Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 25.05.2010 23:19
We wilden in Bar-sur-Seine de de camping nemen maar was nog gesloten. Zij dus maar doorgereden naar Châtillon-sur-Seine.
Datum: 26.05.2010 00:15
Met de juiste zoekargumenten heb je dat ding binnen 30 seconden te pakken. Op google dus.....
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
Datum: 26.05.2010 00:23
Klopt, maar dat gold voor Bar-sur-Seine net zo zeer :-) Probleem is doorgaans: bedenk de juiste zoekopdrachten. Ik herinnerde me dat ik hier ooit, misschien wel 20 jaar terug, doorgekomen ben en dat dat in de Pyreneeën was. Dan is een zoekopdracht grotte route pyrenees voldoende.
Datum: 26.05.2010 01:01
Zo zie je maar: goed zoeken is een kunst. En enige algemene kennis annex regionale bekendheid helpt daarbij.
Jij bent weer.
Datum: 26.05.2010 07:50
Je had met die opdracht de goede toiletten te pakken, alleen zonder de naam er bij. Kwestie van aanhalingstekens juist plaatsen. Met "art nouveau" toilettes was je wel op de naam Madeleine gestuit.
Datum: 26.05.2010 11:17
Ik geloof dat ik het weeet.....
Weet alleen niet meer hoe 't heet en waar het precies is.
Ga even m'n Michelin erbij halen.
Datum: 26.05.2010 11:19
Heb 't al gevonden!! Rare naam trouwens!
Geplaatst door: Marianne
Datum: 26.05.2010 11:45
Ja Jan, wat ze met die naam precies bedoelen, weet ik niet, maar ik hou wel van zulke plekjes.
Peter, met aanhalingstekens krijg ik precies dezelfde plaatjes in beeld en kom dan terecht bij die leden van flickr.com die er helemaal geen locatie bij vermelden. Ik had er uiteindelijk wel kunnen komen via andere plaatjes, maar ik bedoel dat je 't, ondanks goed zoeken, slecht kunt treffen bij zulke oelewappers.
Datum: 26.05.2010 12:44
Inderdaad! Het Zachte Oog!