Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Victor 2702 
, Datum:
11.06.2012 15:34
ik heb net de badge besteld en gezien dat je kan inloggen. Misschien een domme vraag en ook al eerder beantwoord, maar wat kan ik zien als in inlog op de site. de door mij gemaakte kosten?
Geplaatst door: lizette
, Datum:
11.06.2012 15:49
@Victor: Inderdaad, de door jou gereden route met de daaraan verbonden kosten worden weergegeven.
Geplaatst door: ® Victor 2702 
, Datum:
11.06.2012 16:11
ok, dank je Lizette, duidelijk
Geplaatst door: ® berts 
, Datum:
11.06.2012 16:41
Is het noodzakelijk dat je de badge voor het Liber-T aan de voorruit bevestigd of kan je deze ook op het dashboard leggen (zonder vast te kleven) of zelfs in het handschoenenkastje steken?
Ik wil zo'n ding liefst niet op de voorruit kleven.
Graag enkele gebruikerstips
Geplaatst door: Martine
, Datum:
11.06.2012 16:50
@Berts: wij hebben hem inderdaad gewoon los in de auto liggen. Bij het naderen van het tolpoortje houdt de bijrijder deze even tegen de voorruit tot ie "bliep" zegt. Bij bemande tolpoortjes (bij kleine afritten waar geen apart poortje voor telepeage is) kunnen we zo dan de badge ook makkelijk overhandigen aan de medewerker in het tolhokje.
Geplaatst door: tom 
, Datum:
13.06.2012 16:47
dus een monovolume met dakkoffer (auto kleiner dan 2 meter!) die de 2meter overschrijdt wordt dan als klasse2 herkend? zijn er die ervaring hebben?
niet alle telepeages met badge hebben toch het alombekende oranje 2meter-hekken?
Geplaatst door: ® Dick 
, Datum:
13.06.2012 17:03
Geplaatst door: Ger
, Datum:
14.06.2012 11:36
Het apparaat geeft dus een piepje als hij gescand wordt bij het tolpoortje. Er zit dus een stukje electronica met een batterij in. Hoelang gaat deze mee, en is deze evt. zelf te vervangen?
Geplaatst door: tom 
, Datum:
15.06.2012 09:09
ik dacht dat de batterij 3jaar meegaat....
Geplaatst door: H van der Plas
, Datum:
20.06.2012 13:53
Ik krijg net het bericht dat het betalen met Credit Card niet meer mogelijk is en dat je een verklaring met IBAN nummer moet insturen. Hebben mensen hier ervaring mee?
Hier het bericht:
Chère Cliente, Cher Client,
Vous êtes en possession d'un télébadge Liber-t et, actuellement, vos factures sont réglées grâce à votre carte bancaire. Mais, celle-ci arrive à échéance le 30/06/2012.
Pour éviter tout blocage de votre badge aux péages, vous devez nous retourner l'Autorisation de Prélèvement jointe ainsi qu'un RIB / IBAN à votre nom avant l'échéance de votre carte.
Dans l'attente de vos éléments, nous restons à votre disposition au 0825 39 67 60 * et vous prions d'accepter nos courtoises salutations.
Votre Espace Clients,
abonnes-chaumont@aprr.fr
Geplaatst door: ignas
, Datum:
20.06.2012 14:02
nee, het probleem is dat jouw credit card verloopt eind juni. om toch gebruik te kunnen blijven maken van de vd badge willen ze jouw bank rek nr etc hebben. nieuwe credit card gegevens kun je ook toesturen, denk ik.
, Datum:
20.06.2012 14:04
herstel: niet alleen je bank rek nr etc, maar een volmacht om de tolbedragen daarvan te kunnen afschrijven.
, Datum:
20.06.2012 14:11
Ik heb dat ook gehad, kreeg een "nieuwe" VISA creditcard dwz zelfde nummer maar met ander controlegetal van 3 cijfers en met nieuwe vervaldatum. Heb hen toen gevraagd wat te doen. Alles in het engels.
Heb toen per mail deze gegevens opgestuurd.
Dit hebben ze toen aangepast.
Dit versturen van deze gegevens per mail (een onbeveiligde verbinding!!) is tegen alle regels, maar ja wat moet je?
Groet
Geplaatst door: ® Campingfreak 
, Datum:
20.06.2012 15:44
Mijn creditcard gegevens zijn vorige maand gewijzigd en nadat ik dit had doorgegeven aan APRR werd er 2 euro van de creditcard afgeschreven ter controle en na 2 weken weer op de creditcard teruggestort.
, Datum:
20.06.2012 15:54
, Datum:
20.06.2012 16:05
Mijn correspondentie met APRR:
À : Abonnes Villefranche
Objet : visa card new
M XXX XX
Numéro d'abonné : 25009XXXXXXX
I got a new visa creditcard with the same number as the old one, except it has a new expire date (05/XX) and it has a new 3 digit control number at the backsite.
How can I change this in my contract? Regards D.
25009XXXXXXX
Hun antwoord:
Cher client,
Vous pouvez nous communiquer par téléphone au 04 74 07 42 82 du lundi au vendredi de 8h à 18 h les nouveaux numéros de la carte bancaire, ou nous les envoyer par mail, à l’adresse mail ci-dessous, par contre nous avons besoin de tous les numéros de la carte, le code CVV2 au dos, et de la date d’expiration, en effet dès leurs enregistrements nous n’avons plus la possibilité de visualiser les numéros de l’ancienne CB.
Nous restons à votre disposition.
Cordialement.
Dear customer,
You can communicate us by telephone with 04 74 07 42 82 from Monday to Friday from 8 am till 6 pm the new numbers of the bank card, or to send them to us by e-mail, at the e-mail address below, we need all the numbers of the credit card, the code CVV2 in the back, and of the expiry date, indeed from their recordings we have no more the possibility of visualizing(displaying) the numbers of the former(ancient) CB.
We remain at your disposal.
Cordially.
Mijn reactie hierop:
Ici le numéro de mon nouveau carte VISA:
XXXX XXXX XXXX XXXX
la date d’expiration:
05/XX
le code CVV2 au dos:
XXX
Voulez-vous m'informer que tous est OK?
Merci beaucoup.
25009XXXXXXXX
Hun antwoord:
Cher client,
Les nouveaux numéros de votre carte bancaire ont bien été enregistrés.
Bien cordialement et merci pour votre rapidité.
Geplaatst door: Ed
, Datum:
25.06.2012 21:24
Hallo , wie heeft er een goed mail adres van Aprr ? Degene die ik heb word niet gereageerd. Abonnes-chaumont@aprr.fr . Alvast bedankt
, Datum:
25.06.2012 21:33
ik heb mails gehad van:
liber-t@aprr.fr
ec-saint-apollinaire@aprr.fr
ik neem aan dat een daarvan het wel doet.
Geplaatst door: Ed
, Datum:
25.06.2012 21:48
Dank je ik ga het gelijk proberen. Gr. Ed
, Datum:
26.06.2012 09:37
Conseillère Clientèle
Tél. +33 (0)8 25 39 67 40 - Fax +33 (0)4 74 07 42 98
abonnes-villefranche@aprr.fr