Geplaatst door: Theo
Datum:
16.06.2010 14:04
Wat een negativiteit zeg, om het zo te benaderen mbt objectiviteit.
Geplaatst door: digi-oma
Datum:
16.06.2010 14:05
Kees... wij zijn net terug uit Madeira en reken maar dat er daar in het binnenland nog heel veel ernstige schade te zien is van het noodweer begin dit jaar. En ze werken er ontzettend hard; aan de weggeslagen wegen, de verwoeste huizen, aanleggen nieuwe afwateringen in de bergen; ook de weekeinden. Helaas kunnen ze ook daar niet toveren; misschien in de Var wel.
Geplaatst door: ® Kees
Datum:
16.06.2010 14:24
Tja dat kan ook bijna niet anders natuurlijk... Ik weet het, het klinkt waarschijnlijk egoistisch maar je verheugt je er zo op, en dan dit...
Geplaatst door: Car2
Datum:
16.06.2010 15:09
Mensen die daar zitten en wonen, allen veel sterkte.
Die binnenkort gaan:
"Na regen komt zonneschijn"
Geplaatst door: Jan
Datum:
16.06.2010 15:24
De ramp neemt steeds grotere vormen aan, men spreekt nu al van tientallen doden!!!
Datum:
16.06.2010 15:39
Geplaatst door: ® Ria
Datum:
16.06.2010 15:53
Ik vind het toch wel erg bizar dat er nu al mensen roepen dat ze hopen dat alles is "opgeruimd" als hun vakantie begint. Tuurlijk, iedereen verheugd zich op vakantie maar als er een natuurramp plaats vindt denk je toch niet direct aan je vakantie maar aan de mensen ter plaatse. Wees blij dat je er niet was toen dit gebeurde.
Geplaatst door: Elma
Datum:
16.06.2010 15:59
Wij zaten vorig jaar op Camping Résidence Du Campeur.We hadden toen ook een giga onweersbui gehad.Toen stond de boel ook behoorlijk blank.
Toevallig keek ik nog op buienradar en dacht nog:zo daar is nu flink noodweer,dat kan de camping zeker niet aan.
Geplaatst door: Andrea
Datum:
16.06.2010 16:00
Vreselijk voor de nabestaanden zeg. :(
Geplaatst door: pieterjan comeine
Datum:
16.06.2010 16:14
hallo,
wij gaan binnen 5 weken naar roqubreune sur argens naar camping: domaine de la bergerie. zou er iemand weten of er daar iets is van overstroming of schade?
bedankt voor de informatie
mvg, comeine pieterjan
Geplaatst door: ® Gijs
Datum:
16.06.2010 16:15
ECHT ongelooflijk ja!! Er komt ook maar zeer weinig informatie over de getroffen campings los, ik kan op internet niets vinden in ieder geval. Lijkt me vreselijk die onzekerheid
Geplaatst door: Freek
Datum:
16.06.2010 16:39
Domaine de la bergerie ligt best wel een eindje weg van de rivier die overstroomd is. Het kan best zijn dat daar niets aan de hand is.
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum:
16.06.2010 16:47
De getroffenen wil ik graag mijn medeleven betuigen. Krijg ik gewoon kippenvel van, ondanks het zonnetje hier.
Geplaatst door: sannie
Datum:
16.06.2010 17:05
Nogal logisch dat je nog niks hoort over eventueel getroffen campings,ze hebben nu nog andere zorgen dan de komende toerist.
Over een dag of wat zal er wel meer bekend zijn
Geplaatst door: kim
Datum:
16.06.2010 17:06
Wij zijn zaterdag terug gekomen van een heerlijke vakantie in dit mooie gebied. Wat kan de mooie natuur ook vreselijk wreed zijn. Ik vind het ontzettend erg voor de inwoners van dit gebied. Mijn gedachte is de hele dag bij de vele Nederlanders die al op de campings aanwezig waren. Ik hoop dat zij allemaal weer gezond thuis mogen komen.
Geplaatst door: ® rubenvanelewout
Datum:
16.06.2010 17:25
Mijn ouders zitten op lei suves in roquebrune sur argen. Ik heb zojuist tel. contact met ze gehad. Op deze camping staat alles nog op zijn plaats alleen de mensen kunnen niet weg en de elektriciteit is ook uitgevallen. Zij hebben dus geluk gehad! Sterkte voor degenen die het slechter getroffen hebben. En de mensen die nog geen contact hebben kunnen leggen met hun familie of vriende. Want dat is ook heel vervelend.
Datum:
16.06.2010 17:31
Tja, als ik campingbeheerder van een overstroomde camping was en zonder stroom zou zitten. Dan zou ik ook andere priorieiten hebben, dan info de wereld insturen.
Op de radio gehoord, dat de ANWB melding maakte van 200-NL-ers in de problemen.
Vreselijk voor de mensen daar, je zult maar uren met je gezin op het dak de nacht uit moeten zitten in doodsangsten, stortregen en wind.
Geplaatst door: Erik Bos
Datum:
16.06.2010 17:59
Heeft er iemand info over Les Pecheurs in Roquebrune. Vrienden van mij zaten daar heb nog geen contact met ze kunnen krijgen.
Geplaatst door: Martijn Verhoeven
Datum:
16.06.2010 18:08
Ik was op Camping Les Pecheurs en kan vertellen dat:
We om 21.00 uur geevacueerd werden. Het water kwam toen de wal over het restaurant in.
Het was niet duidelijk waar we heen moesten. De coordinatie was slecht.
Per toeval allemaal verzameld bij de Intermarche op een kilometer afstand. Daar troffen we veel landgenoten aan. We hebben staan wachten en wachten en uiteindelijk in collone afgevoerd naar St Aygulf en opgevangen in een sporthal. De verhalen zijn dat Les Pecheurs onder vier meter water heeft gestaan. Dat wil zeggen dat hij vrijwel volledig verwoest is. Bel voordat je die kant op gaat met je reisverzekering of de camping.
Geplaatst door: Henkje
Datum:
16.06.2010 18:12
Ik heb erg veel info, heb telofonische contact daar. Iedereen zit zonder stroom daarom hoor je zo wijnig want niemand kan op internet hun verhaal kwijt, ook is het leiding water afgesloten in het gebied bvan hotel van der valk, hierdoor zijn de wc afgesloten, moch iemand iets willen weten hoor ik het wel,