Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Stori
, Datum:
10.07.2014 17:42
@campingfreak voor de volledigheid :)
Op de factuur van juni staat bovenaan dat de nieuwe tarieven ingaan per 1/7. Ik heb dus ook nog 1.6 betaald in juni, maar wel een folder meegekregen met de nieuwe tarieven.
Geplaatst door: Andastra
, Datum:
18.07.2014 07:27
Ik heb ook een badge besteld via touring bij Area.
Weet iemand of je een mail krijgt als het verzonden is?
Geplaatst door: Dick 
, Datum:
18.07.2014 10:42
nu ook al te koop bij Kruidvat voor 7,49€ + 3€ verzendkosten...
makkelijker kunnen ze het niet maken...
, Datum:
18.07.2014 10:52
is alleen als extra aanbieding voor die prijs verkrijgbaar...
hieronder de tekst van de aanbiedingsmail....:
Kies ook de snelle baan! Bestel je tolbadge voor de Franse tolwegen voor slechts 7,49!
Op vakantie naar of door Frankrijk betekent vaak urenlang wachten in een snikhete auto voor een tolpoort. De droom, om net als de Fransen de snelle baan te kunnen kiezen, wordt nu werkelijkheid met jouw eigen tolbadge! Je kunt de tolbadge gebruiken voor personenauto's, met of zonder caravan en voor campers. Jij als extravoordeelkaarthouder bestelt hem nu i.p.v voor €11,- voor maar €7,49! Alleen online te bestellen en exclusief verzendkosten €3,-. Levertijd 6-8 werkdagen. Klik op onderstaande button voor meer informatie over de tolbadge.
Aanbieding activeren binnen 14uur
Activeer deze actie
Na het activeren is Jouw extra aanbieding geldig t/m 25 juli 2014
Geplaatst door: Frank
, Datum:
19.07.2014 15:00
Net eentje besteld bij Touring.be . Kostte me enkel 3 euro aan verzending, en daarna 1,5 euro per maand dat ik het toestel gebruik. Kon 2 houders bestellen
Geplaatst door: mo
, Datum:
19.07.2014 15:19
wie kan mij de link geven van de badge via Kruidvat?
ik heb gezocht maar ik kan het niet vinden
, Datum:
19.07.2014 15:47
lezen....!!!!
Jij als extravoordeelkaarthouder bestelt hem nu i.p.v voor €11,- voor maar €7,49!
dus ga naar kruidvat en koop hem voor 11€...
bovendien aanbieding was alleen geldig op 18-07...!
Geplaatst door: mo
, Datum:
19.07.2014 16:02
nou nou dick, over lezen gesproken. Even erboven staat 25 juli!!!!!!!!!!!!!
en sorry toch kan ik hem nog steeds niet vinden. Misschien kna je de link doorsturen mocht hij er nog opstaan.
, Datum:
19.07.2014 17:15
25 juli is NA activeren van de aanbieding.....LEZEN....!
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
19.07.2014 20:59
Vandaag voor eerst op pad met mijn pas. Ging makkelijk. Alleen waren op onze route bijna poortjes geschikt voor de pas. Soms OOK voor gewoon kaartjes dus als je niet oplette stond je nog te wachten (masr idd fractie van de hele reis). Overigens weet ik niet of het zo rustig op de weg was omdat anwb roept de zaterdag te vermijden... (dan morgen druk??) Geteden via antwerpen reims naar tournus en echt hele route rustig!
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
20.07.2014 08:13
@mar3tent en anderen: volgens mij heb je ook poortjes met alleen de T. Die moet je nemen. Als je een poort neemt met zowel de T en de pijl dan heb je inderdaad ook kaartjesmensen voor je.
