Geplaatst door: E.A. Scholten
Datum:
08.09.2010 16:32
@@nna en Marjel,
Gedurende ons verblijf bij Roquebrune (vanaf 23-8) hebben we nergens een bord gezien dat Pecheurs gesloten was. Niet op de weg rond Roquebrune en niet bij de ingang (niet op de pilaren bij de weg en niet op het hek). Misschien dat er voor 23-8 iets gehangen heeft, maar het hing er niet toen wij er langsreden. Dat is onze constatering.
Geplaatst door: @nna
Datum:
08.09.2010 16:38
Vreemd dat er geen bord hing. Wij zijn een aantal malen langs de camping gekomen en ik heb het bord steeds zien hangen...
Geplaatst door: brigitte
Datum:
10.09.2010 20:06
Hallo
geeft er al iemand de aanbetaling terug gekregen van camping
Etoile d'Argens wij horen daar niks meer van ze antwoorden zelfs niet op de mails die ze krijgen.
Geplaatst door: Ynte
Datum:
14.09.2010 15:20
Hallo,
Wij zijn afgelopen week terug geweest op camping les Pecheurs.
De staanplaatsen zijn allemaal opgeruimd en zien er weer netjes uit.
Verder moet er nog veel gebeuren zoals het zwembad, restaurant enz.
Ook staan er nog caravans en een auto op het speelveld.
Ik zal proberen nog wat fotos hiervan op foto bucket te plaatsen.
Op het toegangsweggetje vanaf de oude oude brug lag een hoge berg met spullen dat is wel raar want ook ons materiaal ligt daar tussen.
We hebben met de eigenaar of beheerder gesproken en die vertelde ons dat de camping april 2011 weer open gaat.
Verder waren er nog wel sporen van de overstroming te zien,winkels die nog dicht zijn en veel wrakken van autos en caravans.
Geplaatst door: ® pmtimmer
Datum:
22.09.2010 18:17
beste Ynte als je de resterende foto,s op photobucket hebt gezet kun je mij dan een mailtje sturen waar ik ze kan vinden
ben er erg benieuwd naar
b.v.d. pmtimmer
Geplaatst door: ® Piet en Margreet
Datum:
28.09.2010 22:32
fam Timmer(Peter en Wil.toch)
leuk je reactie te zien.
wij hebben nadat jullie naar huis zijn vertrokken
jullie caravan gezien.wilde persoonlijk mailen maar het lukt niet als ik op het groene envelopje van de reactie klik,ben wel aangemeld hoe zal dat kunnen.
groeten Piet en Margreet
Geplaatst door: ® pmtimmer
Datum:
28.09.2010 23:10
hallo piet en margreet leuk om een reactie van jullie te krijgen ben wel benieuwd hoe het nu met jullie gaat.
mijn e-mail adres is pmtimmer@hotmail .com
hier is verder alles goed hebben al weer een andere caravan gekocht en gaan het volgend jaar weer proberen.
groetjes peter en wil
Geplaatst door: Diana
Datum:
06.10.2010 22:23
Wij hadden een campingplaats geboekt op Etoile d'argens. Ondanks dat mij telefonisch door de camping is meegedeeld dat de aanbetaling zal worden terugbetaald als ik de reserveringspapieren zou toesturen, heb ik nog niets terug ontvangen van de aanbetaling.
Zijn er mensen die inmiddels de aanbetaling van Etoile d'argens hebben terug ontvangen?
Geplaatst door: Diana
Datum:
08.10.2010 00:04
Vandaag onze aanbetaling terugontvangen van camping Etoile D'argent.
Geplaatst door: ynte
Datum:
24.12.2010 21:01
Goed kerst gevoel camping alsnog betaald.
Geplaatst door: sylvie
Datum:
30.07.2011 14:08
We zijn nu net iets meer dan een jaar verder, dit jaar zijn we niet teruggekeerd naar Etoile d'argens, we twijfelden te hard of de confrontatie niet nét iets te heftig zou zijn, vooral omdat mijn kindjes (tweeling die toen 3jaar was) nu nog steeds over de modder, de helikopter en het water spreken. En toch, de vakantie is voor ons dit jaar voorbij en niettegenstaande we enorm teleurgesteld geweest zijn in de hulp achteraf, hebben we het gemist, volgend jaar gaan we dus terug.
Nu het komkommertijd is in "nieuwsland" wil ik de moment aangrijpen om de verzekeringsmaatschappijen nog eens op de korrel te nemen, en miscchien hebben ze in de media nu wel even tijd om het verhaal te publiceren.
Daarom ben ik op zoek naar verschillen in de verzekeringsmaatschappijen, voor wat betreft "all risk waar natuurrampen in vervat zitten". Naar verluidt zijn de verzekeringen in Nederland veel betaalbaarder dan in Belgie, is het ook eenvoudiger om een caravan te verzekeren tegen zulke dingen.
Kan iemand mij verder helpen met info (tarieven, voorwaarden, mogelijkheden) over verzekeringen die mensen niet in de steek lieten tijdens de overstroming in VAR frankrijk 2010. Wij hadden een gewone autoverzekering, reisbijstandverzekering en rechtsbijstand. We zijn gelukkig perfect gerepatrieerd geweest (gratis!!!) maar voor de rest hebben we nergens een eurocent voor gekregen, hebben we geen beroep kunnen doen op rampenfonds of iets dergelijks en tot op vandaag vind ik dit nog steeds een dikke schande