Geplaatst door: Jack
Datum: 05.10.2010 23:31
Dan mag MiepKniep wat mij betreft plaatsen,of iemand anders die zich geroepen voelt.
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
Datum: 06.10.2010 00:53
Lijkt me tamelijk overtuigend
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 06.10.2010 13:24
De foto's van mijn vorige opgave (Petit Andelys) waren voornamelijk genomen VANAF Château Gaillard dus het leek me wel een leuk idee om het kasteel zelf als onderwerp te nemen.
Datum: 06.10.2010 13:55
De vallendeblaadjesdip?
Mijn schoonvader begon altijd rond deze tijd sikkeneurig te worden. Bereikte zijn hoogtepunt rond Kerstmis.....
Geplaatst door: Marianne
Datum: 06.10.2010 15:03
Nee, ligt niet aan de vallende blaadjes, want ik vind 't juist heerlijk om dan de bossen in te gaan, tamme kastanjes te gaan rapen, als 't maar niet regent en liefst een beetje zon erbij. Ieder jaar haal ik een enorme vracht, ga ze dan thuis pellen, óók het bruine velletje er af, dan blancheren en invriezen, om ze later eventjes te kunnen bakken in roomboter, eventueel caramelliseren, en dan serveren in plaats van aardappels, jummie. Rauw lust ik ze trouwens ook. En je kunt ze kapot koken tot blanke puree, niet die vieze bruine puree, waarbij ze te lui zijn geweest om de bruine velletjes te verwijderen.
Waar de dip dan wel vandaan komt? Misschien weer een hormonenkwestie, geen idee eigenlijk.
Geplaatst door: Marianne
Datum: 06.10.2010 19:08
Nee, sorry. De plaatsnaam begint wel met een C. en er is een municipal au bord de la rivière, waar je met 2pers.+ 1 tent + 1 auto al voor €6 per overnachting terecht kunt.
Lijkt me wel wat voor Jan. ;-)
Datum: 06.10.2010 23:13
Dat noemen ze nou valsspelen!!!
Plaats begint met een C, heeft een camping en ligt in 47!!
Maar staat die camping op "onze" website?? Nee dus!!!!
Ik had 'm intussen ook al gevonden....