Geplaatst door: Bonasera
Datum:
17.06.2010 17:04
Geplaatst door: Sem
Datum:
17.06.2010 17:05
Mensen als jullie niets meer kunnen boeken in Zuid-Frankrijk, ga dan lekker iets anders zoeken in bv Italie!
Datum:
17.06.2010 17:06
Le camping "Les pêcheurs", situé de l'autre côté de la route, n'est pas mieux loti.Son directeur ne souhaite pas s'exprimer, mais le mètre d'eau stagnante qui accueille le visiteur à l'entrée du camping parle pour lui."La saison est foutue", souffle une employée.
Geplaatst door: marion e.
Datum:
17.06.2010 17:12
Heel erg voor alle getroffen vakantiegangers, maar zeer dramatisch wat ook de bewoners is overkomen.
Deze tekst gaat over een baby van 18 maanden die door de vloed uit de armen van zijn moeder is gerukt in de nabijheid van Camping Les Pecheurs.
"Dramatique aussi, plus encore lorsque cela touche un petit, la catastrophe qui a coûté la vie à un garçonnet de 18 mois. Le bambin se trouvait dans les bras de sa maman, quartier Bellevue, en amont du Pont de l'Argens, à proximité du Camping des Pêcheurs lorsque les flots l'ont emporté. De quoi hurler de douleur lorsque l'on est maman."
Datum:
17.06.2010 17:14
Die man of vrouw die tussen zijn tanden gezegd heeeft.
Het seizoen is naar de kl*ten mag zeker zijn biezen pakken.
Geplaatst door: Katie
Datum:
17.06.2010 17:15
Mieke: Is die camping in Cavalaire? Volgens mij is daar niets aan de hand, wij hebben zelf geboekt in Croix Valmer en ik krijg net een mailtje dat de camping niet is getroffen en dat is 5 kilometer verderop. Selection camping is dus in orde.
Maar wij gaan pas over twee maanden.
Datum:
17.06.2010 17:23
Ik kan maar één raad geven aan diegene die in de eerste dagen in die richting vertrekken,indien geen zekerheid zoek toch een paar alternatieven ,eenmaal daar zullen de ordehandhavers U doorsturen via routes die mogelijk zijn.
Wees toch voorbereid.
Geplaatst door: Martijn Verhoeven
Datum:
17.06.2010 17:32
Als Frans niet je beste taal is:
Camping "Les Pecheurs", gelegen aan de andere kant van de weg, is niet beter af. De directeur wil geen commentaar geven, maar de meter van stilstaand water dat de bezoekers begroet toegangsweg naar de camping spreekt voor zich. "Het seizoen is geruïneerd, 'een werknemer blaast.
Geplaatst door: marion e.
Datum:
17.06.2010 17:34
Waarom zou je op korte termijn hier naar toe gaan als je niets geboekt of gehuurd hebt??
Wil je deze ravage wel zien?
Volgens mij loop je alleen maar in de weg bij alle opruimwerkzaamheden.
Geplaatst door: trudy
Datum:
17.06.2010 17:44
weet iemand hoe het in st tropez zelf is om er te komen !!
Geplaatst door: trudy
Datum:
17.06.2010 17:48
weet iemand hoe het in st tropez zelf is om er te komen !!
Geplaatst door: ® Mieke
Datum:
17.06.2010 18:05
Voor Katie: Dank je wel voor je informatie. De camping zit inderdaad in Cavalaire. Ik wil niet direct aan de telefoon hangen( als verbinding al mogelijk is) want ze hebben wel andere zaken aan hun hoofd. Het is omdat we geboekt hebben. Wanneer gaan jullie?
Geplaatst door: Mieke
Datum:
17.06.2010 18:06
Oeps Katie, ik lees net dat je pas over 2 maanden gaat. Beter lezen dus.
Geplaatst door: Marsja
Datum:
17.06.2010 18:13
Ik hoop maar dat de mensen daar en de camping eigenaren goed verzekerd zijn anders kunnen er wel een aantal inpakken. Het seizoen is naar de knoppen. Zolang het alleen maar schoonmaken is zal het meevallen, maar water maakt zoveel kapot.
Kijk de nederlandse vakantiegangers...die zullen vast goed verzekerd zijn. Is niet leuk dat je je spullen kwijt bent maar het is maar materiaal. Je leven is veel belangrijker.
Geplaatst door: hans
Datum:
17.06.2010 18:41
Vanochtend via GSM contact gehad met medewerkers van Camping Selection in La Croix Valmer. Geen schades, alleen geen water en stroom en vaste telefoon. Dit was vanochtend, de verwachting is dat water, stroom en telefoon vandaag weer zou werken. Dit verhaal werd bevestigd door een restaurant eigenaar vlakbij Selection. Er is wel veel regen gevallen, ook vanochtend regende het.
Geplaatst door: Sandy
Datum:
17.06.2010 18:57
Weet er iemand of St Raffael naast Frèjus ook getroffen is door het onweer? Wij gaan binnen 2 weken naar camping La Douce Equitide?
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
Datum:
17.06.2010 19:12
Saint-Raphaël is ook getroffen, maar die camping staat niet op de lijst van getroffen campings. Houd er echter rekening mee dat de camping over twee weken nog altijd moeilijk bereikbaar kan zijn.
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
Datum:
17.06.2010 19:19
Wat betreft de bereikbaarheid van Saint-Tropez: uit het persbericht van het departementsbestuur haal ik dit:
Le réseau secondaire du secteur sud-est du Var est saturé, notamment dans le golfe de Saint-Tropez compte tenu des nombreux usagers qui ne peuvent plus progresser vers Fréjus, voire Nice.
Kortom: het hele secundaire wegennet in het zuidoosten van de Var zit verstopt, met name rond de Golf van saint-Tropez als gevolg van de vele weggebruikers die niet meer in de richting van Fréjus en Nice kunnen komen. Tussen de regels door lijkt daar te staan dat de kustweg vanuit Saint-Tropez richting Fréjus, de belangrijkste uitvalsweg voor Saint-Tropez, gestremd is.
Geplaatst door: ® Marcel wapstra
Datum:
17.06.2010 19:22
Voor de mensen die de carvan gestald hebben bij
SARL Saint-Jean
Quartier de la Plaine
88370 Saint-Aygulf
kunnen kijken;http://www.varmatin.com/videos
film;Les inondations vues du ciel
op 27 seconden zie je de stalling.
Geplaatst door: Sandy
Datum:
17.06.2010 19:30
Dank je voor de snelle reactie.
Ik heb de naam van de camping verkeerd doorgegeven.
Het is La Douce Quietude in St Raffael.