Kip Caravan failliet (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: mar
, Datum:
25.09.2010 20:39
welterusten om 7 uur? Dan gaan mijn kinderen naar bed. Zijn jullie ook van die leeftijd? Aan het gekissebis te horen wel... ;-)
Geplaatst door: ® Sjefke
, Datum:
25.09.2010 23:52
@ Tineke & Johan: Kan dit draadje op slot, er is alleen nog maar gekissebis zonder serieuze reacties! Alvast bedankt, Sjefke
Geplaatst door: toon
, Datum:
26.09.2010 14:14
hoi had kip chateau niet over genomen laatst???? en nu de fles op??? erg hoor!!!!
Geplaatst door: haan
, Datum:
26.09.2010 19:36
ja en dus ook Homestar voorheen Homecar
Geplaatst door: els
, Datum:
26.09.2010 20:52
En de nieuwe homestar is van zeer slechte kwaliteit.
Geplaatst door: Klaas
, Datum:
26.09.2010 21:50
Een merk als KIP heeft bij mij meer met emotie te maken. Ik vind het persoonlijk een caravan die zich naar mijn smaak onderscheidt van de rest, gedurfd en innovatief. Het is een dure caravan...das zeker...maar dat is een auto als Audi, Bmw en Mercedes ook. Ik vind het erg naar voor het personeel dat ze voor een tweede keer moeten incasseren. En volgens mij heeft de prijs van de caravan niets te maken met het faillisement maar het is nmi meer een kwestie van bad-timing(crisis). En ja...misschien hadden ze beter dit of beter dat kunnen doen...maar achteraf kijk je een koe in de kont.... Ik hoop dat dit stukje Hollands glorie nog is te redden met nieuwe investeerders want laten we, net als de Fransen, trots zijn op ons nationaal product. We houden er zo weinig over.
Geplaatst door: Bonasera
, Datum:
27.09.2010 07:09
Geplaatst door: van Lunteren
, Datum:
27.09.2010 16:06
Klaas is vast een vriend van het management.
Geplaatst door: ® marie
, Datum:
27.09.2010 16:25
Ik ben het met Klaas eens. En ik vind het mooi verwoord.
Geplaatst door: van Lunteren
, Datum:
27.09.2010 16:29
Dab ben jij vast een vriendin van het falende management.
Geplaatst door: klaas
, Datum:
27.09.2010 16:49
Geplaatst door: ® Loraine
, Datum:
27.09.2010 17:47
Mooi verwoord Klaas. Het is toch erg voor de medewerkers en een stuk nostalgie. Ben geen vriendin van management, woon niet eens in buurt. Daarom mag men dit toch wel typen!!! Wat men typt is komt niet eens in buurt van bruine arm halen....
Geplaatst door: Tim
, Datum:
03.10.2010 10:31
Geplaatst door: carmen
, Datum:
06.10.2010 18:57
Hallo, Wij, belgen, zijn geen bezitter van een kip, maar hebben vorige zomer speciaal naar nederland geweest om die caravans in een showroom te bezichtigen (niet aan te kopen in Belgie). We waren van het eerste moment "verliefd" erop en waren van plan in het voorjaar er een aan te schaffen. Wellicht zal dit nu niet meer gaan? Maar graag had ik hetvolgende geweten. Indien bij ons een firma failliet is, wordt alle stock door een curator verkocht. Wordt er ook een datum vastgesteld in Nederland waarbij er in de fabriek de stockmodellen particulier verkocht worden? Wellicht verschijnt dit in de nederlandse kranten, maar ik zou hiervan ook graag op de hoogte gebracht worden...
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
06.10.2010 20:06
Carmen, heb je hier wellicht iets aan? Zijn showmodellen van Kip bij goed en betrouwbaar adres.Is zuid-Nl, onder Nijmegen.
Geplaatst door: ® Irene 1
, Datum:
07.10.2010 19:37
ik zie dat de link foetsie is, is de Greeff in Grave