Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Dick 
, Datum:
18.06.2013 12:10
maak je maar niet ongerust, dat bedrag boeken ze echt wel af.....kan even duren, zo worden de gemaakte ritten slechts 1x per maand ge-ind, op de 19e, en dat zijn de ritten van de maand ervoor....
Geplaatst door: ® W.vH
, Datum:
18.06.2013 13:36
Als ik dit allemaal lees, kun je volgens mij beter 10 minuten langer voor het poortje staan in en andere rij dan al dat gestress rondom afschrijvingen, inloggen, codes enz.. uiteindelijk ben je dan ook minder tijd kwijt.
Geplaatst door: Martijn 
, Datum:
18.06.2013 14:01
Liever stress thuis dan met 38 graden op een snelweg in de rij gaan staan.
Geplaatst door: Claudia
, Datum:
18.06.2013 14:13
@ Martijn, een auto met climate control / airco heeft dat probleem ook nog eens verholpen ;)
Geplaatst door: Martijn severin 
, Datum:
18.06.2013 14:23
Hahaha helemaal waar maar helaas mijn peugeootje 1.1 uit 2002 heeft dit niet.....en het is mijn eerste keer rijden naar z-frankrijk. Dus alle gemakjes zijn mooi meegenomen ;-)
Geplaatst door: Martijn severin 
, Datum:
18.06.2013 15:01
Hahaha helemaal waar maar helaas mijn peugeootje 1.1 uit 2002 heeft dit niet.....en het is mijn eerste keer rijden naar z-frankrijk. Dus alle gemakjes zijn mooi meegenomen ;-)
Geplaatst door: willie
, Datum:
18.06.2013 18:04
Zo is het, WvH, een heleboel gedoe. Niet doen, niet aanschaffen, allemaal in de rij, veel te moeilijk. Als iedereen zo'n badge aan gaat schaffen, sta ik alsnog in de rij en het was de laatste jaren zoooo heerlijk om die file voorbij te zoeven.
Geplaatst door: Martina
, Datum:
18.06.2013 22:06
Wij hebben sinds vorig jaar een badge, maar bij ons werkt die niet zo goed als sommigen hier beschrijven. Als we 'm bij het navigatiegat houden reageert hij niet. Mijn man moet zijn raam omlaag doen en 'm omhoog houden en dan nog reageert de badge vaak pas vlak bij de slagboom (dan staan we dus stil). Afgelopen meivakantie stond Liber-t op een aire en is mijn man er naar toe gegaan om dit voor te leggen. Hij werd min of meer weggestuurd met de mededeling: de slagboom gaat uiteindelijk toch open dus wat is het probleem? Heeft een van jullie dit ook wel eens en waar zou het aan kunnen liggen dat de badge niet reageert zoals bij anderen?
Geplaatst door: Wendy
, Datum:
18.06.2013 22:22
Bij de "normale" poortjes (dus met groene pijl) en de standaard telepeage poortjes moet je inderdaad heel even halt houden. De laatste tijd komen er steeds meer poortjes bij waar je met een snelheid van 30 km/uur doorheen kan. Dit is dan apart aangegeven met bordjes. Wel belangrijk om dan voor een goede werking minimaal 4 meter afstand te houden van je voorligger.
Geplaatst door: Campingfreak 
, Datum:
24.06.2013 18:30
Wij zijn net terug uit Frankrijk het hebben voor het 2e jaar van de Liber-T badge gebruik gemaakt. Het is juist dat je soms tot bijna onder de slagboom moet rijden voordat de badge reageert. Rustig blijven en niet in paniek raken! Bij de 30km poortjes werkt het wel goed mits je onder de 30 km blijft rijden.
Geplaatst door: Sunny
, Datum:
24.06.2013 21:10
Ik heb de badge dus ook binnengekregen en wij gaan 'm over 2 weken gebruiken. Ik heb op de website mijn password aangepast maar verder hoef ik niks te doen om dat ding te activeren ofzo, toch? Hij zou het nu gewoon moeten doen?
En wij hebben geen warmtewerende voorruit, dus het maakt niet uit waar we dat ding dan plakken of tegenaanhouden toch?
Geplaatst door: d.roog
, Datum:
24.06.2013 21:26
@sunny, klopt. ergens op de voorruit plakken, bv achter je spiegeltje (dan zie je 'm niet en heb je er ook geen last van), verder hoef je niets te doen.
Geplaatst door: Eugenie
, Datum:
25.06.2013 09:06
Ik heb geprobeerd een account aan te maken, maar kom niet voorbij de eerste pagina.
Meer mensen daar last van gehad?
, Datum:
25.06.2013 09:14
Ja, ik, lukte mij ook niet in het begin!
Ik weet ook niet meer hoe het toen gelukt is, er staat mij bij dat je ergens in die pagina moet klikken waar je het niet verwacht en dan kom je ineens verder.
, Datum:
25.06.2013 09:18
Kom je wel op die 2e pagina met dat kaartje waar je op moet klikken?
, Datum:
25.06.2013 09:23
Waarschijnlijk klik je ook rechtsboven op 'se connecter' en dan gebeurt er niets?
Je moet naar beneden scrollen en dan rechtsbeneden klikken op: Commandez votre badge Telepeage.
Dan kom je in een scherm waar je op het wegenkaartje moet klikken.
Dan zou het verder moeten lukken.
Geplaatst door: Rob 
, Datum:
25.06.2013 16:00
Ik wil ook een kastje aanvragen maar kom niet verder als de eerste pagina kom ik niet. De pagina geeft aan dat ik een kortingscode moet aangeven maar die heb ik niet. Weet iemand raad?
Geplaatst door: Campingfreak 
, Datum:
25.06.2013 17:04
@Rob, de kortingskode kan je negeren.
, Datum:
25.06.2013 17:04
@Rob Dan ben je dus al in het derde scherm. Vakje van kortingscode gewoon blanco laten, doorscrollen naar beneden, onder die reclame kom je dan bij Vos coordonnees (Uw gegevens) en hier vul je alles in en dan klik je op Etappe suivante (volgende stap) en dan ben je weer een scherm verder.
Succes!
Geplaatst door: Eugenie
, Datum:
26.06.2013 09:05
@Sunny, probleem is dat er na het indrukken van suivante niets gebeurd bij mij.
Misschien heb ik iets verkeerd gedaan bij straat huisnummer e.d.?