Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: andre
, Datum:
07.06.2014 21:08
ik heb m net besteld bij bip&go.
kosten 20,-
je kan kiezen uit verschillende kaarten, aangezien ik maar 1 keer per jaar in frankrijk kom heb ik de carte a la formule gedaan. ik betaal alleen de maand waneer ik op de franse snelwegen kom eenmalig 1,60 + de tolkosten. De overige maanden betaal ik niks
ben benieuwd hoe hij bevalt
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
07.06.2014 21:09
@Robin: inderdaad de banen zonder hoogtebeperking, zitten doorgaans helemaal rechts
@esther: ik neem aan dat je de kampioen bedoelt, kreeg ik ook vandaag. Op welke pagina staat dat aanbod?
Geplaatst door: Esther
, Datum:
07.06.2014 21:46
, Datum:
07.06.2014 21:47
@andre bij een anwbw-winkel was je goedkoper uitgeweest....
Geplaatst door: donald
, Datum:
08.06.2014 10:02
Vreemd dat er weer een fout staat 'in de veel gestelde vragen'
De 30km stroken zijn ZONDER hoogte beperking, die maken het juist zo leuk om zonder te stoppen (met caravan) door te rijden en iedereen voorbij te rijden.
, Datum:
08.06.2014 14:42
Esther: ja klopt (helaas)
Had nog op de ANWB site gekeken maar kon nergens wat vinden. Heb m dus nu voor 10,-
, Datum:
08.06.2014 14:45
Esther: ja klopt (helaas)
Had nog op de ANWB site gekeken maar kon nergens wat vinden. Heb m dus nu voor 10,-
, Datum:
08.06.2014 17:52
Nou ja, die 2,50 maakt ook niet heel veel uit toch?
, Datum:
08.06.2014 17:54
Valt mee esther. T mag de pret in ieder geval niet drukken
, Datum:
08.06.2014 18:02
Valt mee esther. T mag de pret in ieder geval niet drukken
Geplaatst door: racc
, Datum:
19.06.2014 10:14
Beste forumleden.
Wie kan mij stap voor stap uitleggen hoe ik een nieuwe houder kan bestellen.
Wij hebben een andere auto en heb uit de vorige auto de houder gepeuterd maar ja, deze plakt niet meer.
Heb al gekeken op de site van APRR maar kom niet verder dan mes badges. Al gemaild met APRR, hoe te bestellen, maar hier kom ik ook niet uit, ondanks translate.
Wat heb ik al gedaan: ingelogd op L'es espace client+ en daarna naar mes badges en dan weet ik het niet.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Ben al naar de ANWB geweest maar houders hebben ze nog niet.
M.v.g,
Pieter
Geplaatst door: Colinda
, Datum:
19.06.2014 11:00
Misschien een stomme vraag, maar kan je hem niet met een strip van Tesa opnieuw bevestigen?
, Datum:
19.06.2014 11:25
@colinda, dat heb ik geprobeerd met dubbelzijdig tape, maar na een paar dagen viel deze naar beneden. Zonder badge.
Ik kan nog een sterkere plaktape proberen.
Geplaatst door: Henk
, Datum:
19.06.2014 11:29
Ik hou de badge altijd even in mijn hand tegen de voorruit bij het naderen van de tol poort. Dat werkt goed. Heb de badgehouder nog nooit vast geplakt. Als ik thuis kom leg ik de hele handel in de kast tot de volgende vakantie.
Henk
Geplaatst door: ® Annie's 
, Datum:
19.06.2014 21:01
@racc stuur mij een pm en ik zal het je laten weten
Geplaatst door: Piet
, Datum:
20.06.2014 08:38
Ik heb al enkele keren de badge verwijderd van mijn ruit. Dit kun je het beste doen door een nylon (vis)draadje voorzichtig tussen de badgehouder en de ruit door te trekken. Daarna met tesastrips weer op de nieuwe ruit geplakt en geen problemen gehad.
Geplaatst door: ® Wil B. 
, Datum:
20.06.2014 10:44
In de garage/autoshop verkopen ze speciale lijm of tweezijdig plakband om binnenspiegels weer op de ruit te plakken. Dit zou toch ook afdoende moeten zijn voor een badgehouder.
Groeten, Wil B.
, Datum:
20.06.2014 14:20
Bedankt voor de tips. Deze zal ik onthouden voor de volgende keer. Nieuwe is reeds besteld.
Geplaatst door: Freek
, Datum:
21.06.2014 06:49
Ik heb 2 jaar geleden precies hetzelfde gehad (nieuwe auto) en in mijn beste Frans (mbv Google Translate) per e-mail aan APRR gevraagd of ze mij een nieuwe houder konden toesturen. Die had ik na een paar dagen al in de bus. Althans, de houder was verstuurd in een nogal dunne Franse enveloppe. Dus ik kreeg wel de enveloppe; de houder was ergens in een sorteermachine van TNT Post achtergebleven. Opnieuw gevraagd en weer precies hetzelfde..... Toen maar gevraagd of ze die houder in een bubbeltjes-enveloppe wilde versturen (geen idee meer hoe ik dat in mijn 'beste' Frans heb uitgelegd), maar dat ging inderdaad goed. 3x is scheepsrecht...... :-)
Geplaatst door: Marc
, Datum:
24.06.2014 12:19
Met de tolpas van de ANWB in Frankrijk. Met caravan, en? Het ging prima. Wel ff zoeken waar je heet meest voordeel hebt. Zo kwamen we erachter dat je ook als er alleen een groene pijl staat gewoon door kunt rijden. En de de tol bij de pont de normandie hadden we dus ook gewoon kunnen doen met de pas. Weten we dat weer voor de terugweg. Helemaal schitterend gaat het bij de 30 km/u poortjes. Je zoeft er doorheen. Allemaal fijne vakantie .