Geplaatst door: digi-oma
Datum: 29.11.2008 00:49
Saint Goustan a Auray le Loc... ?
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 29.11.2008 01:07
Volgens mij had jij die enkele dagen geleden geplaatst, digi-oma ;-)
Ik wilde me niet bemoeien met het vraagstuk omdat ik zelf al eens die plaat heb laten meespelen.
Het was wel vreemd dat het zo laat tot het tot me doordrong dat het om die plaats ging.
Mijn keuze aan foto's was helemaal anders omdat ik foto's plaatste van dingen me bekend voorkwamen. Meer toegespitst op het dorp zelf dus...
Geplaatst door: ® digi-oma
Datum: 29.11.2008 11:28
Goede morgen Jan... ik heb m'n antwoord gegeven hoewel ik er totaal niet zeker van was dat het eventueel goed zou zijn. Het enige dat me een beetje bekend voorkwam was de puntvorm in de brugleuning boven de rivier... de rest van de foto's zei me helemaal niets... ik heb de stad verder ook niet bezocht toen we in Auray waren; alleen de haven en de straatjs daar in de buurt en vooral het houten schip viel me op. Ook stond het water toen veel lager. In eerste instantie dacht ik nog aan het plaatsje Brono (ook in het dept. Morbihan). Bij de straat met spuitende fonteintjes dacht ik aan Contrexeville, maar gezien de bouwstijl van de huizen op andere foto's twijfelde ik daaraan. Maar is het dus Auray?
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 29.11.2008 12:35
Volgens viamichelin ligt tussen Auray en bedoelde plaats 587 km.
In zuidoostelijke richting....
Geplaatst door: frank
Datum: 29.11.2008 14:26
Al een keer geplaatst dus, mij ontgaan.
Tja wat kun je er verder van zeggen, redelijk bekend vanwege de markt op de brug en de "imaginaire tuin".
Heb er niet zulke goede herrinneringen aan, meer van gezien als me lief was vroeg in de ochtend omdat ik met een houten kop verkeerd stuurde op weg naar huis. Kwam ook langs een niet onaardige camping die redelijk centraal in het plaatsje lag. Overigens ook al niet bepaald in mijn favoriete departement voor de insiders:-)