Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 27.04.2010 00:40
OnthulTTTTTTT????
OnthulDDDDDD!!!!
Geplaatst door: Miep Kniep
Datum: 27.04.2010 08:17
Voorzichtig gokje: Huelgoat in Bretagne?
Geplaatst door: Marianne
Datum: 27.04.2010 10:25
Beide antwoorden kan ik niet goed rekenen, maar Niteke zit zeer warm.
Geplaatst door: Niteke
Datum: 28.04.2010 21:19
Marianne is idd knap gevonden, want ik vind Ducey zo niet.
Geplaatst door: Niteke
Datum: 28.04.2010 21:54
Idd Marianne
Dat opvallende rode boompje is geen boompje, dat is een betonne koker met Geraniums.
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
Datum: 29.04.2010 01:15
Dat village fleurie was slim bedacht, maar hoe wist je dat je in Normandië moest zijn? En dan nog: als ik in google afbeeldingen (frans) de woorden Normandie ville fleurie opgeef, zie ik de foto die jij kennelijk bedoelt niet. Wel als je Ducey toevoegt (maar dan helemaal linksboven), maar als je die plaats niet kent doe je dat natuurlijk niet.
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
Datum: 29.04.2010 01:19
Geen idee van de nieuwe opgave, maar het heeft ongetwijfeld iets met Vauban te maken.
Geplaatst door: Marianne
Datum: 29.04.2010 03:02
Peter, Dat het Normandië moest zijn, zag ik aan de bouwstijl van de huizen en aan de daken. Het is niet "village" maar "ville" (er was immers een plaatje bij van een Hotel de Ville) en bij Google>Afbeeldingen begrijp ik niet wat je bedoelt met "frans".
Welk kasteel X bedoelt, weet ik ook niet. Aan de geel-rode vlag zie je al wel in welk gebied je zoeken moet en ook aan het landschap, maar verder kom ik niet. Het zal geen tempelierskasteel zijn, want dan hadden we wel een tempelierskruis te zien gekregen, lijkt mij.