Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ger
, Datum:
20.07.2012 13:57
@racc ik kwam wel door het eerste scherm waar ik mijn postcode moest opgeven. Moet ik hier weer een postcode invullen dan?
Geplaatst door: racc
, Datum:
20.07.2012 14:17
Bij de eerste keer moet je inloggen met je postcode. Daarna wordt er verzocht om een wachtwoord aan te maken. Dan vervalt je postcode.
, Datum:
20.07.2012 14:26
Het 2e scherm ziet er zo uit:
IDENTIFICATION
Merci de remplir les champs suivants pour accéder à votre esp@ce :
Votre identifiant :
Votre mot de passe :
En een knop "Valider"
Achter Votre identifiant: staat al dat badgenummer
Als ik achter Votre mot de passe : weer hetzelfde mijn postcode invul gebeurt er niets.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
20.07.2012 14:29
Kan dat soms je password zijn?
, Datum:
20.07.2012 14:29
ok, ik ben er doorheen...postcode is hoofdlettergevoelig in het 2e scherm! In het 1e scherm niet...
Geplaatst door: Debbie
, Datum:
20.07.2012 15:08
Ik kom er niet doorheen in het tweede scherm met mijn postcode....iemand nog tips?
Is het nodig om dit in te voeren om de badge te activeren, of is deze al geactiveerd?
Geplaatst door: racc
, Datum:
20.07.2012 15:14
Debbie, je badge is al geactiveerd. Je logt in voor je persoonlijke gegevens en om je paswoord te wijzigen e.d
Geplaatst door: Debbie
, Datum:
20.07.2012 15:18
Super, dank je wel...dan gaan we met een goed gevoel vannacht op vakantie! Dank voor het antwoord! Groet, Debbie
Geplaatst door: Ann 
, Datum:
22.07.2012 17:34
Nog even een tip over die badges. Wij rijden er al jaren mee en hetgeen ik nog wou meegeven: als je 's nachts ergens gaat overnachten of je op je bestemming bent en de badge niet direct nog nodig hebt, haal deze dan uit de houder. Enkel om veiligheidsredenen. Stel, ik loop 's avonds laat langs auto's en zie een badge in de houder zitten. Eigenaar ligt te slapen, leuk :) Even inbreken, badge uit de houder halen en ik rij lekker volledig gratis heel Frankrijk door. Ah ja, want die badge is gelinkt aan iemand anders zijn/haar Visa kaart. Geen paniek, heb er zelf één, ga me daarmee écht niet bezighouden, maar iemand anders misschien wel.
Geplaatst door: Jelle
, Datum:
25.07.2012 21:36
Weet iemand of het ook gaat met een prepaid visa card ? Zoals die van bijvoorbeeld www.3vcard.nl
Ik heb geen creditcard en om er nou speciaal eentje aan te schaffen voor de tolwegen in frankrijk is me eigenlijk wat te gek.
Geplaatst door: Niels 
, Datum:
26.07.2012 09:29
als ik je een tip mag geven;
Het is wel erg verstandig om een creditcard mee te nemen als je met de auto door franrijk gaat. In geval je stil komt te staan en/of reparatie nodig hebt, kan je vaak alleen met CC betalen.
Ook voor het huren van een auto (bij pech) is dit meestal vereist..
De kosten zijn het ook niet...meestal zijn ze nog gratis ook!
Oja, en je kan er meteen je APPR badge c.q. tol mee betalen :-)
Geplaatst door: Jelle
, Datum:
26.07.2012 19:04
Mja een CC zou ik dan echt alleen maar aanschaffen voor de badge.
Verder heb ik een CC ook nog nooit gemist.De jaarlijkse kosten zijn 18,- euro bij mijn bank.
Op zich valt dat ook wel mee, alleen gaan we niet elk jaar door/naar frankrijk. Dus dan is het zonde.
Voor vervangend vervoer/reparatie e.d. is het ook niet nodig, dat regelt de leasemaatschappij verder.
Geplaatst door: ® wanderer 
, Datum:
29.07.2012 14:58
het is APRR !!!!!!!
en de anwb VISTA card is maar 11€ per jaar...
Geplaatst door: Niels
, Datum:
29.07.2012 15:25
Een visacard is overal voor te gebruiken, dus ook op vakantie naar andere landen.
Geplaatst door: Mirjam
, Datum:
29.07.2012 20:05
Helemaal top, we reden dit weekend zo langs alle lange files bij de tolpoorten, we gingen door de T met 30 km ;-)
Geplaatst door: Henk
, Datum:
30.07.2012 08:49
Geplaatst door: Mirjam
, Datum:
30.07.2012 10:54
Zonder caravan, maar het poortje waar je met caravan door moet met de T kon je ook zonder rij doorheen want er reden geen vrachtwagens..;-)
Geplaatst door: Peli
, Datum:
03.08.2012 15:53
Het is VISA!! Ik kon het niet laten om de corrector te corrigeren ;-)
Geplaatst door: RonaldS 
, Datum:
03.08.2012 22:07
Heb hem dit jaar ook voor het eerst gebruikt.
Soms zie je automobilisten zo van wat gaat die nu doen met zijn caravan? en vervolgens rustig door het poortje rijden.
Heb hem van APRR. Zelfs een een nieuw station waar het niet werkte, badge eraf, aan mannetje gegeven in het holke en kon gelijk verder, prachtig. Poortjes met 30 km is helemaal top.
Denk natuurlijk er wel aan dat je op de hoogte let.
Ronald
Geplaatst door: Jell
, Datum:
08.08.2012 18:16
Nou, toch maar een CC genomen.
Gisteren het kastje besteld bij APRR.
Ben benieuwd wanneer het aankomt.
De kosten zijn inmiddels afgeschreven.
Er zal wel een actie lopen op dit moment denk ik, het was nu 10,- en geen 13,-