Geplaatst door: @@@
Datum: 15.11.2008 15:49
Dik we kunnen de foto niet zien
Geplaatst door: Dik Trom
Datum: 15.11.2008 16:36
Ik zie het. Zal even wat verder zoeken.
Datum: 15.11.2008 18:22
Jardins du chateau de Vaux-le-Vicomte in Maincy
Datum: 15.11.2008 18:38
ik ben nu weg, dus wie het raad plaats maar een nieuwe
Geplaatst door: Silvia
Datum: 15.11.2008 20:36
Lijkt mij St Veran.
Ga even zoeken of het klopt!
Geplaatst door: frank
Datum: 15.11.2008 21:46
Beste Thea (Digi-oma)
Jouw opmerking over het plaatsen van eigen foto's is mij geheel uit het hart gegrepen totdat ik eens ging kijken of mijn foto's op inernet terug te vinden waren, bijvoorbeeld op Flickr.
Ik heb van diverse plaatsen foto's de niet terug te vinden zijn op internet, volgens mij weinig zinvol om ze dan te plaatsen, geeft alleen maar frustraties.
Dat iemand weer heeft uitgevonden dat je op nummer kan zoeken zij zo, boeit me werkelijk geen seconde. Of je bent geinteresseerd in wat er wordt geplaatst en hebt daarbij je eigen zoekideen of je weet het gewoon simpelweg niet. Wat een ramp zeg.
Vind het vaak het leukste als ik iets gewoon absoluut niet ken, leuk voor de toekomst!!
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 15.11.2008 21:57
Nou, Frank, ik ben niet zo snel gefrustreerd!
Kleine onbekende plaatsen boeien mij dikwijls veel meer dan al die toeristenvallen. Als er maar een paar straatje of stegen zijn om door te slenteren. Liefst ook nog een terrasje.
Ik ben dit jaar ook naar St Guilhem geweest omdat we daar nog nooit geweest waren maar in het hoogseizoen zal je me daar nooit vinden.
Het was nu al een probleem om een parkeerplaats te vinden.
Dit jaar hebben we het dorp Laguepie ontdekt. Is helemaal niks maar ligt aan de samenvloeiing van twee rivieren (Aveyron + Viaur) en dat maakt het weer boeiend.
Dus wat mij betreft ga gerust je gang......
Met een hint hier en daar kom je heel eind vind ik.
En nog een plaats waarvan ik de naam niet wil noemen omdat die nog mee moet doen in het spel.