Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lieven 
, Datum:
17.05.2012 23:29
Ben net via de site van APRR gaan proberen om zo'n t-badge te bestellen. Ik merkte dat je als particulier enkel een categorie1-badge kan bestellen, omwille van de dakkoffer zou ik een categorie2-badge moeten bestellen. Heeft hier iemand ervaring mee aub?
Geplaatst door: donald
, Datum:
17.05.2012 23:59
@lieven,
met een dakkoffer val je onder categorie 1 (als je voertuig zelf maar onder de 2 meter hoogte is)
Geplaatst door: mri
, Datum:
18.05.2012 09:27
@lieven. Er staat inderdaad dat de badge voor categorie 1 is, maar je kan hem gewoon bestellen hoor. Wij gebruiken deze badge van APRR ook voor onze auto+caravan (categorie 2) en alles werkt keurig. Geen flauw idee waarom ze op de website zetten dat het alleen voor categorie 1 is.
, Datum:
19.05.2012 12:03
@Donald & @Mri = bedankt voor jullie reactie. Onze wagen meet 2m30 hoog (mét dakkoffer) vandaar dat ik meteen uitging van categorie2.
We zullen jullie raad opvolgen, bedankt daarvoor!
Groeten Lieven
Geplaatst door: ® Dick 
, Datum:
20.05.2012 09:36
Geplaatst door: joyce 
, Datum:
20.05.2012 10:05
Geplaatst door: ignas
, Datum:
20.05.2012 22:38
heb afgelopen dagen voor het eerst met zo´n badge gereisd, en het ging flitsend. de eerste keer waren er geen wachttijden voor de bemande tolpoortjes, dus voelde het niet echt stoer om de oranje t aan te houden, maar op de terugweg vandaag waren er lange rijen voor de bemande poortjes. als je al die mensen kunt passeren met een ´bliep´ dan voelt dat toch wel erg lekker...
Geplaatst door: racc
, Datum:
21.05.2012 07:33
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Op internet hebben we gevonden dat de blauwe pijlen/borden de geautomatiseerde tolpoorten aanduiden die uitsluitend betaling per creditcard accepteren (waarbij dit eventueel alleen mogelijk is voor voertuigen in categorie 1).
We kunnen dit echter nog niet volledig bevestigen en zullen deze vraag neerleggen bij de ASFA, de overkoepelende organisatie van de verschillende tolwegbeheerders. Zodra wij hier antwoord op hebben ontvangen, zullen we dit aan u laten weten.
Met vriendelijke groet,
Tiffany VERPOORTE
Informatie Afdeling / Service Information
ATOUT FRANCE - Frans Bureau voor Toerisme
Prinsengracht 670 – 1017 KX Amsterdam - Pays-Bas
F: +31 (0)20 620 33 39
www.rendezvousenfrance.com | www.atout-france.fr
Meer weten? Word onze vriend/follower:
Professionnels francais, l’actualité du marché néerlandais sur notre blog :
www.plusfrance.com - Samen Frankrijk ontdekken !
Geplaatst door: Henk
, Datum:
21.05.2012 08:32
@Ignas
Met of zonder caravan ?
, Datum:
21.05.2012 08:52
@henk: deze eerste keer zonder, dus kon ik helemaal links onder de 2m hoogtebarriere rijden. volgende keer met caravan. en dan hou ik de rechter strook aan (voor vrachtwagens).
, Datum:
23.05.2012 13:38
@Joyce; bedankt voor de verduidelijking!
Ben eens benieuwd in Juli...
Geplaatst door: Martine
, Datum:
23.05.2012 15:15
Geplaatst door: d.roog
, Datum:
23.05.2012 17:42
Geplaatst door: Car2
, Datum:
23.05.2012 19:41
Geplaatst door: Car2
, Datum:
23.05.2012 19:45
Geplaatst door: Piet
, Datum:
28.05.2012 22:38
Ik probeer een Liber T te bestellen bij Appr, alles gaat goed totdat ik mijn 3 cijfer beveiliging van mijn creditcard moet invullen, dit gaat namelijk niet. Ik kom niet bij het vakje om in te vullen omdat daar het jaar van validatie van mijn creditcard voor zit. Heeft iemand dezelfde ervaring en mogelijk een oplossing?
, Datum:
28.05.2012 22:56
piet: ik begrijp niet goed wat je bedoelt - of mis ik iets? eerst vul je (klik je) het jaar van de validatie van jouw cc in, en daarna vul je de 3-cijferige code op de achterkant.
Geplaatst door: Piet
, Datum:
29.05.2012 09:44
Ignas, het is mischien een beetje onduidelijk geschreven door mij. Het is nl. zo het vakje waar je de 3 cijfers moet invullen zit half verscholen onder het vakje waarin je het jaar moet invullen, ik kom daar met geen mogelijkheid in, ik heb van alles geprobeerd dus verdergaan waarna je terug verwezen wordt naar het bewuste vakje maar ook dat helpt niet, verder hopeloze dingen zoals naar 64 bit en terug naar 32 bit, maar ik krijg het niet voor elkaar. Mijn frans is te slecht om informatie te vragen over hoe en wat maar ik blijf proberen.
, Datum:
29.05.2012 11:35
@Piet
welke browser gebruik je?
ik gebruik zelf firefox en heb de ervaring dat ik bij aprr alleen de ie browser goed werkt, verder is dit een java applet en zul je dus java geinstalleerd moeten hebben..
, Datum:
29.05.2012 11:37