Geplaatst door: Emmy
Datum: 21.06.2010 20:30
Frank het is inderdaad in Valence.
Geplaatst door: Miep Kniep
Datum: 21.06.2010 20:40
Uit nieuwsgierigheid, Emmy: Weet je ook wat voor soort gebouw het is? Is het een kantoor ofzo?
Geplaatst door: frank
Datum: 21.06.2010 22:15
Klopt X
Mocht je ooit in Thueyts willen lunchen, aan het pleintje zit een fantastische creperie.
Normaal gesproken ben ik niet zo van de crepes maar hier hebben ze een "crepe truite sauce Sauvignon", werkelijk fantastisch.
Misschien niet zo vreemd dat we door de deur naar de keuken konden zien dat er twee oude besjes achter de plaat stonden.
Datum: 21.06.2010 22:18
@Jan van I,
Even off-topic maar toch een vraag. Ik meen me te herrinneren dat je dit voorjaar met je kleinkinderen naar Frankrijk bent geweest op een tweetal campings. Komen er nog meningen, of heb ik die soms gemist?
Vooral die laatste in de buurt van Cluny interesseert me namelijk. Ik weet alleen niet meer welke.
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 22.06.2010 00:54
Nog wat opmerkingen over die camping...
Vanaf de receptie van de camping is links een straatje waar zo'n 10/12 stacaravans staan.
Helemaal rechts is een gedeelte met de jaarplaatsen. Daar word je niet vrolijk van vind ik. Het was natuurlijk vroeg in het seizoen en dan ziet zoiets er behoorlijk onverzorgd uit.
Maar de rest van de camping is bedoeld voor de "echte" kampeerder! Zoals ik al schreef in mijn mening zijn de plaatsen behoorlijk groot.
Als je behoefte hebt aan privacy dan zijn de plaatsen met de heggen uitermate geschikt.
Moet je je voorstellen: een heg van 2 meter hoogte om je plekje heen. Er is nog net een uitgang vrijgelaten om je auto erin te rijden! Je tent staat helemaal verscholen achter de heg!!
Ik praat nu uiteraard als tentkampeerder!
Wat hebben we nog meer?
Het zwembad uiteraard! Was nog niet open maar zag er erg mooi uit.
En voor de liefhebber: een behoorlijk grote minigolf!!
Was uiteraard ook nog niet open!
Datum: 22.06.2010 12:28
@Jan,
Bijzonder hartelijk dank voor de info. Ziet er goed uit. Kun je nog iets vertellen over Horeca ter plaatse?
Net de website van de camping geprobeerd, lijkt wel alsof die de hik heeft:-)
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 22.06.2010 17:33
We zouden bijna de foto's van X vergeten!!!
Ik heb zitten staren maar kan er echt niks van maken!!
Zelfs geen streek!!