Geplaatst door: martine roos
Datum:
17.06.2010 09:42
Camping lei Suves ir ongedeerd, weinig tot geen last van gehad. Informatie gehad via mijn contact persoon. Begin volgende week als animatie op camping lei Suves.
Geplaatst door: Margot
Datum:
17.06.2010 09:52
Heeft iemand enig idee hoe het is met Domaine de La Bergerie?
Wij (zouden) hier binnenkort naar toe gaan maar ik zie het somber in.
Geplaatst door: Baans
Datum:
17.06.2010 10:06
Ik zag dat iemand over lei suves vragen had. Vanmorgen heb ik contact gehad met mijn ouders die daar op vakantie zijn. Op dat moment brak er een dijk door en moesten ze met spoed naar een hoger gelegen deel van de camping geevacueerd worden. Gasflessen etc kwamen binnen enkele seconden al langsgedreven. Momenteel hebben wij geen contact meer kunnen leggen met zowel camping als ouders, dus wachten we met maar even af.Ben al blij dat dit niet vannacht in hun slaap gebeurt is.
Geplaatst door: tineke
Datum:
17.06.2010 10:08
Margot, bij de meningen over Camping Domaine De La Bergerie staat, dat de camping tegen de heuvels gelegen is met prachtig uitzicht.
Bovendien ligt deze camping niet aan de rivier.
Misschien kan je de camping bellen met je vragen: 00 33 4 98 11 45 45
http://www.camping-frankrijk.nl/campinginformatie.asp?CampingID=126507
Geplaatst door: Bonasera
Datum:
17.06.2010 10:09
Even gezocht in de Franse dagbladen,en bitter weinig nieuws voor de toeristen.
Volgens het nieuws is het vooral in La vallée de l'Argens,dat campings geevacueerd zijn ,vele binnenroutes zijn afgesloten.
Een map van deze vallei.
http://pedagogie.ac-montpellier.fr/svtlithobd/recherche_etab.html?numero=172&lat=43.45532938276174&long=6.567855477333069&zoom=16
Wel op het - teken klikken om te in te zoomen,zo krijgt men toch een idee van de plaatsen.
Datum:
17.06.2010 10:12
Hoi Tineke,
Ja we hebben gisteren geprobeerd te bellen, maar ja ook daar hebben ze natuurlijk geen stroom. Dus het zijn spannende tijden.
Geplaatst door: Jolanda
Datum:
17.06.2010 10:19
Ik heb vanmorgen contact gehad met Ecamp over camping Domaine de la Bergerie. Wij gaan het weekend al. Er is daar op de uitgevallen stroom na niets aan de hand volgens de contactpersoon. Het probleem is meer nog de bereikbaarheid. We worden op de hoogte gehouden.
Geplaatst door: Leo
Datum:
17.06.2010 10:24
Geplaatst door: fam.stadman
Datum:
17.06.2010 10:25
Hoe staat het met "domaine de la bergerie" Wij hebben hier een campingplaats geboekt m.i.v. 4 juli 2010.
Kunnen we daar nog wel terecht, en zijn de wegen begaanbaar voor auto/caravan?
Geplaatst door: W.J.Basten
Datum:
17.06.2010 10:28
Wij komen al jaren op camping de Saint Aygulf plage. Onze caravan staat daar ook in de stalling. Uiteraard zijn we zeer begaan met de mensen aldaar maar ook zijn we benieuwd naar de toestand van de caravan. Telefoons ed zijn niet te bereiken. In al die jaren nooit een mobiel telefoonnummer van de Nederlandse medewerker Tonio gevraagd maar nu zit ik er toch om verlegen. Heeft iemand van de lezers een telefoonnummer van de man zodat ik hem kan bereiken? Gaarne dit nummer in een mailtje naar mijn e-mail adres en niet op het forum plaatsen. Bij voorbaat dank en onze gedachten gaan uit naar de mensen op de camping. Veel sterkte. Fam. W.J.Basten, Velserbroek
Datum:
17.06.2010 10:34
Jolanda,
Opzich goed nieuws. Kan jij ons op de hoogte houden?
Geplaatst door: ® Gijs
Datum:
17.06.2010 10:35
Jemig Lei Suves dus ook al! Zeer bedankt voor de update en ik hoor graag meer, we gaan 12 juli daar naartoe namelijk....
Geplaatst door: jolanda
Datum:
17.06.2010 10:37
Ja, als ik nog nieuws heb over Domaine de la Bergerie laat ik het zsm weten!
Geplaatst door: wijnsma
Datum:
17.06.2010 10:39
heeft iemand ook iets gehoord over de campings bij port grimaud??
we zijn net een week weer thuis uit port grimaud en zijn benieuwd of daar ook overstromingen zijn geweest!!! tussen Toulon en frejus was het ook mis was op het nieuws, vorig jaar 18 september ook een grote overstroming mee gemaakt op camping la plage in port Grimaud en ook bij st maxime 100 autos mee gesleurd door het hoge water!!! wie heeft familie op een van deze campings gehoord??
Geplaatst door: Bonasera
Datum:
17.06.2010 10:54
http://www.nicematin.com/
Nu klikken op:" dernières vidéos>>> L'Argens dévaste les campings fréjusiens
videos over ondergelopen campings....
Geplaatst door: Shirley
Datum:
17.06.2010 11:01
Wij zaten op camping Les Pecheurs. Om 22 uur dinsdagavond kregen wij de melding pak je kinderen en ga, ga, ga! Het ging zo snel met het water! Werden toen naar de parkeerplaats bij de Intermarchee geleid. Kort daarna is de camping helemaal overstroomd. We hebben zelf besloten een hotel te gaan zoeken en niet in de auto af te wachten. Toen we de volgende ochtend terug kwamen bleek dat ook de parkeerplaats was ondergelopen en dat de mensen daar om 2.15 uur weer snel weg moesten. We konden tot ongeveer 1,5 km komen, daar stond alles nog helemaal blank en de stacaravans stonden daar al op de weg. De hele dag haalden ze nog mensen van de daken. Ik ben blij dat we net op tijd van de camping zijn gehaald!!!
Alle spullen kwijt en daar was niks meer te zoeken, dus zijn we maar terug gereden...
Geplaatst door: Anna
Datum:
17.06.2010 11:05
Iemand vroeg om camping "Domaine de la Noguiere". Is er ovre deze camping al iets bekend?
Geplaatst door: Hans
Datum:
17.06.2010 11:05
----Ou encore à Fréjus où un Néerlandais qui tractait une caravane est sorti au moment où son véhicule était emporté par le courant, avec son épouse à l'intérieur------
http://www.nicematin.com/article/cote-dazur/inondations-le-var-en-deuil
Geplaatst door: Anna
Datum:
17.06.2010 11:15
domaine de la Noguiere is ongedeerd gebleven; zij ligt wat hoger. Echter: er is geen stroom en geen telefoonverkeer mogelijk.
Geplaatst door: Willem
Datum:
17.06.2010 11:18
Ik heb vanmorgen met RCN Nederland gebeld om te vragen naar de situatie op Domaine de la Noguiere.
Volgens de telefoniste is de camping niet overstroomt,ze hebben geen stroom maar dat is logisch, wel veel water gehad natuurlijk. Verder geen persoonlijke ongelukken. De camping ligt hoger dan de weg, op een soort heuveltje dus dat was gunstig.
De N7 waar de camping aan ligt is nog niet begaanbaar naar komt waarschijnlijk in de loop van de dag vrij.