugen nu echt zo slech?
Datum: 13.10.2008 22:36
Tja Jan die Pieds de Cochon was inderdaad duidelijk, maar je moet het wel even weten. Door schade en schande wijs geworden om vooral nooit meer varkenspoten te nuttigen is mij de term bekend.
Dik, Dom Perignon is in Ste Menehould geboren, vandaar mijn opmerking.
Datum: 13.10.2008 22:41
Dat laatste wist ik niet.....
Datum: 13.10.2008 22:47
Maak je niet te druk Jan over je geheugen. Volgens mij is er helemaal niets mis mee als ik zie hoe dat op dit opic gaat.
Zelf mis ik hele steden en dorpen waar ik toch echt geweest ben en heb het maar opgegeven om me er al te druk over te maken. regelmatig herken ik ook maar zo dingen waarvan ik denk hoe is het mogelijk dat je dat dan weer wel ergens opgeslagen hebt.
Succes met de volgende. Zie het morgen wel, helaas ben ik weer geheel total-loss dus ik ga plat.
Datum: 13.10.2008 23:28
Verdraaid, de Aisne!! Daar is een heel departement naar genoemd.