Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
Datum: 07.10.2010 00:10
@Marianne: trek je wel een fluorescerend hesje aan als je het bos in gaat? Anders bezorgen Franse jagers je iets veel ergers dan een najaarsdip...
@Jan: Je hebt gelijk, zelfs de FFCC kent deze municipal niet en op de site van de gemeente moet je met een vergrootglas zoeken om het genoemde pdf-je te vinden... Hier had iemand voorkennis :-)
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 07.10.2010 00:17
Voorkennis? Dirk? Wie is Dirk??
Laat Dirk zich nu melden!!!
Maar, wie hij ook is, hij moet wel de nieuwe opgave plaatsen.
BTW, Marianne, al zat je in een dip het was wel een prachtige (belachelijk moeilijke) opgave.
Geen inspiratie?? Kom op!!!
Geplaatst door: Marianne
Datum: 07.10.2010 01:12
Waarom die camping niet voorkomt op dit forum, mag joost weten. In mijn oude Michelin-atlas staan gelukkig overal tentjes bij iedere plaatsnaam waar een camping te vinden is. En dan denk ik: "Als er een camping is, en ook nog aan een rivier, dan zullen heel wat forummers de hier geplaatste foto's herkennen en de plaatsnaam snel raden."
Moeilijk Jan? Die toren staat gewoon op clochers:
http://clochers.org/Fichiers_HTML/Accueil/Accueil_clochers/47/accueil_47065_1.htm
En Peter, dank voor je bezorgdheid, maar ik ben niet bang voor jagers, ook niet voor jachthonden, en al helemaal niet voor bloedhonden.
Geplaatst door: ® Sjefke
Datum: 07.10.2010 10:18
@ Marianne: Wees een held, en zeg gewoon dat je als Dirk het spelletje geraden hebt omdat je besefte dat je opdracht wederom niet op jouw aanwijzingen te vinden was. >:->>
Datum: 07.10.2010 11:17
Waar blijft Dirk?
Datum: 07.10.2010 13:11
@Sjefke, nee, zulke geintjes flik ik niet. Wie Dirk is en waarom hij geen nieuwe opgave plaatst, weet ik niet.
Wat 't raden betreft, lijkt menigeen soms aan ernstige brainfog te lijden en dan raden ze de Eiffeltoren nog niet eens. ;-)
Geplaatst door: ® Miep Kniep
Datum: 07.10.2010 13:37
Hoe heb je die goedkope municipal camping gevonden, Marianne?
Ik ben razend nieuwsgierig, want ik mag me zelf toch redelijk ervaren noemen in het vinden van goedkope campings, maar deze had ik niet terug weten te vinden ;-)
Datum: 07.10.2010 14:53
@Miep, gewoon bij toeval. Op mijn Google-reizen kom ik vaak een plaatje van een dorp of stadje tegen dat me wel aardig lijkt, en dan zoek ik verder of 't de moeite waard is, hoe de camping eruit ziet, enz.
Geplaatst door: Dirk
Datum: 07.10.2010 16:07
Dirk had geen voorkennis
Simpel toch dep 47 en de eerste letter een C
Even bij Clocher kijken en voila
Ik moest werken dus daarom ben ik er nu pas weer
Ga nu even zoeken
Datum: 07.10.2010 16:11
Geplaatst door: ® connie
Datum: 07.10.2010 16:53
Is het Metz?
Datum: 07.10.2010 17:02
Klopt Connie:
http://www.flickr.com/photos/petergutierrez/2449312806/
Flickr-foto's zijn trouwens erg makkelijk te kraken. Voor de liefhebber: in de bovenbalk vul je dit in: http://flickr.com/photo.gne?id=
En direct achter het "=-teken" vul je het eerste deel van het nummer in (dus alle cijfers voor de underscore).
Grappig Dirk, dat je net zo dol bent op Clochers als Marianne ;-))
Datum: 07.10.2010 17:08
Heeeee ik dacht antwoord te krijgen van Dirk!
Ik kraak niks maar reageer uit eigen ervaring en herinnering.Vandaar ook mijn vraagteken en mag de liefhebber opnieuw plaatsen,
groet connie
Datum: 07.10.2010 17:28
Hey Miep, ik ben helemaal niet gek op clochers, maar ze zijn vaak het enige duidelijke kenmerk van een dorp of stad, altijd anders dan iedere andere kerktoren.
Overigens vind ik dat Connie nu zelf maar eens een opgave moet plaatsen; is toch helemaal niet moeilijk?
Datum: 07.10.2010 17:29
Ik bedoelde zeker niet dat je iets gekraakt had, Connie. Ik noemde die tip alleen voor Dirk, zodat hij ook weet dat het handiger is om op een andere manier te plaatsen.
En je was me net voor. Vandaar dat ik even het linkje ter bevestiging plaatste ;-)
Datum: 07.10.2010 20:50
D'r gebeurt weer niet veel.
Datum: 07.10.2010 21:01
Datum: 07.10.2010 21:10
Het was idd Metz Connie.
Datum: 07.10.2010 21:44
Dank je Dirk.
Datum: 08.10.2010 00:26
Torenspitsje = opwarmertje???
Mogen we misschien iets meer zien van het dorp cq stad?