Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Lizette
, Datum:
28.02.2014 12:06
Omdat wij niet met eigen auto gaan, ligt de badge op het dashboard (en plakken m dus niet vast). Bij het inrijden van poortje hou ik m voor de ruit. Werkt prima.
Geplaatst door: kiep
, Datum:
01.03.2014 01:05
Geplaatst door: Mike
, Datum:
03.03.2014 11:43
Heb een nieuwe creditcard van de bank (MasterCard) ivm verlopen datum.
Krijg op de site van aprr steeds foutmelding dat ik de card niet kan aanpassen ( nummer, vervaldatum en code).
Aprr komt helaas niet met een oplossing :-(
Heeft Iemand ditzelfde probleem gehad? Graag reactie, bedankt!
Geplaatst door: Dick 
, Datum:
03.03.2014 12:48
heb je een mail terug gehad van APRR en wat staat erin?
Geplaatst door: ® LMaas 
, Datum:
04.03.2014 09:40
Wijzigen creditcard kan gewoon via de site van APRR.
Uiteraard eerst inloggen en dan kan je de bankgegevens wijzigen.Direct daarna wordt een bevestigingsmail verzonden.
Heb het zojuist zelf ook moeten doen en het ging prima.
Geplaatst door: Jan
, Datum:
30.03.2014 12:24
Ik wil graag een badge bestellen , dus bij Bip&Go , dacht ik, maar deze geven een hoogte beperking aan, ook bij navraag bij Bip&Go, werd geantwoord met de verwijzing naar de website, dat hun badge alleen is voor de 2m poorten.
Vreemd natuurlijk dus misschien maar bestellen bij Aprr
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
30.03.2014 12:43
Da's inderdaad vreemd. ik heb 'n bip and go en ik passeer in de meeste gevallen vrolijk, terwijl mijn camper toch echt twee meter 60 hoog is. Alleen bij kleinere afslagen moet je wel eens gewoon aanschuiven voor de kassa-rij omdat de telepeage hoogtebeperking heeft, maar dan nog werkt je badge wel.
Geplaatst door: Jan
, Datum:
30.03.2014 15:02
Dan moet het toch gaan, dus als ik het goed begrijp, pak je dan een poort zonder hoogtebeperking, hoofdzaak is dat er een oranje T boven staat.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
30.03.2014 22:57
Geplaatst door: ruud de wert 
, Datum:
01.04.2014 17:22
Besteld.
zal hem in de meivakantie eens uit proberen....
Geplaatst door: ® wjvander 
, Datum:
03.04.2014 14:26
Halo ik heb een badge van bip en go en rijd met caravan door de 30km poortjes daar heb je namelijk geen hoogte beperking gaat perfect
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
07.04.2014 10:57
Ik weet niet of jullie dit filmpje kennen, maar deze is door een Nederlander gefilmd bij Toul:
https://www.youtube.com/watch?v=5vFBLnR3AA4
We hebben het zelf nog niet geprobeerd, maar we gaan half mei naar Zwitserland waarbij we zowel heen als terug via een toltunnel c.q. de A4 gaan. We zijn erg benieuwd. :) Komende zomer kunnen we hem pas echt intensief gaan testen en gebruiken.
Geplaatst door: Campingfreak
, Datum:
07.04.2014 11:00
Geplaatst door: Steven
, Datum:
07.04.2014 13:58
Ik heb een badge besteld bij AREA. (www.area-enligne.com)
Nu kon ik bij de bankgegevens enkel een IBAN rekeningnummer ingeven en geen VISA nummer. Komt dit goed als binnenkort in Frankrijk ga rijden? Gaan ze dit via een domiciliering van mijn rekening kunnen halen?
Iemand hier reeds ervaring mee?
, Datum:
08.04.2014 11:36
nee, dat gaat niet goed, aprr is de enige die een (buitenlandse) creditcard (visacard) accepteert om bedragen af te schrijven, alle andere providers vereisen dat je een frans bankrekening hebt...
Geplaatst door: MelanieM 
, Datum:
08.04.2014 14:27
Wat is het verschil tussen T-balade en T - vacances?
Klopt het dat het nu 21 euro kost?
Geplaatst door: MelanieM
, Datum:
08.04.2014 14:43
Aangezien mijn Frans niet zo goed is ;) zou nu mijn voorkeur uitgaan naar Bip &Go...gewoon in het Nederlands ...
Zit er nog verschil tussen de Tpassage aanbieders?
, Datum:
08.04.2014 16:54
je kunt aprr contacteren in het engels, binnen no-time heb je antwoord in perfect engels, ook telefonisch en voor de rest wijst de aanmelding zich zelf, alleen onze NL postcode wordt niet geaccepteerd, alleen de letters hiervan weglaten (de post komt echt wel aan) en dan kun je aanmelden, je zult niet goedkoper aantreffen dan aprr....
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
08.04.2014 17:18
Even nog een vraagje...ik heb bij Liberte balade inmiddels nr 1 en 2 doorlopen..nu nr 3 ...paiement...aangeklikt Visa...maar hij gaat niet verder...hoe nu verder?iemand tips
Geplaatst door: ® Kris 
, Datum:
08.04.2014 19:41
@ Steven : ik heb vorig jaar de Tele-badge genomen van AREA.
Hiervoor mijn Belgische rek nummer opgegeven. Bedrag gaat netjes via domiciliering de maand na verbruik van mijn rek. Eerst krijg je nog mooi een factuur via email. Dit werkt vlekkeloos bij mij en mijn schoonouders..