Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 16.10.2010 15:45
Datum: 16.10.2010 15:55
Weer twee keer!
Geplaatst door: Marianne
Datum: 16.10.2010 17:16
Je bent zeker zo ongeduldig dat je 2 keer klikt...;-)
Le Castellet is natuurlijk goed. Mooi en dus toeristisch dorpje, maar toch erg charmant.
Zien jullie trouwens in mijn diashows ook vaak zo'n laadbalkje middenin de foto?
Datum: 16.10.2010 17:52
M'n muis vertoont wat kuren geloof ik.
Dat balkje verschijnt bij mij ook af en toe.
Een klein vertraginkje denk ik.
http://picasaweb.google.nl/alouette0/AlbumZonderTitel37#slideshow/5528667881843709170
Datum: 16.10.2010 18:31
Toch vind ik dat balkje in een foto storend, en soms wordt een foto maar voor de helft vertoond, terwijl hij noch in afmetingen noch in kB's groter is dan een andere foto die wèl vertoond wordt. Jammer, want imageshack werkt veel makkelijker dan photobucket.
Is Picasaweb gratis? En hoeveel albums mag je er op na houden? Want ik zie dat jij de albums steeds weggooit...
Geplaatst door: ® Sjefke
Datum: 16.10.2010 22:12
@ Marianne: Picassa is een onderdeel van Google. Als je een Google account hebt, dan kun je daarmee mailen, documenten bewerken, en ook foto's plaatsen. Ongeveer net zoals Bing (hotmail, live, etc) Het maximum op Picassa dat je gratis terbebschikking hebt is voor zover ik weet 1 gb aan foto's. Als je klein foto's gebruikt kun je er wel een paar 1000 plaatsen, maar bij een gemiddelde grootte van 2 MB dan stopt het aantal bij ongeveer 500. Als je dan toch meer wilt plaatsen dan kun je extra webruimte "huren" bij Google.... Voor zover ik van mijn zwager weet, kun je meer foto's plaatsen via Live. (hij heeft het over een onbeperkte hoeveelheid, maar dat heb ik nog nooit uitgezocht).
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Geplaatst door: frank
Datum: 16.10.2010 23:53
Meestal kijk ik naar of geniet ik in alle stilte van de fotos op dit topic. Maar mijn hemel Jan, wat een draak van een kerk heb je nu toch gevonden, uiteraard een zeer subjectieve persoonlijke mening.
De rest van het dorp is trouwens zeer aangenaam.
Geen flauw idee waar we dit kunnen vinden.
Datum: 17.10.2010 00:15
Stad bestaat uit twee totaal verschillende gedeelten.
Het gedeelte van de foto's is het oude gedeelte van de stad.
Is weinig van de merken door allerlei verwoestingen van diverse oorlogen. Is ook compleet oninteressant vergeleken met het nieuwe gedeelte.
In het nieuwe gedeelte is alle horeca te vinden en uiteraard de toeristen.
De naam van de stad bestaat uit twee delen: huppelepup-dinges.
Dinges is dan het oude gedeelte.....
Datum: 17.10.2010 00:17
Nieuw is zeer betrekkelijk: 17e eeuw!
Datum: 17.10.2010 00:32
Datum: 17.10.2010 01:29
Ja, ik dacht ook al aan Charleville-Mézières, maar kon de bijbehorende kerk niet vinden.
Nu plotseling wel gevonden:
http://oproimage.open-system.fr/billet/ardennes-otcharleville/basilique_01.jpg
@Sjefke, hartelijk dank voor deze informatie. Ik heb begrepen dat zo'n account gratis is, maar is Gmail ook gratis?
En kan iemand mij vertellen of je bij Picasaweb b.v. 10 foto's tegelijk kunt uploaden zoals bij imageshack?
Mijn foto's verklein ik trouwens steeds tot het liefst minder dan 100kB, soms ietsje groter, en omdat de foto's zo klein zijn, snap ik helemaal niet waarom bij imageshack dat laadbalkje in de foto's komt.
Datum: 17.10.2010 01:43
Picasa. Heb 't even uitgeprobeerd met 20 foto's. Geen probleem!
Kwestie van enkele tientallen secondes.
Charleville-dinges is uiteraard goed.
Datum: 17.10.2010 02:00
Okay, moet ik ook maar 's een Google-account aanmaken.
Nu eerst even een photobucket-probeerseltje:
http://s1233.photobucket.com/albums/ff400/DouceFrance/pvp/?albumview=slideshow
Datum: 17.10.2010 12:39
Datum: 17.10.2010 13:34
Helemaal goed.
Datum: 17.10.2010 13:51
Datum: 17.10.2010 14:23
Datum: 17.10.2010 14:49
Strafbaar?? Waarom plaatsen mensen dan foto's op het internet?
Als men wil dat anderen erafblijven dan moeten ze maar een blokkade inbouwen zoals bij veel foto's op flickr.
Oh ja, Bonaguil is uiteraard goed.
Datum: 17.10.2010 15:04
Ik vind 't ook kolder, maar toch schijnt 't strafbaar te zijn; bij photobucket dreigen ze je levenslang te verbannen; de andere ellenlange teksten heb ik niet gelezen. Pogingen tot blokkades werken volgens mij niet, want de foto zit al in de Temp.Internet Files zodra hij te zien is op het beeldscherm, of je maakt er even een screenshot van.
Voor zover ik Picasa nu bekeken heb, vind ik 't niet handig, maar dat is waarschijnlijk gewoon even een kwestie van wennen.
Ook zo'n gedoe om eerst een account en gmail nodig te hebben...
De volgende is nog een imageshack:
http://img816.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=60558495.jpg
Geplaatst door: joost_k
Datum: 17.10.2010 19:01
Trets