Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Dick 
, Datum:
08.04.2014 20:51
vanuit belgie wellicht wel, vanuit NL niet....let op dit is een NL forum...
, Datum:
08.04.2014 20:53
@melanie
waarom zo moeilijk?
ga toch naar aprr...
Geplaatst door: ® MelanieM 
, Datum:
08.04.2014 23:28
Daar was ik vanmiddag mee bezig Dick..maar op het moment van betalen werd ik niet verder doorgelinkt zeg maar...dus het nummer van de Visacard niet kunnen invullen.
Probeer het morgen nog wel een keer.
Mijn man is nog wel heeeeeel erg sceptisch hoor ;)
Geplaatst door: MelanieM
, Datum:
09.04.2014 10:22
Goedemorgen,
Inmiddels via de gewone computer aangevraagd en gelukt ;)
Ik ben reuze benieuwd, ga het in de meivakantie maar uitproberen.
Bedankt.
, Datum:
09.04.2014 11:36
wat ook verschil maakt is de gebruikte browser, met IE lukt het wel, maar met Firefox wil het om de een of andere reden soms niet lukken....
btw ik gebruik de badge nu al 3 jaar op rij, nooit problemen ondervonden...
let op, de bij de aanmelding opgegeven postcode is je inlog wachtwoord bij je eerste aanmelding bij je account
Geplaatst door: bolke
, Datum:
09.04.2014 13:07
Ik heb net bij APPR gekeken.
OP zich lijkt het me wel handig.
Maar als ik dan kijk bij Liber-t-vacances dan moet ik een voorschot betalen waar dan als ik in Frankrijk een tolweg gebruik de tol van wordt afgeschreven.
Dat is toch iets anders dan wat ik hier lees, of bedoelen jullie dit ook en heb ik niet goed gelezen hier.
, Datum:
09.04.2014 13:18
, Datum:
09.04.2014 13:21
u moet NIET kiezen Liberté vacances etc...
, Datum:
09.04.2014 13:25
bij Liberté vacances wordt idd met een voorschot gewerkt, moet je dus niet hebben...
Geplaatst door: h.mennink
, Datum:
14.05.2014 14:01
Hallo,
Ik heb een vraag voor diegene die reeds een Liber-T Balade abonnement hebben. Staat er op de maandelijkse factuur ook de BTW (TVA) vermeldt?
Alvast bedankt voor jullie reakties.
Geplaatst door: ® Wil B. 
, Datum:
14.05.2014 15:48
Heerlijk onderwerp vind ik dit; al meer dan 600 reacties en er blijven vragen komen.
@ Mw. of de heer Mennink. APRR factureert hun Liberté Balade abonnement met aparte vermelding van de b.t.w. (TVA). Wil je een voorbeeld van een rekening laat dan via het groene envelopje even je mailadres weten, dan stuur ik je een jpg kopie.
Groeten, Wil B.
Geplaatst door: h.mennink 
, Datum:
14.05.2014 19:14
@Wil Bedankt voor de snelle reaktie. Ik heb u inmiddels een bericht gestuurd.
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
14.05.2014 21:23
Nog even en we gaan de eerste test meemaken met de badge. Zowel heen als terug gaan we via Frankrijk naar Zwitserland. Vooral heen is een rustige poort nabij een tunnel. Dan kunnen we het mooi testen. Ik heb in ieder geval helder dat bij een C5 uit 2010 de badge net achter de binnenspiegel moet. Ik raadpleeg nog even de handleiding. Uit mijn hoofd stond er iets in over dit soort badges.
Geplaatst door: shoppie 
, Datum:
14.05.2014 21:31
Ook eentje besteld, nav alle enthousiaste verhalen! Lijkt ons heerlijk om zo langs de poortjes te kunnen.
Begin juni gaan we hem proberen.
Geplaatst door: Henk
, Datum:
14.05.2014 22:22
Ik plak de badge niet op het raam maar houd het in mijn hand voor het raam. Gaat goed, je kunt de badge niet zo makkelijk los halen.
, Datum:
15.05.2014 07:03
even off-topic
let op je snelheid, de flitspalen werken en de boetes zijn erg hoog!!!!
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
15.05.2014 07:49
Daar staat inderdaad iets over in je handleiding. Bij veel auto's is achter de achteruitrijspiegel de enige juiste plek. Is bovendien een prima plek, want neemt verder geen uitzicht weg.
Geplaatst door: Steve 
, Datum:
22.05.2014 15:52
Blijkbaar zijn er hier veel die via APRR bestellen. Ikzelf ben via de site van touring doorverwezen naar AREA. Waarschijnlijk wel hetzelfde, want het logo lijkt sterk op elkaar. Wij vertrekken maandag naar Disneyland, en had het ook wel willen testen. Ik heb op 13 mei besteld, maar ondertussen nog steeds niks ontvangen. Op 16 mei zou deze verstuurd zijn geweest. Kan iemand me zeggen hoe de levering in België verloopt. Via de Post of via koerierdienst?
Alvast dank,
Steve
Geplaatst door: shoppie
, Datum:
22.05.2014 16:09
Ik weet het niet voor Belgie, maar Nederland was met de Post.
Ik heb de badge afgelopen donderdag avond besteld en hij is dinsdag met de post binnen gekomen. Super snel dus. Misschien een mailtje naar de helpdesk van liberT, en kunnen zij je iets meer vertellen
Hopelijk komt hij nog op tijd
Geplaatst door: Steve 
, Datum:
22.05.2014 16:47
Heb al gemaild naar Area zelf, daar kreeg ik geen antwoord. Heb toen gebeld, en ze wist me te zeggen dat deze werd verzonden op 16 mei. Vind het nogal wiedes dat ik em tot op heden nog steeds niet heb ontvangen. Enfin, morgen nog een dag, we duimen. :)