Geplaatst door: Bert
, Datum:
20.07.2014 09:07
Ik gebruik de badge nu al enkele jaren (zowel privé als zakelijk) met een grote tevredenheid. Wat me wel opvalt is dat heel wat automobilisten nog steeds niet weten welke poorten bestemd zijn voor de Liber-T. Daarom deze tip, kijk aandachtig naar de infoborden die ruim vooraf aan de peage aangeven welke poorten zijn gereserveerd voor de badgehouders. Meestal zijn dat de poorten uiterst links of uiterst rechts. Trouwens je kan honderden meters op voorhand al zien welke kant je uitmoet.
Soms een beetje manoevreren omdat Fransen het nog steeds niet gewoon zijn dat buitenlanders ook over zo'n ding beschikken, alhoewel ik merk dat het tij wat dat betreft begint te keren.
Informeer je vooraf degelijk wat je moet doen wanneer je een badge aanschaft en je zal snel merken dat het je alleen maar een voordeel en tijdswinst oplevert. En wees een goede automobilist met respect voor de medegebruikers op de weg. Ik zie dagelijks nog vele (Nederlandse) toeristen stuntelen en dat levert alleen maar gevaar op.
Geplaatst door: Joost
, Datum:
20.07.2014 09:25
Wij hebben ook kastje aangeschaft en gaan met auto met dakkoffer boven op, hoogte ca. 2,20 meter.
Kan je ook tijdig, van grote afstand, zien welke T-poortjes geen hoogtebegrenzer hebben. Lijkt me nl. erg vervelend als je bij grote drukte in de rij staat en blijkt dat je er niet onderdoor kunt...
, Datum:
20.07.2014 09:38
rechts aanhouden, daar zijn de poortjes voor vrachtauto's, daar kun je er altijd door...
, Datum:
20.07.2014 13:31
Geplaatst door: Marcel
, Datum:
20.07.2014 18:07
Ik heb dit jaar, 2014, zo'n apparaat aangeschaft. Uiteraard heb ik dit achter de achteruitkijkspiegel gemonteerd zoals dit in de beschrijving stond. Uiteraard aangeschaft via de ANWB, omdat ik lid ben.
Ten eerste werkte het apparaat voor geen meter. Bij de eerste peage ging het al mis.Een email naar de anwb gestuurd. Geen reactie. Dit laatste vond ik nogal zeer erg omdat de ANWB als betrouwbaar te boek staat.
Lang verhaal kort. Op basis van mijn ervaring zou ik zo'n apparaat afraden.
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
20.07.2014 18:39
Tja, de ANWB levert die dingen wel, maar verwijst voor service door naar haar leverancier (Area). Ik heb daar al eerder mijn verbazing over uitgesproken: http://www.hurktoilet.nl/weblog/wreageer.php?id=8700
Rest het punt dat ik nooit eerder gehoord heb dat zo'n ding niet zou werken. Normaal gesproken plaats je de badge inderdaad achter de spiegel, daar waar de zwarte puntjes op de ruit zitten. Zitten die puntjes bij jouw auto wellicht op een andere plek? dan moet je de badge daar plaatsen.
Geplaatst door: Jan52
, Datum:
20.07.2014 19:39
Als iedereen nou positieve ervaringen heeft en u bent bijna de enige dan lijkt het probleem niet bij de badge te liggen.
Misschien aan de uwe maar dat wil niet zeggen dat ze niet werken.
Om daarom de badge af te raden is wel heel kort door de bocht.
Geplaatst door: Piet 
, Datum:
20.07.2014 19:48
kun je de houder nu wel of niet op het geruite zonwering gedeelte achter/boven je binnenspiegel plakken? Van buitenaf zie je hem daar namelijk niet zitten zodat verkeerd willenden hem ook niet direct zien.
Geplaatst door: Colinda
, Datum:
20.07.2014 20:00
Ja hoor, dat kan. Hij zit bij ons op het gerasterde gedeelte, bij ons zijn het gaatjes. Rechts naast de spiegel geplakt, volgens voorschrift appr trouwens, dus aan de kant vd passagier. Werkt prima! Dit jaar voor het eerst gebruikt, geweldig!