Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Geert
, Datum:
24.03.2011 10:00
Dan kan je dus het beste bestellen via de APPR site.
Is het zeker dat zij deze kosten niet in rekening brengen?
En wie heeft de badge via APPR besteld en al ontvangen? Moet je deze dan ook weer terugsturen?
Geplaatst door: Bart
, Datum:
24.03.2011 13:04
Geplaatst door: Geert
, Datum:
24.03.2011 13:46
@bart
Via google vertalen heb ik de site even vertaald. De zinnen kloppen niet helemaal maar het is denk ik wel wat je nodig hebt. Misschien kan iemand anders dit nog bevestigen.
Vertaling van het Frans in het Nederlands
Liber-t formule zonder abonnement is ideaal voor degenen die af en toe snelweg!
Betaalt alleen de maanden dat je het gebruikt!
U neemt de snelweg soms een paar keer in het jaar? Met Liber-t Balade, betaalt u geen beheerskosten dat de maanden waar je rijdt echt geen tijd engagement of minimum facturering.
Een adembenemend tempo
U betaalt slechts € 10 kosten van de ingebruikname en daarna € 1,50 per maand * als u kiest voor e-factuur, gespecificeerde factuur online, of 2 € per maand * Als u ervoor kiest om uw facturen te ontvangen thuis.
Alle voordelen van Liber-t
Liber-t wandeling met je natuurlijk krijgen alle voordelen van elektronische tolheffing: rijstroken om te voorkomen dat het wachten op de tol, passage faciliteit, zonder een ticket of munt tot een enkele factuur, gedetailleerd en beschikbaar op het internet in te dienen esp @ ce een abonnee lijn, gratis en toegewijd aan het beheer van uw account ...
* Out van de tolgelden. Liber-t is gereserveerd voor voertuigen van klasse 1.
De kosten van de opdrachtgever te wijten zijn het eerste jaar.
Ik hoop dat je er wat wijzer van bent geworden.
Geplaatst door: ® Toontje
, Datum:
24.03.2011 21:40
Topic starter rijd met caravan en heeft deze besteld via de site die hij aangeeft. Ik ken hem persoonlijk en weet van hem dat het geen problemen geeft om door de tolpoorten te rijden, wel moet je de juite poorten nemen en hij betaald gewoon klasse 2
Groetjes
Toon
Geplaatst door: Lida Geers 
, Datum:
13.04.2011 20:06
Wij willen ook een badge bestellen van Liber-t-balade, alleen onze postcode wordt steeds geweigerd en als non valide bestempeld. Moet je soms ergens anders wezen als niet Fransman?
Rob Geers
Geplaatst door: Fam. Oskam
, Datum:
13.04.2011 22:51
Rob,
Bekend probleem. Bij postcode alleen de getallen invullen. Komt wel goed mits je kiest voor pays-bas. Na de ontvangstbevestiging log je in op "espace abonnee" en wijzig je je postcode in een met de letters er bij. Succes
Geplaatst door: Rob Geers 
, Datum:
13.04.2011 23:46
Bedankt voor de tip, het is inmiddels gelukt.
Rob
Geplaatst door: Millie
, Datum:
14.04.2011 01:55
Als ik het goed begrepen heb, hoef je slechts éénmalig die badge aan te schaffen en niet ieder jaar opnieuw €10 (of meer door prijsverhoging) te betalen?
Geplaatst door: Rob Geers 
, Datum:
14.04.2011 22:14
Milly,
Je moet een keer 10 Euro voor de badge betalen en daarna 1,50 per maand dat je de badge gebruikt en je geen papieren rekening hoeft, anders kost het 2 Euro. Verder natuurlijk de bedragen die het kost om over de tolweg te rijden, alleen hoef je dan niet in de rij te staan bij de tolpoortjes.
Rob
Geplaatst door: Millie
, Datum:
15.04.2011 03:00
Okay, dus die badge blijft jarenlang geldig. Bedankt Rob!
