Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ger
, Datum:
17.05.2013 12:55
Ik krijg met enige regelmaat mails van APPR waar ik dus geen barst van snap. Zelfs na het door Google Vertaal gehaald te hebben kan ik er nog vrijwel niets van maken.
De mail die je krijgt als je creditcard is verlopen zou ik zo mis kunnen lopen is mijn vrees. Hebben anderen dat gevoel ook?
Geplaatst door: ® Marite 
, Datum:
17.05.2013 13:19
Ik heb er over getwijfeld maar durf het niet aan:
Op de eerste bladzijde schreef Annette:
'Afgelopen jaar bij een onbemande poort de snelweg afgegaan waar we voor categorie 2 moesten betalen terwijl we eigenlijk categorie 1 zijn. Dat komt omdat we een hoge auto (Renault Espace) hebben met een dakkoffer erop. Bij de bemande poortjes wordt je netjes voor categorie 1 aangeslagen.'
Wij hebben ook renault escpace met dakkoffer en dan kom je op een hoogte van 2.30 meter. Dan maar in de rij om onnodige kosten te besparen.
Geplaatst door: Frank
, Datum:
17.05.2013 15:54
Ger schreef:
De mail die je krijgt als je creditcard is verlopen zou ik zo mis kunnen lopen is mijn vrees. Hebben anderen dat gevoel ook?
Nee ik kan nl. prima op mijn creditcard zien wanneer deze verloopt. Vorig najaar vroegtijdig een mailtje (in het engels) aan APPR gestuurd. Kreeg keurig een mailtje terug in het engels over hoe het te wijzigen.
Geplaatst door: Mara
, Datum:
17.05.2013 21:56
Het kan ook andersom Marite. Wij zijn vorig jaar een paar keer belast voor groep 1, terwijl we met een caravan rijden. Met badge welteverstaan.
Geplaatst door: Goeie tip
, Datum:
18.05.2013 22:24
Marite, jij twijfelt over alles, dus als ik jou was zou ik maar gewoon niet eens op vakantie gaan.
Geplaatst door: Sunny
, Datum:
23.05.2013 17:19
Weet iemand of je deze badge ook aan iemand anders kunt uitlenen? Wij gaan in het hoogseizoen zonder caravan, maar mijn ouders gaan daarna nog met hun caravan, kunnen zij onze kaart gebruiken? Ik begrijp dat het dan van onze creditkaart afgeschreven wordt,maar dat verrekenen we dan wel.
Geplaatst door: Martine
, Datum:
23.05.2013 18:31
Sunny, dat is geen enkel probleem. De badge is alleen maar gekoppeld aan een creditcard en niet aan een kenteken van een auto. Als je ouders met caravan door een poortje gaan, zal er automatisch het bijbehorende tarief berekend worden.
Geplaatst door: Lilian1 
, Datum:
23.05.2013 20:50
Zijn Marit en Marite 1 persoon?!? Nee toch?
, Datum:
23.05.2013 20:53
Ok Martine, bedankt voor je antwoord!
Geplaatst door: ® Marite 
, Datum:
24.05.2013 10:59
Lilian, Deels wel, deels niet. Ik heb in het verleden wel eens de naam Marit gebruikt, maar merk dat hier de laatste weken 1 of meer verschillende mensen met die naam rond dwalen, ook met berichten waar ik niet verantwoordelijk voor ben of wil zijn, dus daarom onlangs de naam 'Marite' genomen.
Geplaatst door: Gielis Chris 
, Datum:
01.06.2013 19:43
En hoe doen we dat met de Mitsu Outlander en als caravan een Tabbert Puccini ?
Kan ik dan ook die Telepeage gebruiken ?
Geplaatst door: Martine
, Datum:
01.06.2013 21:20
Tuurlijk kan je erdoor Chris. Het is toch gewoon een auto met een caravan, dus categorie 2? Het poortje van de telepeage kijkt niet naar het merk en type van auto en caravan hoor :-))
Geplaatst door: martijn severin 
, Datum:
16.06.2013 00:10
mischien domme vraag, maar heb gekozen voor papieren factuur is dat een probleem?(extra kosten). Ook kan ik in de 2 bevestigings mailtjes niet mijn contract(klant) nummer vinden die ik nodig heb voor het inloggen. nogmaals bedankt voor alle tips en trucs hier op het forum!
Geplaatst door: donald
, Datum:
16.06.2013 00:21
even wachten tot je badge binnen is. Hier staat een nummer op waarmee je samen met je opgegeven postcode kunt inloggen.
Je kunt dan ook aanpassen of je wel of geen (sans) papieren faktuur wil. Tevens dan even een eigen wachtwoord kiezen.
Geplaatst door: Martijn severin 
, Datum:
16.06.2013 01:13
Ok doen we.hardstikke bedankt ! Op dit tydstip nog een reactie topppie!
, Datum:
17.06.2013 19:28
sorry mensen dat ik jullie weeeer lastig val :) Heb de badge besteld, 2 mailtjes gekregen 1 over de bestelling en 1 van de creditcard ( PAYBOX APRR: Ticket Paiement MONTANT = 10.00 EUR
TICKET A CONSERVER) als ik het goed begrijp is het een bevestiging van betaling die ik moet bewaren ,maar er is nog niks afgeschreven kan dit even duren?Heb weinig ervaring met creditcard betalingen (ook hiervoor mijn excuses hahaha )
, Datum:
17.06.2013 21:03
Wanneer heb je de badge precies besteld dan?
Ik had hem op 23 mei besteld en de betaling staat ook op 23 mei op mijn cc overzicht (mastercard).
Komt vast goed hoor, morgen nog even op je overzicht kijken en dan staat het er vast op.
Omschrijving bij mij was Paybox APRR St Apollinair Fra.
, Datum:
17.06.2013 22:17
hai bedankt voor je reactie ,ik heb de badge op 15-6 om 23:45 besteld. ik wacht wel ff af een dag of2 dan stuur ik wel een mailtje (kijken of mijn frans nog beetje up to date is : )
Geplaatst door: donald
, Datum:
17.06.2013 22:24
Ik had de badge op zondag besteld en op vrijdag binnen.
nog ff geduld dus..........
, Datum:
17.06.2013 22:29
hai donald ,het ging niet om het bezorgen maar de afschrijving van de creditcard bij het bestellen.Had m zaterdagavond besteld, maar de 10 euro was vandaag nog niet afgeschreven mar ik had wel een mailtje gekregen dat leek op een bevestiging van een creditcard afschrijving. Maar ieder geval bedankt voor je reactie