Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ignas
, Datum:
29.05.2012 13:49
jammer, nee, daar ik niet bij helpen. het lijkt inderdaad een browser of instellingenprobleem te zijn, maar mijn kennis daarover is minimaal. mijn firefox werkt prima in combinatie met lunix (ubuntu), maar daar heb jij waarschijnlijk niet veel aan..
Geplaatst door: Piet
, Datum:
29.05.2012 16:34
Ignas en Dick, het is mij gelukt om er een te bestellen. Ik heb het vandaag nog een keer geprobeerd en had in eerste instantie nog steeds hetzelfde probleem. Wederom heb ik van alles geprobeerd totdat ik via de rechter muistoets alles selecteren heb gekozen, dan wordt dus de volledige tekst geselecteerd. Toen ik dat ongedaan maakte bleef de cursor knipperen in het vakje, ik heb mijn 3 cijfers ingevuld zonder dat ik ze zelf kon lezen. Daarna verder gegaan en ik kreeg een bevestiging dat het gelukt is kortom de aanhouder wint. In ieder geval zijn jullie bedabkt voor de moeite en het meedenken.
, Datum:
29.05.2012 19:59
Geplaatst door: Ger
, Datum:
07.06.2012 15:22
Kan iemand even de kosten samenvatten (wellicht de topic starter Willy?) Ik lees/hoor vanalles.
* Aanschaf 10+3 euro. Iemand die die 10 euro weer terug krijgt. Ik zie hier niets van op de site https://www.telepeagepourtous.fr/fr/particulier/souscrire/en_ligne
* Per maand 1,60. Betaal ik dan 3,20 als ik van half juli tot half juli in Frankrijk rij, en verder het hele jaar niets meer?
* Kosten voor (aangetekend?) verzenden: 3,50 of 7,50 of 10,- ?
* Kosten voor borg: 30 euro? (dus als ik de badge hou, dan worden de kosten van het 1e gebruik wel hoog)
Ik zie teveel bedragen voorbijflitsen en ben het overzicht even kwijt. Alvast bedankt voor wat duidelijkheid.
Geplaatst door: ® Campingfreak 
, Datum:
07.06.2012 15:52
Aanschaf eenmalig ( alleen bij APRR ) 13 euro.
Ik kreeg na 1 maand 10 euro terug, was vermoedelijk een aanbieding
Je betaald per maand gebruik 1,60 dus in jouw geval 3,20.
Kosten aangetekend toezenden zit bij de bovenstaande 13 euro in.
Borg 30 euro is alleen bij de andere tolwegbeheerders.
Waarschuwing !!! Bestel alleen bij APRR deze accepteert als enige betalingen middels creditcard.
, Datum:
07.06.2012 16:04
Geplaatst door: ® Dick 
, Datum:
07.06.2012 20:53
dat zijn bedragen voor als je meer wilt dan bij liberte ballade staat vermeld, dus bijv een jaarrekening, een uitgesplitste btw factuur, enz, bij normaal gebruik, zoals de meesten op dit forum geldt alleen wat bij ballade staat.
Geplaatst door: Piet.
, Datum:
08.06.2012 08:47
Hallo, ik heb vorige week Dinsdag bij APPR een badge besteld en had deze op Zaterdag al binnen. Op dit moment is er € 10 afgeschreven van mijn creditcard voor de rest nog niets. De frankeerkosten bedroegen volgens de envelop €3.60 maar dat zit volgens mij in de € 10 euro "borg?" Van bijkomende kosten is mij niets bekend behalve dan natuurlijk de traject kosten.
Geplaatst door: Piet.
, Datum:
08.06.2012 08:51
Rectificatie: in mijn vorige bericht had ik het over € 10 maar dit moet € 13 zijn, dat is dus inclusief verzendkosten.
, Datum:
08.06.2012 12:25
@Piet
je betaald in de maand dat je er gebruik van maakt, bovenop de tolgelden 1,60 € gebruikerskosten (op dit moment), er zijn wel eens acties, dan hoef je voor het gebruik niets te betalen
, Datum:
08.06.2012 15:05
Dank allemaal voor jullie reacties. Ik heb zojuist een badge besteld.
Nog 1 vraagje: die login-code op de APRR-site, vanaf wanneer kan ik daarmee inloggen? Moet ik wachten tot ik de badge (en klantnummer?) per post binnen heb, of kan ik al inloggen m.b.v. 1 van de nummers onderaan de bevestigingsmail die ik gekregen heb?
Alvast bedankt en iedereen een fijne vakantie toegewenst.
P.S. Denk je aan de alcoholtester, verplicht vanaf 1 juli, maar buitenlanders worden pas bekeurd na 1 november als ik het goed heb. En de bon is maar 11 euro, dus die gok is wel te wagen. Een ander verhaal is de (realtime) flits-info op je TomTom, smartphone of tablet: kans op een bon t.w.v. 1500 euro.
Geplaatst door: lizette
, Datum:
08.06.2012 19:58
Even wachten op je badge. Daar staat een nummer op dat je gebruikt om in te loggen.
Geplaatst door: Erlend 
, Datum:
08.06.2012 21:10
In juli rijd ik met mijn oude auto naar Frankrijk. Een maand later heb ik een nieuwe auto.
Is dat een probleem?
, Datum:
08.06.2012 21:40
nee, badge staat op naam, niet op kenteken.....
behalve natuurlijk als je bijv een nieuwe auto krijgt die hoger is dan 2 m
Geplaatst door: Trees
, Datum:
10.06.2012 20:24
Wij hebben inmiddels de badget van APRR ontvangen. Kun je deze op ALLE frnase tolwegen gebruiken. Dus bijvoorbeeld ook de tolwegen die beheerd worden door SANEF of iets anders
Geplaatst door: Martine
, Datum:
10.06.2012 20:25
Ja Trees, de badge is overal te gebruiken.
, Datum:
10.06.2012 21:50
klopt. ik heb vorige maand een aprr badge aangeschaft, en heb alleen nog maar gebruik gemaakt van sanef en cofiroute snelwegen. rustig naar het 't' tolpoortje rijden, stoppen, 'bieb' en meteen doorrijden. heb tot nu toe alleen E 10 voor de badge betaald, verder is nog geen tol of maandlast afgeschreven. dat komt vast nog wel.
, Datum:
11.06.2012 08:45
@Trees
in heel veel parkeergarages kun je de badge ook gebruiken, voordeel geen kaartje trekken, niet in de rij staan om te betalen en je wordt afgerekend op de werkelijke parkeertijd....
Geplaatst door: willie
, Datum:
11.06.2012 09:30
@Dick: is er een site waarop ik die parkeergarages kan vinden? Hoe wordt dit aangegeven bij een parkeergarage?
Geplaatst door: willie
, Datum:
11.06.2012 09:35