Geplaatst door: Freek
, Datum:
16.04.2011 07:41
Ik heb inmiddels ook een badge besteld en bij de postcode alleen de getallen ingevuld. Ontvangstbevestiging is binnen maar hoe log ik nu in vla 'espace abonnee' om de postcode te wijzigen? Ik begrijp nog wel dat ik mijn postcode als wachtwoord moet ingeven maar ik heb geen idee wat mijn abonneenummer is (zou moeten beginnen met 25009). Ik heb veel getallen op mijn ontvangstbevestiging staan maar die doen het geen van alle.
Geplaatst door: Annies
, Datum:
16.04.2011 10:17
Ook wij hebben zitten klungelen. Je moet idd inloggen 25009 en dan het nummer wat in de brief staat. Daar staat wel al de 09.
Je kan een nieuw ww aanvragen en dan moet je je gegevens opnieuw invullen. Wij hebben zelf als postcode 00000 ingevuld. Eenmaal ingelogd kan je het natuurlijk wijzigen naar je eigen ww.
, Datum:
16.04.2011 12:11
Ik heb geen brief maar een e-mail (zonder bijlage).
Daarin staan alleen de volgende nummers (alle laatste 3 cijfers heb ik vervangen door xxx:
Le numéro de votre commande est : 177xxx
Vous avez demandé : 1 badge(s) Liber-t Balade
Vous avez choisi : Formule sans facture Papier
APRR FACTURATION
ST APOLLINAIRE
21850
4200xxx
070116xxx
005 001 000xxx
SAISIE MANUELLE
Geplaatst door: Annies
, Datum:
16.04.2011 13:56
Heb je je badge al ontvangen?
In de bijbehorende brief staat je abonneenummer.
, Datum:
16.04.2011 16:19
Nee mijn badge moet nog komen. Maar mijn postcode is wel onvolledig (alleen cijfers; geen letters). Ik heb ze al een e-mail gestuurd met het juiste adres en anders zal het ook wel goed komen, denk ik.
, Datum:
29.04.2011 14:15
Ik heb inmiddels mijn badge gekregen en dus ook mij clientnummer. Maar inloggen met mijn postcode als wachtwoord lukt helaas niet :-( Iemand enig idee?
Geplaatst door: lizette
, Datum:
29.04.2011 15:19
Er is ook een topic geplaatst (Telepeage niet voor buitenlanders) waarin een forumganger beweert dat het niet meer is gelukt met de badge. Is het nu zonde om zo'n badge te bestellen of zou het nog wel gaan lukken deze zomer?
, Datum:
29.04.2011 17:01
Gelukt! Ik heb er maar even een mailtje naar APRR aan gewaagd (vertaald via Google)en daar hebben ze keurig binnen 1/2 uur op gereageerd. Het blijkt dat ze toch de letters van mijn postcode (die ik later per e-mail heb doorgegeven) in mijn wachtwoord hebben verwerkt (mét spatie en mét hoofdletters). Nu kon ik dus wel inloggen en mijn adresgegevens aanpassen (want daar ging het uiteindelijk om).
, Datum:
29.04.2011 18:48
Enige tijd nadat ik had ingelogd, kreeg ik via de e-mail de vraag of ik een formulier wilde invullen met daarop mijn Franse bankrekening (voor de incasso). Maar ik kon er ook voor kiezen om de incasso via mijn credit card voort te blijven zetten. Dat moest ik dan gewoon even bevestigen per e-mail. Zo gedaan en per omgaande kreeg ik de bevestiging dat dat goed was.
Geplaatst door: ® Toontje
, Datum:
29.04.2011 21:39
topic starter is momenteel naar frankrijk op vakantie en heeft mij via sms bevestigd dat zijn badge nog steeds werkt ook met caravan want hij heeft deze mee natuurlijk.
Groetjes
Toon